Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t k03s 239 km!


bartez90

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Marciol napisał:

Teraz to mi narobiliście ssyfu w głowie :D Będę przymierzać się do zakupu fmica wlasnie ale jak teraz mówicie że do 250 dsmic wystarcza to już sam nie wiem, w planach mam wlasnie okolice 250km, myślałem ciągle nad 180tka

sprawa prosta jak masz kasę i robisz te 250+ to bierz  fmic:) ja kupiłem dsmic bo tanio dorwałem zestaw i mam tylko 220km wiec daje rade i nawet w gorące dni nie jest tak źle że jak masz wyprzedzać to nagle Ci auto się zatrzyma bo gorąco:D coś tam spadnie ale bez przesady, że wyprzedzać się boję bo jest 35 stopni:D jak będę planował 250+ to wpadnie fmic narazie wystarcza:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

 

Gdybym mial bexa  to przy mocy okolo 220 zostalbym przy dsmic. Dopiero powyzej bym ladowal fmic.

Majac bexa fmic 180 oplaca sie montowac powyzej 250 km, a nie powyzej 220 km. Przy 220 km nic tym nie zyskasz, tylko stracisz kase, a korzysci to beda ale z wiekszych wtryskow i dp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Misieqq7 napisał:

sprawa prosta jak masz kasę i robisz te 250+ to bierz  fmic:) ja kupiłem dsmic bo tanio dorwałem zestaw i mam tylko 220km wiec daje rade i nawet w gorące dni nie jest tak źle że jak masz wyprzedzać to nagle Ci auto się zatrzyma bo gorąco:D coś tam spadnie ale bez przesady, że wyprzedzać się boję bo jest 35 stopni:D jak będę planował 250+ to wpadnie fmic narazie wystarcza:)

Z góry założone było że będzie fmic, ale teraz zacząłem sie zastanawiać jak więcej czytam takich właśnie tematów haha :D 

nie wiem czy 250+ czy na 250 sie skończy, ośka i w sumie początkowo myślałęm o jakiś własnie 220-230 :) ale z czasem i przemyśleniami i gratami jakie maja powpadać wychodza te okolice 250 ,czyli upewniam się w temaice, będzie fmic ,dzięki:)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Marciol napisał:

Z góry założone było że będzie fmic, ale teraz zacząłem sie zastanawiać jak więcej czytam takich właśnie tematów haha :D 

nie wiem czy 250+ czy na 250 sie skończy, ośka i w sumie początkowo myślałęm o jakiś własnie 220-230 :) ale z czasem i przemyśleniami i gratami jakie maja powpadać wychodza te okolice 250 ,czyli upewniam się w temaice, będzie fmic ,dzięki:)  

Jak masz avj i seryjny smic to i tak musisz zmienić ic. Planując mody na 250 km wrzucaj od razu fmic 180.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bartez90 napisał:

Jak masz avj i seryjny smic to i tak musisz zmienić ic. Planując mody na 250 km wrzucaj od razu fmic 180.

Zmienić, tak - to zdecydowanie. Jedynie wczoraj zacząłem mieć dylematy dsmic / fmic ,ale teraz upewniliście mnie w decyzji, 180 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomiedzy dsmic a fmic wyszlo ok 300 pln wiecej za fmic wiec wolalem doplacic.

A dsmic przy 250 koniach to troche druciarstwo MOIM ZDANIEM. Lepiej miec zapas niz wszystko ponaciagane jak baranie jaja

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

A dsmic przy 250 koniach to troche druciarstwo MOIM ZDANIEM.

 

A  montaż kolorowych rurek, ciecie belki, zderzaka, kratek to nie druciarstwo? Mając już dsmic montaż fmic przy 250 km to wywalanie pieniędzy w błoto. Co innego jak jest seryjny jedny ic to wtedy ma to sens. Wszystko wiec zależy od okoliczności.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, bartez90 napisał:

A  montaż kolorowych rurek, ciecie belki, zderzaka, kratek to nie druciarstwo? Mając już dsmic montaż fmic przy 250 km to wywalanie pieniędzy w błoto. Co innego jak jest seryjny jedny ic to wtedy ma to sens. Wszystko wiec zależy od okoliczności.

Mi tam te kolorowe rurki się podobają :D o ile widać je tylko subtelnie przez dolne kratki, nikt nie musi wiedzieć jaka moc, ważne pierwsze wrażenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bartez90 napisał:

A  montaż kolorowych rurek, ciecie belki, zderzaka, kratek to nie druciarstwo? Mając już dsmic montaż fmic przy 250 km to wywalanie pieniędzy w błoto. Co innego jak jest seryjny jedny ic to wtedy ma to sens. Wszystko wiec zależy od okoliczności.

Nie mowie tu o wygladzie i zakresu prac tylko o kwesti osprzetowej silnika. Bo po co robic cos z zapasem zeby nie bylo wyzylowane jak mozna na styk zrobic :)

Oczywiscie. Majac dsmic w seri do podobnych mocy mozna przy nim zostac. Pisalem o tym wczesniej. ale majac do wyboru dsmic i fmic wybralem ta druga opcje i znajomym tez to polecam bo roznica w cenie niewielka.

Co do wyglodu to kwestia gustu. Mi sie to podoba. Rowniez pisalem o tym wczesniej ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Bo po co robic cos z zapasem zeby nie bylo wyzylowane jak mozna na styk zrobic :)

 

Jak najbardziej się zgadzam:-)

Tylko dziwnie te słowa brzmią w ustach kogoś kto zakłada wielki fmic, małe wtryski z bexa i zostawia kata, a następnie dziwi się że wynik jest kiepski, bo wszystko wyżyłowane i zrobione na styk?

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdawalem sobie sprawe ze kat mnie ogranucza. Ale przy kolejnym setupie wylatuje a fimc sie przyda :) a jakbym zalozyl dsmuc to bylbym zly sam na siebie. Mialbym dodatkowe niepotrzebne koszty

Pozatym rozmawiamy tu o IC a nie o innych podzespolach

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie wtryski wrzuciłeś? Od Saaba? te z końcówką 431 pasują chyba p&p. Te ori z BEX na ile wystarczają? Idzie zrobić na nich takie pewne 220km bez zapętlania?

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Randor napisał:

Jakie wtryski wrzuciłeś? Od Saaba? te z końcówką 431 pasują chyba p&p. Te ori z BEX na ile wystarczają? Idzie zrobić na nich takie pewne 220km bez zapętlania?

Zalezy do jakiego auta. Do b6 te z koncowka 431 nie sa p&p. Ale do b5 juz sa. U mnie sa 370cc o nr 0280156023. Na takich z bexa 220km to realny maks bez zapetlenia, powyzej gora beda juz niedomagac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadałem z gościem który twierdzi, że miał na wtryskach z bex i K03S 230km bez zapętlania. Jak czytam o tych wszystkich hamowniach to wychodzi na to, że większość zawyża. Druga sprawa, że tuner tez może mieć wpływ na wynik. Często wychodzi na to, że realnie jest te 10km mniej niż na papierze. Czy warto ładować się we wtryski z volvo t5 tzn 0280155830? Cały czas mowa o ANB. W sumie to sorry bo to chyba mały off-topic.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy jaka hamownia. I tak najbardziej wiarygodna jest drogowa jak u mnie, ktora pokazuje realne wyniki. Natomiast nie mozna mowic ze kazda zawyza, np u Gregora tez jest bardzo pesymistyczna hamownia. Najlepiej niech tuner dobierze Ci optymalne wtryski. Na jakiej turbinie bedzie to skladane? Bo po tym tez mozna dobrac wtryski.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2019 o 08:52, bartez90 napisał:

Nie, dolot jest seryjny, bez tipa.

 

Gratuluję wyniku ,dolot nie spada Ci z turbiny przy tym doładowaniu ?Nie wiem czemu ale u mnie dopiero tip z kwasu załatwił problem . U mnie na kreskach wyszło 222PS bez tipa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bartez90 napisał:

Zalezy jaka hamownia. I tak najbardziej wiarygodna jest drogowa jak u mnie, ktora pokazuje realne wyniki. Natomiast nie mozna mowic ze kazda zawyza, np u Gregora tez jest bardzo pesymistyczna hamownia. Najlepiej niech tuner dobierze Ci optymalne wtryski. Na jakiej turbinie bedzie to skladane? Bo po tym tez mozna dobrac wtryski.

K03S jak u Ciebie, świeża sztuka po regeneracji. Wtryski z BEX mnie nie ograniczą?

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Tunio napisał:

Gratuluję wyniku ,dolot nie spada Ci z turbiny przy tym doładowaniu ?Nie wiem czemu ale u mnie dopiero tip z kwasu załatwił problem . U mnie na kreskach wyszło 222PS bez tipa 

No nie, tuner też nie mówił żeby miał jakieś problemy. Ogólnie doładowanie nie jest duże jak na tą moc.Miało być bez tipa bo liczyłem na 230 km na tych gratach, nie więcej. A tu wyszło jednak prawie 240.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Randor napisał:

K03S jak u Ciebie, świeża sztuka po regeneracji. Wtryski z BEX mnie nie ograniczą?

Nie wiem, trudno powiedzieć, sporo osób wkłada jednak większe.

Miałem dzisiaj taką sytuacje:

Wracałem po dłuższej trasie ekspresówką i próbowałem się z Q7 4.2 tdi. Od 90 km/h do 180 km/h w zasadzie łeb w łeb. Potem już nie miał szans?

Niespodziewałem sie tego, bo takie q7 to jednak 340 km i 800 nm, ale widać różnica masy robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2019 o 22:40, bartez90 napisał:

Nie wiem, trudno powiedzieć, sporo osób wkłada jednak większe.

Miałem dzisiaj taką sytuacje:

Wracałem po dłuższej trasie ekspresówką i próbowałem się z Q7 4.2 tdi. Od 90 km/h do 180 km/h w zasadzie łeb w łeb. Potem już nie miał szans?

Niespodziewałem sie tego, bo takie q7 to jednak 340 km i 800 nm, ale widać różnica masy robi swoje.

Ciekaw jestem ile mialbys na 1/4 mili :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...