Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 170 km brd Cieżka decyzja inwestować czy nie


rafal12331

Rekomendowane odpowiedzi

Absolutnie nie wiem gdzie dodać takowy temat , jest tu i po waszych opiniach znika , jestem nowym nabywcą  b7   , trafiła  się okazja za 22 kupić b7 , z silnikiem  brd 170 km, rok 2007 , wszystko git ale po kilku set km problem z dpf , po diagnozie (gruntownej) wyszło że są to wymiany wtryski  mianowicie pytanie czy warto ładować kase czy poprostu sprzedać i szukać lepszej sztuki , warto dodać  multifunkcja , rns e , xenony , nowe letnie opony i felgi , wewnętrzny  s line , nalot 235 tyś , 

MYŚLĘ ZE POMOŻECIE  BO JESTEM  W KROPCE A NIE NASKOCZYCIE ŻE ZŁY  TEMAT TYLKO JAK GRUPOWICZE POMOŻECIE  BO PEWNIE MACIE DUŻO  WIĘKSZE DOŚWIADCZENIE Z TYM AUTKIEM

 

*Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz
Zapraszam również tu ->Regulamin
Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem.", a nie pisanie o gdybaniu - temat przeniesiony

Pisanie z Caps Lockiem jest nie dozwolone

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policz ile na starcie musisz dołożyć, żeby autko było sprawne tak jak powinno a ile musisz dać za ,lepszą sztukę'. Ogólnie opcje ma już dobre, także dwa razy policz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się dobrze tak jak kolega @Adam87 pisze. Według mnie to chyba lepiej dołożyć do tego autka i przynajmniej wiesz co masz. Nie wiesz czy uda ci się kupić coś lepszego bo nie wiesz jak kto dbał i kiedy sie coś  zepsuje. Sam mam brd i to naprawdę fajne autko.  Ale decyzja należy do ciebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Adran_ napisał:

Zastanów się dobrze tak jak kolega @Adam87 pisze. Według mnie to chyba lepiej dołożyć do tego autka i przynajmniej wiesz co masz. Nie wiesz czy uda ci się kupić coś lepszego bo nie wiesz jak kto dbał i kiedy sie coś  zepsuje. Sam mam brd i to naprawdę fajne autko.  Ale decyzja należy do ciebie ?

Wiem no , wiadomo to już grubsza kaska jo komplet wtryskow ktorych nie da się reg to coś koło 6 tyś to w sumie juz 28 tys więc nie wiem czy za b7 to powoli nie za dużo  nie ma quatroo wiec ale szkoda mi go bo db wyposaż tylko pytanie czy te wtryski będą ostatnie czy znów coś to najgorsza myśl bo wiadomo nikt skarbonki nie chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słowa, które przykuły moją uwagę "trafiła się okazja" :D 

 

Nie ma czegoś takiego jak okazja.

Jeśli się nie znasz na tym totalnie to następnym razem weź kogoś obeznanego w temacie aby Ci pomógł. 

Pompowtryski nie kosztują 6 tyś. także przy okazji zmień mechanika. Na pewno da się ogarnąć ten samochód mniejszym kosztem. 

 

Edytowane przez koziol992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, koziol992 napisał:

Pierwsze słowa, które przykuły moją uwagę "trafiła się okazja" :D 

 

Nie ma czegoś takiego jak okazja.

Jeśli się nie znasz na tym totalnie to następnym razem weź kogoś obeznanego w temacie aby Ci pomógł. 

Wtryski nie kosztują 6 tyś. także przy okazji zmień mechanika. Na pewno da się ogarnąć ten samochód mniejszym kosztem. 

 

No to ile jeden nowka coś kolo 1300 , 5.200 plus robota bo za darmo nikt nie zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupowałem swoją 2 lata temu to dałem 28 a mam słabiej wyposażoną niż ty. Co jakiś czas tez musze dołożyć parę groszy ale tak to już jest ze zawsze coś się zepsuje ?. Pytanie czy masz zamiar nią dłużej pojeździć i coś przy niej podzialac czy to tylko auto na chwilę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, rafal12331 napisał:

No to ile jeden nowka coś kolo 1300 , 5.200 plus robota bo za darmo nikt nie zrobi

Nie musisz odrazu nowych... 

A jeśli w planach masz podniesienie mocy to może zmień na takie które są do większej mocy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chce pojezdzić  po to zazwyczaj się kupuję auto , no wiem tylko te wtryski to rzadkie a uzywki bez gwarancji to lipa bo z uzywki też musiałbym z 2.5 tys dać a 0 gwarancji , na początku myslalem ze po czasie  zrobic lekkiego czipa na 200 koni to powinno db wystarczyć ale narazie trzeba doprowadzić  do  zdatności

Edytowane przez rafal12331
Pomylka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, koziol992 napisał:

Pierwsze słowa, które przykuły moją uwagę "trafiła się okazja" :D 

 

Nie ma czegoś takiego jak okazja.

Jeśli się nie znasz na tym totalnie to następnym razem weź kogoś obeznanego w temacie aby Ci pomógł. 

Pompowtryski nie kosztują 6 tyś. także przy okazji zmień mechanika. Na pewno da się ogarnąć ten samochód mniejszym kosztem. 

 

Auto wygladało git   równo chodziło paliło od strzała nic nie było takiego zeby był powód do rozważeń , a skoro masz wtryski nowe taniej daj namiar chetnie zaoszczędzę skoro tak uważasz ze przepłacam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z dpf a wyszły wtryski... bez wymiany dwumasy nie ma sensu wymieniać pompek ? 

a na poważnie to ile masz to auto ? Jak krótko to wątpię, ze sprzedasz auto bo już u nas będą się zastanawiać czemu tak szybko sprzedajesz. Jakie tam masz korekcje, jaki stan dpf? Masz jakieś wydruki, cyferki czy padła szybka „diagnoza” i tyle było gadki ? 

Co do wtrysków w brd to fakt, jest to słaby punkt ale dużo złotych raczek o tym wie i to wykorzystuje... czasami starczy wymienić uszczelki i jest lepiej... najtańszy koszt... jak umiesz kręcić śrubkami i ogarniasz troszkę to sam sobie to wymienisz i wyregulujesz. Na forum jest wszystko opisane...

jak nie chcesz w to wszystko się bawić to spróbuj sprzedać...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki były sprawdzone na maszynie więc to nie uszczelki , dpf był czyszczony ale wciaż wyskakiwał błąd, na początku  było podejrzenie że ktoś coś w kompie pokombinował bo dpf był czysty , potem jak poszło do komputerowca on stwierdził ze zalewające wtryski powodują to , wtryski poszły na maszyne i wyszło ze 3 do wymiany, gadam mu żeby  sprawdził jak tam pompa oleju sprzegło idt stwierdził ze są w porządku więc wtryski wymienić i bedzie chulać no i ten dpf off nie wiem no pany myślicie że opłaci się czy lepiej szukać czegoś innego ?  Wiadomo jestem młodym kierowcą i nie chcę non stop kasy na auto ładować bo wkońcu wyjdzie ze za tą cenę bedę miał b8 .. a gdy bedę chcial kiedyś autko zmienić to żeby  tak nie byc kilkadziesiat tys na minus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, rafal12331 napisał:

Pompki były sprawdzone na maszynie więc to nie uszczelki , dpf był czyszczony ale wciaż wyskakiwał błąd, na początku  było podejrzenie że ktoś coś w kompie pokombinował bo dpf był czysty , potem jak poszło do komputerowca on stwierdził ze zalewające wtryski powodują to , wtryski poszły na maszyne i wyszło ze 3 do wymiany, gadam mu żeby  sprawdził jak tam pompa oleju sprzegło idt stwierdził ze są w porządku więc wtryski wymienić i bedzie chulać no i ten dpf off nie wiem no pany myślicie że opłaci się czy lepiej szukać czegoś innego ?  Wiadomo jestem młodym kierowcą i nie chcę non stop kasy na auto ładować bo wkońcu wyjdzie ze za tą cenę bedę miał b8 .. a gdy bedę chcial kiedyś autko zmienić to żeby  tak nie byc kilkadziesiat tys na minus...

To ja tu wtrącę swoje 5 groszy...

Po pierwsze no tak już jest, że samochód to skarbonka. 

Po drugie jak zrobisz sobie sam będziesz wiedział co masz.

Po trzecie jak kupisz coś innego to istnieje pewne prawdopodobieństwo, że będziesz musiał i tak wkładać znam wiele przykładów, że ktoś z samochodem wszedł z deszczu pod rynnę delikatnie mówiąc.

No i po czwarte i tak na tym samochodzie będziesz stratny... Coś już zrobiłeś, coś wpakowałeś w diagnostykę i nie sprzedaż go za więcej niż kupiłeś (sądzę, że nawet nie za tyle ile sam dałeś) mówiąc kupującemu że nie trybią pompki i dpf. A jak nie powiesz, to przez kolejne dwa lata możesz spać niespokojnie z lękiem czy listonosz nie przyniesie Ci wezwania do sądu.... Tak prawo się zmieniło i teraz nawet sprzedający będący osobą prywatną odpowiada za wady ukryte - a że w sieci nic nie ginie, zresztą firmy u których coś sprawdzałeś robiłeś, też mają swoją dokumentację to dość prosto będzie udowodnić Ci, że o tym wiedziałeś a wtedy będziesz albo spowrotem z samochodem albo będziesz komuś płacił za naprawę i koszty sądowe. I znam takie sytuacje prawie z pierwszej ręki - to nie legendy ani bajki. W jednej sprawie byłem nawet świadkiem. 

Takie decyzje nie są proste zrób sobie kalkulacje i sam sobie odpowiedz czy warto go robić czy sprzedać.

 

Edytowane przez lewiatan1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to w sumie mógłbym założyć sprawe sprzedawcy bo pompki i dpf po 500 km nie padają , tylko pewnie się wymiga bo auto z de nawet na niemieckich blachach przyjechało , ale jakby tak smigło to typ buli za naprawę twoim rozumowaniem tylko jak to udowodnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie jak była sporządzona umowa czy z nim, czy tak jak handlarze mają skłonne czynić czyli z Niemcem... 

Kolejne pytanie czy to komis był? 

Do tego byś musiał najpierw ekspertyzy zrobić swoje jako podkładkę co padło i kiedy to mogło paść i z tym do prawnika z nim to skonsultować. 

Potem i tak sąd zleci swoją ekspertyzę.

 

 

Edytowane przez lewiatan1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym to co planujesz dodać do auta, to myślisz, że wyjdzie ci z 1000zł? A jeżeli sam montażu nie ogarniesz, to dolicz sobie do tego jeszcze robociznę.

5 minut temu, rafal12331 napisał:

Jak tak czytam to w sumie mógłbym założyć sprawe sprzedawcy bo pompki i dpf po 500 km nie padają , tylko pewnie się wymiga bo auto z de nawet na niemieckich blachach przyjechało , ale jakby tak smigło to typ buli za naprawę twoim rozumowaniem tylko jak to udowodnić

Sprawdzałeś chociaż auto przed zakupem? Pewnie auto kupione od mirka handlarza.

Uzupełnij profil o dane i dodaj foty do tematu, to z pewnością ktoś Ci powie czy auto było warte te 22tyś :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lewiatan1989 napisał:

Pierwsze pytanie jak była sporządzona umowa czy z nim, czy tak jak handlarze mają skłonne czynić czyli z Niemcem... 

Kolejne pytanie czy to komis był? 

Do tego potrzebne byś miał ekspertyzy najpierw zrobić sobie swoją jako podkładkę co padło i kiedy to mogło paść i z tym do prawnika i z nim skonsultować. 

Potem i tak sąd zleci swoją ekspertyzę.

 

 

Umowa jest niemiecka bo skoro nie było rejestrowane  w pl to jak inaczej , nie był to żaden  komis prywatny gość  , mam rozumieć ze mechanik u ktorego robię auto powinien ogarnać ze to byla wada ukryta i że moģlo to paść prędzej tak ? 

 

7 minut temu, MarcinL napisał:

Poza tym to co planujesz dodać do auta, to myślisz, że wyjdzie ci z 1000zł? A jeżeli sam montażu nie ogarniesz, to dolicz sobie do tego jeszcze robociznę.

Sprawdzałeś chociaż auto przed zakupem? Pewnie auto kupione od mirka handlarza.

Uzupełnij profil o dane i dodaj foty do tematu, to z pewnością ktoś Ci powie czy auto było warte te 22tyś :)

Wiem ile kosztują wtryski i ile robota  dlatego mam taki dylemat , auto nie było na diagnostyce bo było zaraz na zmianie oleju i był pełny skan u mechanika gdzie stoi i stwierdził ze komp nic nie wykazuje  by było coś nie tak tylko problem z dpf ktory wiadomo trzeba czyscić albo usuwać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rafal12331 napisał:

Umowa jest niemiecka bo skoro nie było rejestrowane  w pl to jak inaczej , nie był to żaden  komis prywatny gość  , mam rozumieć ze mechanik u ktorego robię auto powinien ogarnać ze to byla wada ukryta i że moģlo to paść prędzej tak ? 

 

Wiem ile kosztują wtryski i ile robota  dlatego mam taki dylemat , auto nie było na diagnostyce bo było zaraz na zmianie oleju i był pełny skan u mechanika gdzie stoi i stwierdził ze komp nic nie wykazuje  by było coś nie tak tylko problem z dpf ktory wiadomo trzeba czyscić albo usuwać

Czyli kupił koleś auto od niemca i sprzedał Tobie z danymi niemca? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rafal12331 napisał:

Umowa jest niemiecka bo skoro nie było rejestrowane  w pl to jak inaczej , nie był to żaden  komis prywatny gość  , mam rozumieć ze mechanik u ktorego robię auto powinien ogarnać ze to byla wada ukryta i że moģlo to paść prędzej tak 

No i tu będzie problem bo sprzedającym jest Niemiec, a handlarz umył sobie ręce...

Musiałbyś to skonsultować z prawnikiem, bo te przepisy są nasze krajowe...

Mechanik nie zrobi ekspertyzy. Musi być biegły rzeczoznawca dodatkowy plus za to jak to będzie biegły rzeczoznawca sądowy (PZMot ma takich z tego co wiem koszt od 500-1000 zł).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...