Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie obroty


orczykk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dalej walczę z podwyższonymi obrotami, wyskakuje mi błąd 16891, wyczytałem, że może to byś przepływka, więc na samym początku odpialem i pojeździłem trochę, wywołało błąd przepływki lecz obroty były takie jak powinny, stwierdziłem więc że to musi być to, zamieniłam z kolegą który ma taka sama sprawdziliśmy numery, u niego wszystko z nią jest okej. Przełożyliśmy moja do jego, jego do mojej. Co się okazała u niego było wszystko w jak najlepszym porządku, a u mnie dalej wywalało błąd. Macie jakiś pomysł? Dziwi mnie, że po tym jak odpialem przyepływke obroty były normalne, a po podpieciu już wali błędem, gdzie szukać problemu ? Dodam, że podwyższone obroty są tylko gdy auto się zagrzeje, na zimnym silniku są takie jak być powinny. Na drugi błąd nie zwracajcie uwagi, był kiedyś lecz juz dawno skasowany i nie pojawia się od tej pory. A4 b6 1.8 t 163 km bfb

20190323_162154.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek jednokierunkowy odmy. Drugi błąd to albo kończy się kat, uszkodzona druga sonda lub źle wystrojone lpg. Zrób logi na benzynie 2+33, 3+20 i 115+118 oraz na lpg 2+33. Instrukcje jak coś masz w dziale diagnostyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori czy gówniany topran? Szczelność dolotu sprawdzana?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony na topran, kupiłem więc oriw aso, zaworek puszczał w dwie strony, nowy zaworek, później kupiłem kolejny w aso, tak samo puszczał w dwie strony, a topran trzymał, więc kupiłem dwa zaworki za ponad 100 zł, a topran za 15 zlotych okazał się być lepszy, gdzie tu logika  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zachowywał się silnik na ori zaworku? Próbowałeś go w ogóle założyć? Nie wiem do kogo masz pretensje za te zaworki, bo przecież masz 2 tygodnie na ich zwrócenie i nie robią łachy tylko zwracają hajs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik zachowuje się tak samo, nic się nie zmienia. Tylko dziwi mnie czemu dzieje się tak, tylko i wyłącznie na ciepłym silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logami mogę mieć mały problem, gdyż gniazdo diagnostyczne mam chyba uszkodzony delikatnie, przy każdym najmniejszym dotyku rozlacza kompa, jak coś sprawdzam to tylko na postoju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj orczykk kolego uporałes sie z tym probleme bo mam ten sam problem z obrotami,nie moge sobie z tym poradzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...