Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po Wymianie Turbo... :(


Pisar25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich :) tzn Odgrzewanie Kotleta .....

Jak pisałem już wcześniej w poprzednim poście mam problem z Turbo w audi.... 

Turbo zostało wymienione na drugie (zregenerowane) i zamontowane. Auto sunie jak szalone, zbiera się i problem pojawia się jak wcześniej przy ponad 100 km/h - notlauf

Zmienione zostało już chyba wszystko co się dało, co mogło być odpowiedzialne za odcinanie Turbo... a wiec tak : wszystkie podciśnienia zmienione, zaworki N75 i N18 (oba sprawne), zbiornik podciśnienia - ta czarna kulka, wyczyszczony EGR ale on chyba nie ma ogólnie nic wspólnego z tym ze odcina, wszystkie węże od Ciśnienia sprawdzone a tak na wszelki wypadek owinąłem je wszystkie taśmą zbrojoną gdyby jednak było w nich jakieś mikro pęknięcie, zmieniony czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej, wyczyszczone i uszczelnione oba kolektory, wydech spr na przepustowość spalin a Katalizator został usunięty wiec została w jego miejscu pusta przestrzeń, zmieniony olej na pełen syntetyk, filtry Oleju i Paliwa i to lepsze a nie jakiś badziew, Interkuler też spr na szczelność, odma nie zatkana i Turbo ma bardzo dobre smarowanie.

Dodam ze Turbo które założyłem gwiżdżę.... od 1000 do 2200 jakoś tak słychać charakterystyczny gwizd podczas dodawania gazu ale nie wiem  czy to tam ma być czy może głośniej słychać pracę Turbiny przez to że katalizator został usunięty.... Turbo nie ma luzów a ni wzdłużnych ani poprzecznych i na zimno kręci się bez oporu i swobodnie...

Pomóżcie ludzie bo już wsadziłem ponad 1000zł a problem nie ustał :( słyszałem tez ze po tym jak siądzie Turbo w Aucie to mogła dostać po d*pie pompa wtryskowa i wtryski ale to by auto chyba wgl nie chciało jechać a jedzie. znajomy też coś napomknął o tym że gdzieś słyszał ze odcinanie w jakimś aucie było spowodowane uszkodzonym licznikiem bo jakiś tam błąd miał i nie pozwalał jechać więcej czy coś takiego....ale szczegółów nie znam. No i na komputerze wciąż wyskakuje błąd 00575 - za małe ciśnienie w kolektorze dolotowym.

Może ktoś miał podobnie i dacie rade pomóc... z góry dziękuję :)  piszcie nawet pomysły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi to znaczy co takiego bo nie znam się na tym... A czy przeladowywuje czy niedoladowywuje to nie wiem sam bo błąd jest z niedoladowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze to że świerzo po założeniu nowego turbo i po przejechaniu się było wszystko ok. Auto ciągłości do 140 km/h i nie odcięło i tak 3 razy po zwolnieniu do 70-80 km/h na następny dzień jechałem w krótką trasę koło 60km i wtedy po jakimś czasie jazdy odcięło  turbo... Mysle że może te węże od Wysokiego ciśnienia mogą mieć gdzies mikro dziurę... Bo ta taśma która je oplotlem mogła gdzieś pęknąć pod wpływem nadmiaru ciśnienia... Ale to tylko taka moja teoria. A dziś wyczyściłem Przepływomierz i bez zmian...

dodaję foto dokumentu który dostałem z Turbo może ktoś coś powie o tym mądrego :)

 

20190401_235301.jpg

Edytowane przez Pisar25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogarnąłem o co kaman z tymi Logami i postaram się wrzucić dziś lub jutro ; )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam logi :)  wiec czekam na opinie ;) 

Statyczny grupa 001 - http://vaglogi.pl/log-000_t5uTTmC.html

statyczny grupa 011 - http://vaglogi.pl/log-011_vgasjz.html

Dynamiczny grupa 011 - http://vaglogi.pl/log-011_cL29o6.html

znajomy, db mechanik stwierdził ze to wina zaworka n75, ze oszukuje i z tąd takie odczyty... no i stwierdził ze usunięcie Katalizatora a w zasadzie jedo wnetrza nie było dobrym pomysłem... ? 

Edytowane przez Pisar25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem Logi i nikt nic nie pisze ?  Ludzie naprawdę proszę o pomoc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd jest tylko jeden i ciągle ten sam... 00575 i można go różnie tłumaczyć.... Popsikalem WD40 do tego zaworka, przedmuchem trochę powietrzem i zobaczymy ;) jak nie pomoże to zakupie nowy i bd miał pewność ;)

Edytowane przez Pisar25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przeładowanie. I przeladowuje i slabo wstaje. Jakby wgl stanela po srodku i nic nie reguluje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziś po tym czyszczeniu N75 wydaje mi się że lepiej jest ale dalej odcina... Auta lżej się wkręcali po przeładowaniu na wyższe prędkości i było czuć że coś tam więcej ciągnie... Ale myślę że to wina tego N75. Zamowie nowy i bd pewien ;) a jakieś inne pomysły na to jaki to problem może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego zaworka nie da sie czasami podmienić z tym drugim? (nie pamietam oznaczenia n15?) One są takie same i można je naprzemian stosować. Podmień i sprawdz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki ze dlugo nic nie pisałem ale nie miałem czasu nic robić przy aucie.... zmieniłem na nowy ten zawór N75 i dalej to samo... wpada w tryb awaryjny...

zastanawia mnie czy nie stało się nic z silnikiem bo po tym jak padło turbo mogło się coś uszkodzić.. myślałem o zmierzeniu kompresi na cylindrach czy czasami coś z pierścieniami nie jest i sprężania nie ma odpowiedniego albo coś z wtryskami albo i z samą pompą... oleju w sumie nie ubywa i wycieków też nie ma ale nie wiem już sam :( 

Edytowane przez Pisar25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jakiś czas jeździłeś z niesprawnym N75 to możliwe, że kierownczki w turbinie się zapiekły w sadzy, wyczyść turbo najpierw, warto to wyeliminować na początku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przeczytaj całą zawartość tematu ;)  wtedy będziesz wiedział ze Turbo jest wsadzone nowe i tam nic nie jest pozapiekane  ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Pisar25 napisał:

Kolego, przeczytaj całą zawartość tematu ;)  wtedy będziesz wiedział ze Turbo jest wsadzone nowe i tam nic nie jest pozapiekane  ;) 

Nie ucz ojca dzieci robic :D ja swoje po swapie na awx bardzo szybko zawalilem sadzą jezdzac na krotkich dystansach po Gdansku na niedogrzanym silniku przez walniety termostat ;) wiec to jest mozliwe, uwierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze wymieniłem N75 na nowy a jest tak samo wiec tamten który był wychodzi na to ze był sprawny a kierowniczki nie powinny się zapiec ;) no i sprawdzałem jak chodzi grucha i ciągnie i opada do samego konca wiec kierownice sa na pewno ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłeś wakuometrem podciśnienie na wężyku przy gruszce? zarówno podczas zwykłej pracy silnika na biegu jałowym jak i podczas logowania 11BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mierzyłem bo nie mam jak... Nie posiadam takich manometrów żeby to sprawdzić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...