Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dolozony Bixenon led exeo


wojciechlowicz

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. Miałem zwykle bixenon w exeo. 

Kupiłem ori bixenonLED

Wszystko działa oprócz Ledow. Ilość pinow w kostce jest taka sama. Wyświetla mi błąd spalonych postojowek. W VCDS biorę na opcje test swiatel i te ledy dzialaja. 

Jakieś propozycję? 

W modułe nie mam opcji swiatla led jako do jazdy dziennej. 

Aha i Dodam ze wcześniej na starych lampach postojowki normalnie dzialaja. I teraz jak np wlacze swiatla mijania to te ledy wlacza się na sekunde i gasną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie kodowanie MCE? 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Seat_Exeo_(3R)_Central_Electronics

Napisz z jakiego roku są Twoje lampy a z jakiego nowe? W ETCE jest info że od listopada 2011 występował nowszy MCE 3R0907279, byćmoże on obsługiwał LEDy (to tylko przypusczenie).

Na pewno rozwiązaniem najtańszym byłoby dołożenie rezystorów - identycznie jak dla obwodów podświetlenia tablicy w B7 na LED (poszukaj wątku), byćmoże wymiana MCE pomogłaby ale tu nie mam pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie poprawne. Wg mnie polowanie na nowszy MCE lub dołożenie rezystorów załatwi sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie kupiłem ledy to koleś chce mi dać modul. Także jak zamontuje to dam znac jak to wygląda. 

Będzie potrzebne kodowanie? Czy wystarczy ze przeloze modul i bedzie dzialac? 

Jegoo exeo było w pelnej wersji. Nawet przetwornica na 230v oryginalna schowana. Chciałem kupić ale nigdzie nie mogę znaleźć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekodowanie może być potrzebne i przyuczenie vinu będzie konieczne. W linku który zamieściłem masz opisane to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem modul. Wszystko działa jak należy. Problem jest teraz z tym, że wcześniej tak trochę na pale zmieniłem ze dwie adaptacje albo kodowania. Nie pamiętam i nie jestem pewien czy się zatwierdzilo. Bo pokazuje na wyswietlaczu jakby błąd swiatel drogowych. 

Taka ikona swiatel drogowych ze strzalka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej błąd samopoziomowania po wymianie lamp. Przeprowadź procedurę kalibracji.

Co do adaptcji to możesz prównać z linkiem (tam są wartości standarodwe). Możesz też napisać tutaj jakie masz wartości

Edytowane przez bobikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.04.2019 o 21:58, bobikos napisał:

to raczej błąd samopoziomowania po wymianie lamp. Przeprowadź procedurę kalibracji.

Co do adaptcji to możesz prównać z linkiem (tam są wartości standarodwe). Możesz też napisać tutaj jakie masz wartości

kolego masz racje to byl blad poziomowania. Przeprowadzilem procedure poziomowania i jest OK.
Ledy po wymianie modulu i przyuczeniu VIN tez dzialaja.
jednak caly czas mam bledy o spalonych zarowkach swiatel przeciwmglowych tylnych. Zarowki sa dobre. Nawet kupilem nowe i podmienilem. Bezpiecznik dobry. Jest tak, ze wlacze przeciwmgłowe i zaloze zarowke to ona swieci. Problem jest taki ze jak zgasze swiatla i zapale jeszcze raz to znow nie swieca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, VitoN napisał:

Też zrobiłem taką przekładkę. Na razie jeżdżę z rezystorami, ale jakby ktoś chciał sprzedać MCE, to jestem zainteresowany ;)

Nie robisz może tematu o samochodzie? jestem ciekaw opinii, wrażeń z użytkowania itd a jest stosunkowo mało info o tym modelu w sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2019 o 15:01, coal napisał:

Nie robisz może tematu o samochodzie? jestem ciekaw opinii, wrażeń z użytkowania itd a jest stosunkowo mało info o tym modelu w sieci.

Samochód bardzo przyjemny. Jak kupowałem to był nieco tańszy od A4 B7, które były o 2 lata starsze. Ja od razu patrzyłem tylko na Exeo, bo wiedziałem, co to jest. A dokładnie A4 B7, mechanicznie identyczne, z deską rozdzielczą od Cabrio (moim zdaniem zdecydowanie ładniejsza i daje sportowe odczucie). Co ciekawe, bardziej sportowy jest też układ kierowniczy - te w Audi z reguły chodzą bardzo lekko, w Exeo to przełożenie jest nieco mniejsze (jak dla mnie fajny smaczek). Jeżeli chodzi o wersje wyposażenia, to był mały wybór: można było dobrać w zasadzie tylko ksenony i nawigację, reszta była w standardzie (np. podgrzewane fotele, sterowanie głosowe). Ja mam silnik 2.0 TDI CR 143 KM i jestem zadowolony z dynamiki, nie ma problemów ze sprawnym przyspieszaniem, ale tutaj już specjalnie sportowych wrażeń nie ma. Spalanie średnie wszech czasów (tzn. od wymiany akumulatora) to coś ok. 7 - 8 l/100 km (dokładnie nie pamiętam) - na codzień miasto, większość weekendów autostrady. Jak jadę jakąś drogą krajową/wojewódzką to mi pokazuje średnie spalanie ok. 6 l/100 km. Samochód jest wygodny, ma podstawowe zawieszenie z audi - nie utwardzone - więc znowuż nie ma specjalnie sportowych wrażeń, ale dla podróżowania rodzinnego jak najbardziej odpowiednie, szczególnie na gorszych drogach w mieście. Na autostradzie przy 140 km/h jest cichy w środku, wygodnie się podróżuje. Ogólnie jest to bardzo ciekawy, wygodny, nietuzinkowy samochód. Szczerze mówiąc zaczynałem już myśleć o sprzedaży, ale jak to napisałem, to dochodzę do wniosku, że jest zbyt fajny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.04.2019 o 19:12, wojciechlowicz napisał:
Edytowane przez VitoN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, VitoN napisał:

Samochód bardzo przyjemny. Jak kupowałem to był nieco tańszy od A4 B7, które były o 2 lata starsze. Ja od razu patrzyłem tylko na Exeo, bo wiedziałem, co to jest. A dokładnie A4 B7, mechanicznie identyczne, z deską rozdzielczą od Cabrio (moim zdaniem zdecydowanie ładniejsza i daje sportowe odczucie). Co ciekawe, bardziej sportowy jest też układ kierowniczy - te w Audi z reguły chodzą bardzo lekko, w Exeo to przełożenie jest nieco mniejsze (jak dla mnie fajny smaczek). Jeżeli chodzi o wersje wyposażenia, to był mały wybór: można było dobrać w zasadzie tylko ksenony i nawigację, reszta była w standardzie (np. podgrzewane fotele, sterowanie głosowe). Ja mam silnik 2.0 TDI CR 143 KM i jestem zadowolony z dynamiki, nie ma problemów ze sprawnym przyspieszaniem, ale tutaj już specjalnie sportowych wrażeń nie ma. Spalanie średnie wszech czasów (tzn. od wymiany akumulatora) to coś ok. 7 - 8 l/100 km (dokładnie nie pamiętam) - na codzień miasto, większość weekendów autostrady. Jak jadę jakąś drogą krajową/wojewódzką to mi pokazuje średnie spalanie ok. 6 l/100 km. Samochód jest wygodny, ma podstawowe zawieszenie z audi - nie utwardzone - więc znowuż nie ma specjalnie sportowych wrażeń, ale dla podróżowania rodzinnego jak najbardziej odpowiednie, szczególnie na gorszych drogach w mieście. Na autostradzie przy 140 km/h jest cichy w środku, wygodnie się podróżuje. Ogólnie jest to bardzo ciekawy, wygodny, nietuzinkowy samochód. Szczerze mówiąc zaczynałem już myśleć o sprzedaży, ale jak to napisałem, to dochodzę do wniosku, że jest zbyt fajny ;)

Dzięki za trochę informacji, mnie do tego samochodu nie przekonało na razie tylko to, że jest ich mało, więc i trudno coś znaleźć fajnego a i ciężko może być potem go sprzedać za jakie takie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2019 o 17:04, VitoN napisał:

 

Edytowane przez VitoN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2019 o 14:16, wojciechlowicz napisał(a):

kolego masz racje to byl blad poziomowania. Przeprowadzilem procedure poziomowania i jest OK.
Ledy po wymianie modulu i przyuczeniu VIN tez dzialaja.
jednak caly czas mam bledy o spalonych zarowkach swiatel przeciwmglowych tylnych. Zarowki sa dobre. Nawet kupilem nowe i podmienilem. Bezpiecznik dobry. Jest tak, ze wlacze przeciwmgłowe i zaloze zarowke to ona swieci. Problem jest taki ze jak zgasze swiatla i zapale jeszcze raz to znow nie swieca.

Jak przyucza się VIN do tego modułu bo jutro będe zmieniał lampy i moduł po malej stłuczce i chciałem wiedzieć ? A udało Ci się rozwiązać problem ze spalonymi żarówkami tych tylnych mgielnych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Channel 081: Component Protection

To start the process of Vehicle Identification Number (VIN) learning, enter/save 46992 as new value.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki potem znalazłem. Ale wczoraj próbowałem to zrobić czyli odpaliłem kanał 81 następnie wprowadziłem wartość 46992 dałem TEST a potem ZAPISZ i niestety błąd o numerze VIN wraca. Nie wiem czemu. Kilka razy zrobiłem. 
Nie wiem czy ma to znaczenie ale robię auto bo miałem małą kolizję i od razu rozrząd i miałem odłączony aku oraz mam zdjęte chłodnice , ogólnie cały przód zdjęty... I robiłem to chwilę od razu po podłączeniu aku... Oczywiście pojawiają mi się inne błedy ze względu że wszystko rozpięte jest. Może to ma znaczenie ? Może ileś trzeba to zrobić po podłączeniu aku jak wszystko jakby się jakoś zsynchronizuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem ale nie wchodzi to. Tak samo że lampy nie są wypoziomowane itp ? To nie przeszkadza to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...