zentiro2000 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Witam mam problem z DPF filtr był już wyciągany i czyszczony mechanicznie i pomogło to na 4000km ale po tym przebiegu włączyła się znowu kontrolka i po wypaleniu przejechałem 700km i znowu to samo a następnie 400 ale po tym wypaleniu dpf załącza się co 100-150km Może ktoś ma pomysł co by mogło być? Dodam jeszcze że moja jazda to głównie trasa bo dziennie robie 40-60km rano 20-30 i popołudniu to samo. Czy problemem może być urwana szpilka w kolektorze wydechowym? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk46 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Posprawdzaj wszystkie czujniki, termostaty a co najważniejsze czy jeździsz na dobrym oleju z niską zawartością sadzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KW25 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Olej niskopopiołowy to podstawa. Osobiście zalewam jak połowa forum Motula Specifica wg normy VW 504 00/507 00 i kłopotów brak (przelot 240kkm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpa4 1 Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Witam mam też problem z moim autkiem 2.0 tdi bmm auto jest coraz słabsze vcds pokazuje 62 g popiołu w dpf może to jego wina myślałem o wyjęciu i regeneracji nie wiem czy to skuteczna metoda bardzo proszę o podpowiedzi Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpa4 1 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zentiro2000 0 Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Z tego co sie orientuje 62g to sporo jak na dpf najlepiej by było go wyciągnąć i wymienić albo chociaż wyczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpa4 1 Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 No właśnie różne firmy proponują czyszczenie jedne płukają inne rozcinają dpf A ktoś już na forum regenerował w jakimś sprawdzonym warsztacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zentiro2000 0 Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Ja jak regenerowałem swój to wybrałem płukanie i według mnie dobrze to zrobili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpa4 1 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 A miałeś mocno zapchany ile już jeździsz od regeneracj ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edo112 0 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Pomyśl też o zamienniku firmy jmj. Wielu użytkowników forum chwali. Ja póki co przejechałem na nim jakieś 3k km, więc się nie wypowiadam. Czyszczenie z demontażem i montażem to pewnie ok. 1000 zł, a zamiennik jest do bpw za 750~ plus za 600 sprzedasz stary dpf na skupie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpa4 1 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Ten zamiennik to niezły pomysł a auto nie Jest głośniejsz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edo112 0 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Nie zauważyłem różnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się