Konrad.jpg 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Świeży zakup, Zrobiłem logi dynamiczne, za małe przepływy i turbo trochę opóźnione, na pewno będę wywalał kata, czy coś jeszcze? http://vaglogi.pl/log-002_033_6rY9122.html http://vaglogi.pl/log-003_020_OsW0l.html http://vaglogi.pl/log-115_118_gtaG8.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Turbo nie trzyma doładowania to i przepływu będzie brakować. Sprawdź dv, szczelność dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Podmieniłem DV i zrobiłem logi, pracuje bez większych zmian. Dolot wizualnie jest ok, na dniach sprawdzę pod kompresorem. http://vaglogi.pl/log-002_033_YI6w5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_V3055.html http://vaglogi.pl/log-115_118_97u6eP.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Jest jakaś poprawa. Przepływu trochę brakuje i doładowanie też delikatnie kuleje. Zrób log 115 z odpiętą wtyczką od n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 http://vaglogi.pl/log-115_h512O.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Sztangę wg trzeba trochę podciągnąć lub turbo już kuleje i czeka je regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Luzy sprawdzałem po stronie zimnej i osiowy nie wyczuwalny a promieniowy około 1 może 2 mm. Olejem nie pluje nadmiernie. Jak dużo sztangę skrócić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Może żeliwo już popękane... Klapka powinna się zaczynać uchylać przy 0,3 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol1204 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Robiłeś logi z gazem w podłodze? Bo ten ostatni log wygląda jakby sterownik w ogole nie żądał doładowania przy wysokich obrotach oO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Logi zawsze z gazem w podłodze, ostatni jest z odpiętą wtyczką od n75. Dzisiaj ustawiłem WG na 0.3 bara turbina popękana po stronie gorącej :( i zrobiłem logi : http://vaglogi.pl/log-002_033_iSD605.html http://vaglogi.pl/log-003_020_JOdTNG.html http://vaglogi.pl/log-115_118_0eGE0z3.html i z odpiętą wtyczką n75: http://vaglogi.pl/log-115_8BvG1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Turbo wstaje całkiem niezle, lekko cofa zapłony, poza tym ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się