Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka świec


skwir12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. 

Od niedawna jestem właścicielem Audi ar b7 2.0 tdi 140 km z silnikiem bpw. Dzisiaj napotkałem problem, zaczęła mrugać mi kontrolka od świec. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka przestała migac. 

Ktoś jest w stanie mniej więcej powiedzieć w czym może być problem, jakie kroki mogę poczynić by to wykluczyć. 

 

Z góry dzieki

IMG_20190331_100423_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migająca kontrolka sygnalizuje zapisanie się jakiegoś błędu w sterowniku silnika.  Musisz podłączyć auto do kompa i odczytać błąd. Proponuję abyś nabył nawet najzwyklejszy interfejs ELM i sam to ogarniesz a nie raz jeszcze ci się przyda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że jak się zapali, traci moc, nie ciągnie tak jak wcześniej o nie chce przyspieszać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ta usterka skończyła się regeneracją Turbo. Musisz podłączyć pod Vag. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Kimas97 napisał:

U mnie ta usterka skończyła się regeneracją Turbo. Musisz podłączyć pod Vag. 

Ale tu turbo normalnie się załącza nawet przy dynamicznej jeździe, dopiero jak docisniesz mu pedal gazu do podłogi i w momencie jak łapie około 100km/h załącza błąd, wcześniej wkreca się zdrowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kontrolka świec to nie chodzi tutaj o świece? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze podpiąć pod Vag tam znajdziesz odpowiedź u mnie był błąd z doładowaniem. Przyczyn może być wiele dlatego odczytaj błędy z komputera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpialem, okazało się że turbo do regeneracji, oprócz tego o dziwo brak błędów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc masz to samo co ja miałem coś Ci doradze nie baw się w żadne czyszczenia zmiennej geometrii. Ja wywaliłem na to 600 zł nic to nie dało lepiej zregeneruj turbo. Ja juz 6 miesięcy jeżdżę na nim i nic się nie dzieje przy okazji wymieniłem też zawór N75.

Edytowane przez Kimas97
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, skwir12 napisał:

Podpialem, okazało się że turbo do regeneracji, oprócz tego o dziwo brak błędów ?

Na jakiej podstawie stwierdziłeś że turbo do regeneracji, od samego podpięcia VCD-esa ????:kox:

Wygląda to na następnego , który chce oddać dobre turbo do regeneracji , a potem zacznie biadolić bo dopiero zaczną się prawdziwe problemy , jak mu wcisną z powrotem jakiegoś popapranego Chińczyka :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem turbina która przeładowywała tylko na zimnym silniku, przyczyną były zacinające się kierownice spalin. Akurat zbiegło się to z dużym luzem na wirniku, więc turbo poszło do regeneracji.  Założyłem pierwszą zregenerowaną turbine z nowym rdzeniem i d*pą auto nie ma dołu.  Szukanie,  biadolenie,  i wkońcu turbina po 1000km staneła na amen. Reklamacja, turbina zrobiona jeszcze raz i narazić działa jak należy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...