mateusz_lbn 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Bry Przeczyściłem przepływkę, wartości względem poprzednich skoczyły o ok. 10g, ale mam teraz ogromne korekty sondy na PB i na LPG. Przed każdym logiem kasowałem błędy. Wcześniej wyrzuciło mi: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 32 zlogowałem statycznie przed i po logach, po logach dużo większa korekta. przed: http://vaglogi.pl/log-032_339IQR.html po: http://vaglogi.pl/log-032_rUQiMO0.html 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_2J24fwx.html 003+020: http://vaglogi.pl/log-003_020_g3gR1yh.html 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9vVDSB.html 002+033 na LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_68ray.html Co tu się może dziać? Czy przepływka nie pokazuje za mało jak na BEXa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Tak jeszcze nadal za mało pokazuje jak na bexa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_lbn 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 A uszkodzony przepływomierz może skutkować takimi korektami? Czy szukać dziury w dolocie? Ale dziura byłaby chyba widoczna w 115? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej najlepiej pod obciazeneim, przeplyw jest okej jak na serie. a LPG do regulacji tylko najpierw PB do ogarniecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 19 godzin temu, mateusz_lbn napisał: A uszkodzony przepływomierz może skutkować takimi korektami? Czy szukać dziury w dolocie? Ale dziura byłaby chyba widoczna w 115? Tak dziura też może powodować takie korekty i nie bedzie widoczna w 115 bo moze być przed turbina, dlatego najlepiej sprawdzić dolot ciśnieniowo i wtedy dopiero wymieniać przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się