Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi .......co to takiego?????


enek500

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich......jestem starszym posiadaczem b7 ,kilka dni temu wymienilem silnik ,auto kiepsko jeżdzi nadal ........podpowiedzcie mi co to takiego te logi i gdzie to ewentualnie powinno sie zrobic i kto to ma odczytac i zdiagnozowac co jest teraz w tym silniku po wymianie.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odcina moc jak sie rozgrzeje i tak jakos dziwnie budą telepie..........ze starym silnikiem tak nie bylo .......jakies duze wibracje sa i po tym jak opuszczali zawieszenie z przodu żeby odkręcic miske olejowa zauwazylem ,ze auto jedzie prosto a kierownica jest przekrzywiona w prawa stronę..........Co to moze byc????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po diagnostyce komputerowej caly czas mam te 2 błędy i nie wiem co dalej robić......P1645 i P0238.Podpowie ktos cos ??????dziękuje z gory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do tego warsztatu niech to poprawią wszsytko jak spartolili robotę.

Logi się robi poprzez podłączenie komutera pod auto ( program vcds + kabel vag kkl obd2 ) tam wybierasz odpowiednie grupy i sprawdzasz.

... Źle podałeś kod błedu ale znalazłem:

16622 P0238 Turbocharger Boost Sensor (A) Circ High Input - to jest czunik doładowania ( jest na intelcoolerze ) - sygnał za wysoki czyli jest napięcie za wysokie albo czujnik się kończy

18053 P1645 Data Bus Powertrain missing message f.all wheel drive contr. - kontroler od napędu na wszystkie koła

 

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bylem wczoraj w warsztacie i facet podpial laptopa i to wyświetlilo........ten drugi to jest coś z czujnikiem doladowania czy coś takiego ,kolega mi podeslal link do takiej strony i byl taki opis,ze coś z czujnkiem doladowania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warsztat teraz ma to w d*pie bo gwarancje mam na silnik tylko a osprzęt pozostal moj i teraz twierdza,że to wina osprzętu.Najpierw na jednej jezdzie probnej przytarli turbine bo nie bylo cisnienia oleju a w nastepnym dniu urwalo wirnik w Turbinie i wstawili cos uzywanego.Przy powrocie z Wroclawia do Poznania 5 razy mi odcinało moc i zapalala sie kontrolka od świec chyba taka ta spiralka.musialem stawać i gasić silnik i potem znowu to samo.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaa......i na fakturze napisane,że  cytuje:warsztat nie ponosi odpowiedzialności za silnik.........Oni to tylko przekladali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytowałem post wyżej na temat błędów. Rozwiąż te błędy pierwsze 

Odcinanie mocy może być spowodowane przez czujnik dołaowania. A jak to nie pomoże to być może czujnik stopu bo wspomniałeś że wyświetla Ci kontrolka świec ( w sumie to ona może świecić dla różnych błędów )

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było blisko to nie ma problemu ale silnik przekladali w Strzelinie za Wrockiem a ja jestem z Poznania......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, enek500 napisał:

Gdyby to było blisko to nie ma problemu ale silnik przekladali w Strzelinie za Wrockiem a ja jestem z Poznania......

Znalazłem pierwsze lepsze ogłoszenie, które oferuje usługę diagnostyki vag w Twoich okolicach https://www.olx.pl/oferta/vcds-vcp-diagnostyka-i-kodowanie-vag-immo-liczniki-poznan-CID619-IDoT6lO.html#02a5f0a129

Zamieść temat, że szukasz takiej pomocy to może ktoś się znajdzie albo poleci kogoś z okolic Poznania do diagnostyki i ogarnięcia tego auta również pod względem mechanicznym żeby to jeździło ;) 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo warsztat nigdy nie ponosi odpowiedzialności za silnik, który Ty im dostarczyłeś. Mogą dać gwarancje na silnik, który remontowali, a jak dostają kota w worku to raczej gwarancji nie dadzą. Tak czy inaczej za to, że krzywo kierownicę trzymasz to sprawdź najpierw ciśnienie w oponach, czy jest równe. możliwe że źle koła założyli (np. tył z przodem ktoś pomylił) lekka zmiana w bieżniku i już będzie ściągać. Jak ciśnienie w oponach ok, to znaczy że gracali przy drążkach kierowniczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...