Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Słabo przyspiesza


soczeklol123

Rekomendowane odpowiedzi

nie bardzo,bo on ma za zadanie regolowanie cisnienia ,otwiera sie elektrycznie,sterowany przez ECU na podstawie mapy doladowania i jej tolerancji (ok 0,3 bara),wiec mozesz przeprowadzic test Vagiem ,wchodzisz w silnik i jest opcja test,potem jest przeprowadzany test wszystkich wazniejszych podzespolow silnika ,w tym zaworu n 75,po tym tescie sprawdzasz bledy-jesli jest uszkodzony-powinien pokazac blad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje...

przy tym roczniku nie sprawdzisz turbawki vagiem ponieważ kanał 115 jest nie obsługiwany

zostaje ci tylko podpięcie manometru

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje...

przy tym roczniku nie sprawdzisz turbawki vagiem ponieważ kanał 115 jest nie obsługiwany

zostaje ci tylko podpięcie manometru

pozdro

Tylko nie sprawdzaj ciśnienia doładowania na biegu jałowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje...

przy tym roczniku nie sprawdzisz turbawki vagiem ponieważ kanał 115 jest nie obsługiwany

zostaje ci tylko podpięcie manometru

pozdro

...no tak,zapomnialem-dzieki za korekte :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ,w ktorym miejscu jest w AEB,asle jest to modol z wtyczka,odchodza od niego trzy wezyki,jeden od turbo,drugi do wastegate,wiec po wezykach dojdziesz gdzie sie znajduje...sprawdzilbym wtryskiwacze

sprostuje, odchodza 2 węzyki, jeden turbo 2-gi wastegate, a on sam (zawór) siedzi w grubej rurze turbo, jest do niego wpieta wtyczka. Znajduje sie on niedaleko filtra powietrza po prawej stronie wgłąb. Jak ściągniesz dolot to na pewno zobaczysz.

Najczestszym powodem braku doładowania jest niesprawny zawor wastegate, N75 bądź DV, warto tez sprawdzic dolot. najlepiej zapnij teraz manomentr i zobacz czy wogole łąduje cisnienie

a jak sprawdzic manometrem do jakich wezykow go podpiac itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic manometrem do jakich wezykow go podpiac itp

Przy kolektorze ssącym odchodzą dwa cienkie wężyki. Jeden do sterowania DV a drugi do regulatora ciśnienia paliwa. Wepnij się w któryś z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kolektorze ssącym odchodzą dwa cienkie wężyki. Jeden do sterowania DV a drugi do regulatora ciśnienia paliwa. Wepnij się w któryś z nich.

podłaczylem manometr i niewskazywal nic nawet nie drgnol (podlaczylem go do wezyka od zaworu dv ) to moze byc zawor dv albo n75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia WASTEGATE!. Masz opis w linku wyżej, jak okaze sie ze jest ok to wtedy podmien N75 i/lub DV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a turbina powinna świstac (podonie jak w dieslu tylko ciszej) znalazlem jeden przewod pekniety wychodzacy od turbiny poprawa troche jest ale to jheszcze nie to ... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopie dlaczego tak ciężko sprawdzić Ci to wastegate? to najczestszy powod braku doładowania, wyrobione cięgno wastegate. Turbina nie śwista, efekt jest taki jak wytniesz kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ale to nie takie proste XD wykrecil bym ja skrecil itp ale po wykrecenie mialbym problem z ustawieniem tego westegate . a do tego potrzeby jest kanal czy nie ... bo jezeli nie to mysle ze sie za to wezme bo trzeba zaoszczedzic na mechanikach xD a przy okazi czegos sie naucze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co Ty chcesz wykrecac? Wyciag wezyk z wastegate i podepnij pod kompresor i wpuszczaj tam powietrze i upuszczaj , patrz na manometr przy ilu bara zaczyna sie ruszac. Jesli chodzi luzno to jest wyrobione i to powod braku doładowania bo klapka jest cały czas otwarta i spaliny lecą do wydecjhu zamiast do odpowiedniego cisnienia leciec przez turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj jak nie masz o tym pojęcia ani sprzętu to tego nie zrobisz. Podjedź do obeznanego człowieka w twoim mieście. Chłopaki z miasta na pewno Ci pomoga, podjedź na spota, doradzą dobrego speca. Zobaczysz jaka bedzie roznica w mocy jak turbo bedzie dmuchac, jak bys wiedzial to juz jutro bys był u mechanika. Ja tez jak kupilem auto to mialem walniete turbo a dokladnie wlasnie ciegno wastegate

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...