Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Falowanie obrotów i kopcenie na niebiesko


Damianos07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam audi a4 b7 1.9 tdi 116km od niedawna mam problem z nim A mianowicie chodzi o falowanie obrotów na postoju i kopceniem na niebiesko czasem jest że dobrze chodzi A czasem jest tak że zaczyna wariować jak pogazuje to jest przez chwilę dobrze ale problem za jakiś czas znów wraca wysyłam filmik z pracą tego silnika proszę o jakąś pomoc dodam że na vagu żadnych błędów nie pokazuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglądają korekcje pompek gdy telepie silnikiem ( grupa 013 )?

Wygląda mi to na uszczelnienia pompowtrysków :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te screeny zrobione są jak telepało silnikiem czy jak chodził normalnie ??

Bo nie ma się do czego przyczepić... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się przeskanowac auto vagiem podczas kopcenia i falowania obrotów i znalazł jeden błąd jak poniżej A znów jak chodzi dobrze to błędu nie ma 

20190414_172023.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zdemontuj pokrywę, zacznij od przeczyszcenia i dogięcia konektorów pompowtrysków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że tak długo mnie nie było ale gdy nie pomoże podoginanie konektorków to gdzie może być przyczyna bo sprawa jest taka że raz dobrze mi chodzi A raz tak jak na filmiku czyli trzesie się jak by się dusil i kopci na niebiesko zwłaszcza ostatnio podłączyłem vaga to nie było błędu żadnego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam niestety z rad jak powyżej nic nie pomogło nadal mam ten problem z kopceniem na niebiesko i falowaniem obrotów jak taki stan złapie to mam błąd wypadanie zaplonu na 1 cylindrze A jak chodzi dobrze to nie ma żadnego błędu co może być więcej z przyczyn ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2019 o 17:23, Damianos07 napisał:

Udało mi się przeskanowac auto vagiem podczas kopcenia i falowania obrotów i znalazł jeden błąd jak poniżej A znów jak chodzi dobrze to błędu nie ma 

20190414_172023.jpg

Wypadanie zapłonu przy braku błędów o elektrycznej usterce obwodu pompowtryskiwacza to raczej problem z samą pompką , albo zaopatrywaniem jej w odpowiednią ilość paliwa ...

Patrząc jak telepie autem na wolnych obrotach to obstawiam dolne uszczelnienie pompki na pierwszym cylindrze , przedostające się przez nie spaliny "zapowietrzają" pompkę.

Jeżeli po dłuższym przegazowaniu w czasie takiego telepania przez chwile będzie na wolnych chodził równo, to praktycznie jest to pewne :decayed:

Daj tego loga o którego Kamil prosił, on powinien sprawę wyjaśnić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam winna była pompka nagar na rozpylaczu po wymianie na inną pompkę wszystko jest ok dziękuję za rady temat zamykam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99,5% nie musiałeś wymieniać pompki, wystarczyło przy tej co była wyczyścić powierzchnię która przylega do mosiężnej podkładki , założyć nowy komplet uszczelniający i przykręcić nową śrubą mocującą ....:whistling:

Wniosek z tego taki że masz dobrą pompkę w zapasie, ( chyba że już ją wyrzuciłeś na złom... :decayed: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...