Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI PD] Regulacja ciśnienia doładowania ? Błąd 16683


Kozak677

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie podczas jazdy odcina mi moc, samochód przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy max 120km/h     

błąd z vcds p0299 pierw wypadła rura i intercooler wymieniłem na nową bo straciła ząbek. Teraz wszystko szczelne ale nadal auto traci moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auto, znów zyskuje moc na kilka minut. 

IMG_20190419_000718.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czyszczenie turbo nic nie dało, cały czas rozpacza pali się czek i ten błąd cały czas. Nie mam możliwości zrobienia logów w tej chwili :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Czyli do sprawdzenia wężyki podciśnienia, krócieć na wyjściu z vacum  czy nie luźny... Zobacz z drugą osoba czy po odpaleniu zaciąga sztanga turbiny... 

Logi by też dały lepszy obraz sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2019 o 06:54, kamil-vag napisał:

16683/P0299/000665

 

W dniu 19.04.2019 o 21:16, Kozak677 napisał:

 

IMG_20190419_000718.jpg

Coś mi tu nie gra , opis na screenie sugeruje problem z przeładowaniem, a ten sam opis błędu z ROS-TECH zacytowany przez Kamila mówi o nie osiągnięciu zakładanej wartości doładowania ...:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, piotrsob1 napisał:

 

Coś mi tu nie gra , opis na screenie sugeruje problem z przeładowaniem, a ten sam opis błędu z ROS-TECH zacytowany przez Kamila mówi o nie osiągnięciu zakładanej wartości doładowania ...:naughty:

Haha sproboje test tej sztangi dziś i może logi 

Edytowane przez Kozak677
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jeden porządny log od 1300-3800 obr, bo tu jakieś posklejane kilka... 

tam są 3 różne logi - pierwszy OK, dwa kolejne ewidentne niedoładowanie...

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde wiem słabo wyszło ale nie mam osoby która by siedziała obok, czyli co z tego nic nie da się wyczytać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas tych logów wszedł Ci w tryb awaryjny ? 

Zobacz krócieć na vacum pompie, z tyłu silnika, tam co jest też przewód idący do serwa. Sprawdź czy nie jest luźny, czy nie rusza się na boki... 

Przejrzyj wężyki podciśnienia,czy się któryś nie załamuje itd... 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nowy log troszkę więcej http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ETrgHj.html

Żaden czek nie wyleciał, patrzyłem na te ta pompę wszystko jest okey nie widać żadnych przerwanych przewodów 

Edytowane przez Kozak677
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź te rzeczy o których pisałem wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu robiłem AVF-a bratanicy, raz jechał innym nie ( logi wyglądały bardzo podobnie do Twoich ).

okazało się że przewód podciśnienia idący po silniku z trójnika przy vakum do N75 był przetarty na jakimś wsporniku, jak się do niego przyssał to się uszczelniał i wszystko śmigało OK, jak mu się to nie udało to nie było podciśnienia do sterowania gruchą turbiny i była lipa :P

Po wymianie na nowy wszystko zaczęło działać prawidłowo... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem jeszcze przed sekunda wszystko zdaje się być szczelna itd, jedynie z tego sterownika podcisnienia co zauważyłem to ostatni przewód podcisnienia nie jest połączony do niczego... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik podciśnienia? Chodzi Ci o zawór N75? Pokaz zdjęcie. 

Możesz zrobić prosty test dajac wężyk bezpośrednio od gruszki turbiny do małego krocca przy vacum i zrobić wtedy log. Jak przeladuje, to trzeba szukać nieszczelności w podciśnieniu na drodze vacum-n75-turbo

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kod silnika i rok, zerknę czy mam schemat węży podciśnienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...