Seba A4 3.0l Quattro 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Witam, Poszła mi osłona przegubu w moim a4 b7 3.0l quattro. Przy próbie zmiany gumy nie potrafiliśmy zbic przgubu żeby założyć nowa osłonę. Slyszalem ze niektóre modele (może te z większym silnikiem ) są zaopatrzone w półoś ktorej się nie rozkłada, czy ma ktoś jakies doświadczenie z takim problemem? Pod koniec nałożyłem uniwersalna osłonę na oryginalna gumę ale po założeniu metalowej opaski puszczała kilka razy po przejechaniu kilku tys kilometrów. Teraz się zastanawiam czy rzeczywiście muszę zmienić cała pół ośke czy można zmienic sama gumę tylko mocniej zbijać przegub ? prosze o opinie. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Wyjmij całą półoś na stół to będzie najłatwiej. Nie spotkałem się z nierozbieralną półośką... Musi gdzieś być pierścien segera ktory musisz wyjąć i dopiero wybić półoś z przegubu. Tak na samochodzie to szkoda tylko nerwów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Jeśli masz w zestawie z manszetą plastikowy dystans z podkładka metalową i zabezpieczeniem to przetnij dystans i wtedy półoś wepchnij bardziej do przegubu. Przez otwór po śrubie będziesz miał możliwość wsadzić w miarę długi i cienki śrubokręt lub coś podobnego i to zabezpieczenie podwadzic i zdjąć z półosi poprzez manewrowanie zgiętym przegubem bo jak wiadomo to zabezpieczenie umożliwia taki manewr bo po całym obwodzie nie dotyka półosi tylko w dwóch miejscach lekko odstaje. Raz mi się tak udało to zrobić w Audi A6 w której wieloklin był uszkodzony na półosi i przegub nawet poprzez wkręcenie śruby nie chciał zejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Wyjmij całą poloś, wkrec w imadło i masz dwie mozliwosci: 1. Zbić 2. Znaleźć odpowiednio długa śrubę i wkrecic w przegub, tym sposobem sciagniesz to z polosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba A4 3.0l Quattro 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Dzieki za wasze opinie :) Mysle jednak o zmianie calej poloski. Warto jest zakladac nie orginalny przegub tylko zamiennik. Roznica w cenie jest duza (w uk £420 orginal / £120 zamiennik / £50 uzywka na ebay). Myslicie ze uzywka bedzie dobra? prawa i lewa sa takie same i pasuja na obie strony? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Zmień gumę i lataj dalej. Chyba że już słychać ten przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba A4 3.0l Quattro 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zmienilem obydwie oslony przegubow i smigam. Dziekuje za opinie i pomoc Z fartem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się