ferdek77 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Ma ktoś pomysł skąd może podciekać, zielony płyn także raczej od wspomagania, nie dawno wymieniałem, a później miałem wymieniany pas przedni i przekładane chłodnice ze starego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 To nie jest czasem z klimy, widać na przyłączu do chłodnicy kroplę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Oringi gumowe puszczają na łączeniu węży do chłodnicy klimatyzacji. Rok temu miałem to samo i w tych samych miejscach barwnik z czynnika chłodzącego. Koszt naprawy niewielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek77 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Trzeba będzie czynnik znowu spuszczać ? Czyli najlepiej do serwisu podjechać, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, ferdek77 napisał: Trzeba będzie czynnik znowu spuszczać ? Czyli najlepiej do serwisu podjechać, dzięki. Tak musisz podjechać odciągnąć czynnik i zmienić oring na tym wężu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek77 1 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Możliwe że się uszczelniło tym barwnikiem? Od tamtej pory nie cieknie. Można vagiem sprawdzić, czy nie ubywa czynnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) vagiem tylko można orientacyjnie sprawdzić po ciśnieniu i ew. po temperaturach pracy. Kanał 001 i 009 lub 010 tam gdzie temperatura na parowniku. Możesz też zobaczyć czy nie masz oszronionej rurki przy podszybiu. Wszystko co powyżej odpowie Ci mniej więcej czy ilość czynnika jest ok. Jeśli chcesz dokładnej informacji to musisz jechać na maszynę. Edit: Aha kanał 001 sprawdzasz na zgaszonym silniku najlepiej po mniej więcej godzinie postoju lub po nocy, kanał 009 i/lub 010 sprawdzasz na włączonym silniku, klimie ustawionej na LO i nawiewie na maxa przez kratki w desce i po jakiś kilku minutach (ok. 5 do 10 minut) Edytowane 6 Maja 2019 przez MaTeo85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek77 1 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Tak to wygląda, klima działa, ale czy można wywnioskować, czy jest nieszczelność ? Silnik wyłaczony Silnik i klima włączona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się