Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4b5 1.6 ADP zatkany dolot powietrza?


tomjac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w poszukiwaniu przyczyny falowania obrotów po wciśnięciu sprzęgła, chciałbym zapytać czy w rurze dolotowej tuż przed przepustnica do ktorej dochodzi króciec od silnika, to czy w rurze dolotowej gdzie jest membrana ma byc wyczuwalne zasysanie powietrza? Niestety przytykajac ja palcem nie czuć żeby jakikolwiek był ciąg powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silne jest to falowanie? Generalnie jeśli dzieje się to tylko po wciśnięciu sprzęgła to w pierwszej kolejności masz do sprawdzenia/wymiany czujnik sprzęgła.

Zobacz sobie tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej obroty skaczą od 600-1500 i tak z 4-5 razy zanim się ogarna...

Komputer pokazał błąd 00561 była wymieniana przepływka i przepustnica... 

Edytowane przez tomjac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...