Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t k03s 239 km!


bartez90

Rekomendowane odpowiedzi

Moje a4 b6 1.8 T Q. Silnik po przebiegu ori 230 tys km, jak widać raczej w niezłym stanie. Silnik dostał oczywiście odpowiedni pakiet startowy:-)

Nowy n75 ori aso

Nowa przepływka boscha

Dv ori aso wymieniony 15 tys km temu

Nowe świece ngk pfr7q

Rozrząd cały komplet z łańcuszkiem wymieniony 15 tys km temu

Turbo k03s po regeneracji w turbo-tec 15 tys km temu

Dp 2,75 cala owinięty bandażem bazaltowym

Wtryski 370cc

Sprzęgło seria z bexa

Strojenie by Galetto

To wszystko zaowocowało wynikiem 239 km i 343 nm na pb98 z bp. Być może jest to rekord PL na k03s (k03-073). Ja w każdym razie wyższego wyniku nie widziałem. Jak macie jakiś to wrzucajcie i porównamy:-)

 

57644713_602420633557683_4572267744887570432_n.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreski ładne, wynik super ale ja jak zwykle zostawię prośbę:

Youtube:

1. 0-100

2. 80-120 (3 bieg)

3. 100-200

:hi:

Po takich nagraniach znacznie łatwiej ocenić jak to jedzie niż po wykresie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem K03s czyli k03-073  i przy porządnym wystudzeniu dolotu (przy niskiej temp zewnętrznej) wychodziło na jeden przejazd 232KM na pb98.

 

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Unf napisał:

Kreski ładne, wynik super ale ja jak zwykle zostawię prośbę:

Youtube:

1. 0-100

2. 80-120 (3 bieg)

3. 100-200

:hi:

Po takich nagraniach znacznie łatwiej ocenić jak to jedzie niż po wykresie :)

Coś się tak uparł na te przyspieszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, WYSKUN napisał:

Coś się tak uparł na te przyspieszenia?

Bo kreski tak nie przemawiają jak sekundy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wampir napisał:

Miałem K03s czyli k03-073  i przy porządnym wystudzeniu dolotu (przy niskiej temp zewnętrznej) wychodziło na jeden przejazd 232KM na pb98.

 

No temperatura ma znaczenie. U Gregora na stronie jest wykres na k03s na 236km ale hamowany gdy na dworze byl 1 stopien na plusie:-) u mnie bylo 18 stopni wiec wcale nie tak chlodno, to drobna roznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2019 o 07:08, bartez90 napisał:

No temperatura ma znaczenie. U Gregora na stronie jest wykres na k03s na 236km ale hamowany gdy na dworze byl 1 stopien na plusie:-) u mnie bylo 18 stopni wiec wcale nie tak chlodno, to drobna roznica.

Tutaj największe znaczenie ma stan silnika i turbiny. Wynik jak wynik. Z biegiem czasu stwierdzam, że 10 KM w tą czy tamtą nie ma znaczenia, a liczy się bezawaryjność. Zrób tym autem 20tyś km i ponownie jedź na pomiar mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wampir napisał:

Tutaj największe znaczenie ma stan silnika i turbiny. Wynik jak wynik. Z biegiem czasu stwierdzam, że 10 KM w tą czy tamtą nie ma znaczenia, a liczy się bezawaryjność. Zrób tym autem 20tyś km i ponownie jedź na pomiar mocy.

A to na pewno, ale taki wynik w chwili obecnej swiadczy wlasnie o dobrym stanie silnika i turbiny. Tym bardziej ze osiagniety bez jakiegos palowania, na doladowaniu 1,2b w peaku, czyli normalnym dla k03s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wampir napisał:

A przy 5400 jakie doładowanie i ile pod koniec obrotów?

Przy 5400 jakos 0,95 b, a przy odcince 0,8b.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to ja miałem ponad 1 bar i prawie 0,9 przy odcince

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tym bardziej widzisz ze zylowania turbiny u mnie nie ma. Tam niecaly 1b bedzie przy 5400. Zreszta boost to nie wszystko, jakos na hybrydach od Geremiego robia po 260km i wiecej przy 1.2b w peaku.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz jakby tylko 1 osoba wiedziała na świecie, że musi być odpowiedni przepływ, duże średnice w dolocie i na wydechu i maksymalne ograniczenie restrykcji :)

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wrzucony TIP? Ile płaciłeś za regeneracje k03s w turbo-tec? Jaki był zakres prac? Żeliwo nowe czy używka?

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, dolot jest seryjny, bez tipa.

Za regeneracje placilem 1200 zl, na nowym zeliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam propozycje od firmy z Konecka na takie turbo za 1070zł z nowym żeliwem. Wydaje mi się, że chyba warto dopłacić te 130zł do turbo-tec. Mają przynajmniej wyrobioną jakąś opinie.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Randor napisał:

Mam propozycje od firmy z Konecka na takie turbo za 1070zł z nowym żeliwem. Wydaje mi się, że chyba warto dopłacić te 130zł do turbo-tec. Mają przynajmniej wyrobioną jakąś opinie.

Masz blisko do Geremiego. Przy okazji spojrzy na motorownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...