Dragon7820 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Witam wszystkich mam problem wymieniłem klocki z przodu , wszystko cyste zrobione jak trzeba a klocki dają o sobie znać w ostatniej fazie hamowania i jak skrecam to słychać ten sam pisk już nie mam pojechać co może być , jakieś paddy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Jakiej firmy klocki? Dotarte wszystko dobrze? Klocki same w sobie od hamowania nie piszczą, piszczą od wibracji spowodowanych złym, nierównym kontaktem z tarczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 W dniu 17.04.2019 o 17:37, Langista napisał: Jakiej firmy klocki? Dotarte wszystko dobrze? Klocki same w sobie od hamowania nie piszczą, piszczą od wibracji spowodowanych złym, nierównym kontaktem z tarczą. Witaj dzięki za odpowiedź musiałem wymienić tłoczek i gumy w tylnim prawym kole bo też były wymieniamy zestaw tylko teraz pedal wpada w podłogę i teraz tylko odpowietszac to koło czy muszę wszystkie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Cały układ trzeba odpowietrzyć. Tylny prawy-> lewy -> przód prawy -> lewy -> sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 1 minutę temu, Langista napisał: Cały układ trzeba odpowietrzyć. Tylny prawy-> lewy -> przód prawy -> lewy -> sprzęgło. A wszystko na zgaszonym? Muszę podnosić auto? mogę robić po 4 serie 3razy pedal trzymam do końca i luzuje odpowietrzanie i tak każde koło , a sprzegło w ten sam sposób? Gdzie mam odpowietrzanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 A i czy mogę zrobić to vagiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) Vagiem nie zrobisz, auto może stać na kołach. Ogólnie to wie to robi we dwie osoby, sam nie dasz rady. Ktoś musi napompować hamulec kilka razy i trzymać, a Ty w tym czasie odkręcasz śrubkę z odpowietrzania i tak kilka razy z każdym punktem. Oczywiście nie zapominając przy tym dolewać płynu hamulcowego. Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Langista 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Langista napisał: Vagiem nie zrobisz, auto może stać na kołach. Ogólnie to wie to robi we dwie osoby, sam nie dasz rady. Ktoś musi napompować hamulec kilka razy i trzymać, a Ty w tym czasie odkręcasz śrubkę z odpowietrzania i tak kilka razy z każdym punktem. Oczywiście nie zapominając przy tym dolewać płynu hamulcowego. Tak robiłem ale powietrza nie było i dalej mi hamuje tylnie prawe koło muszę chyba linkę zobaczyć , przez jakiś czas koło normalnie delikatnie się kręciło teraz ewidentnie trzyma go hamulec . Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 33 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 6 godzin temu, Dragon7820 napisał: Tak robiłem ale powietrza nie było i dalej mi hamuje tylnie prawe koło muszę chyba linkę zobaczyć , przez jakiś czas koło normalnie delikatnie się kręciło teraz ewidentnie trzyma go hamulec . Dzięki za pomoc masz powietrze w tylnym zacisku odpowietrzasz tylko to koło przy którym była ingerencja w układ tylne zaciski najlepiej odpowietrzać w rękach odpowietrznikiem do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 30 minut temu, wyzyk83 napisał: masz powietrze w tylnym zacisku odpowietrzasz tylko to koło przy którym była ingerencja w układ tylne zaciski najlepiej odpowietrzać w rękach odpowietrznikiem do góry Czyli wyjąć zacisk i zabezpieczyć drzewem lub kluczem do wkręcania tłoczka i powinno być ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 33 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 minuty temu, Dragon7820 napisał: Czyli wyjąć zacisk i zabezpieczyć drzewem lub kluczem do wkręcania tłoczka i powinno być ok? dokładnie i odpowietrznik do góry i odpowietrzasz i powinno być ok lepiej włóż młotek bo w drewno tłoczek się wbije i będzie problem z wyjęciem Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 29 minut temu, wyzyk83 napisał: dokładnie i odpowietrznik do góry i odpowietrzasz i powinno być ok lepiej włóż młotek bo w drewno tłoczek się wbije i będzie problem z wyjęciem No ok zrobię tak a powiedz czy mogę na razie jeździć tak do wtorku czy lepiej nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 33 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 1 minutę temu, Dragon7820 napisał: No ok zrobię tak a powiedz czy mogę na razie jeździć tak do wtorku czy lepiej nie? możesz tylko pewnie wpada ci pedał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Nie właśnie , słychać delikatne tarcie i pedal łapie tak od połowy kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Witajcie pedal łapie normalnie od góry ale jak jest na lewarku i kręcę kołem dalej coś trzyma i to nie jedno koło a wszystkie dosyć ciężko się kręcą , klocki były wymieniane przód i tył plus tarcze tył i od tamtej pory czary się dzieją , już sam nie wiem co może być nie tak , jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Wracm z problem ponownie , auto dalej wydaje dźwięk Buczenia i to jest z tylniej osi , w poniedziałek założę stare tarcze hamulcowe bo wydaje mi się że to jest problem a po za wymiana tarcz z tyłu plus klocki wymieniłem Piaste skv też to sprawdzę i tu jest do was pytanie auto strasznie zaczęło się prowadzić nie stabilnie przy wyprzedzaniu oraz przy gwałtownym ruszaniu (to problem z przednią osią) i do tego przy skręcaniu w lewo auto dziwny dźwięk jak by coś tarło albo blokowało , auto sprawdzone na dwóch stacjach nie wykazało żadnego błędu nie mam pojęcia co jest nie tak , może stabilizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Buczenie/huczenie to ewidentny znak łożyska. Dokładnie wyczysciłeś piasty przed założeniem tarcz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 1 minutę temu, Langista napisał: Buczenie/huczenie to ewidentny znak łożyska. Dokładnie wyczysciłeś piasty przed założeniem tarcz? Tak , można ją zdjąć ponownie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Zdejmij, zobacz w jakim stanie jest piastą, w jakim stanie jest osłona tarczy, wyczyść dokładnie, jak są nierówne powierzchnie to wyrównaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 9 godzin temu, Langista napisał: Zdejmij, zobacz w jakim stanie jest piastą, w jakim stanie jest osłona tarczy, wyczyść dokładnie, jak są nierówne powierzchnie to wyrównaj. Dzięki kolego te sprawdzę tył i to słychać z tego koła co jest nowa piasta . A wiesz może co może powodować to nie stabilne prowadzenie się audi? Może drążek kierowniczy , ale chyba by pokazało na stacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się