Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t k03s 239 km!


bartez90

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet nieźle. Jaki teren i rozmiar opon?

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś logi z przepływu i zapłonu ?

U Siebie na k03s też mam przepływ 190gram+, niestety nie hamowane. Chętnie porownałbym na jakim zapłonie Twoje 1.8t smiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet ładnie ci to idzie kolego @booolek, tylko trzeba wziąć pod uwagę że B5 jest jednak trochę lżejsza od B6/B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony 225/45/17

Mówiąc szczerze rozpedzalem się pod górkę, połowa 3 biegu już na prostej drodze.

 

To był filmik na LPG soft robiony przez Łukasza.

Teraz mam b5 ale w Quattro też delikatnie podkręcony ale to już zupełnie inna jazda.

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn to co na filmie to ośka tak?

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka refleksja odnosnie 1.8t i jego tuningu:

Wczoraj jechalem z kolega (jego autem) a4 b7 3.0tdi porobionym na cos kolo 320 hp. Przystawil sie do nas koles w starym strupku, wiadomo o co chodzi. Tu mocne auto i Q, tam na pierwszy rzut oka stary trup. No i poza startem gdzie Q mialo przewage ten stary trup odjechal jak zly. Potem chwile gadalismy i okazuje sie ze koles umie sporo robic przy aucie i caly ten "projekt" wyniosl go 6tys lacznie z zakupem....

Nie chce myslec ile kosztowaloby dlubanie 1.8t na takie moce bo przy 350 hp+ i 500 nm wynik tez bylby watpliwy, a kasy 5 razy tyle. Totalnie nieoplacalne ekonomicznie.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież od zawsze wiadomo, że takie rzeczy są nieopłacalne. Przynajmniej ekonomicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Randor napisał:

Przecież od zawsze wiadomo, że takie rzeczy są nieopłacalne. Przynajmniej ekonomicznie.

Kompletnie nie o to mi chodzilo. Nieoplacalne to jest w 1.8t, gdzie zrobienie doubla mocowego kosztuje fortune i trzeba do tego wymienic pol auta. W tym samochodzie osiagnal to zmieniajac 5 (piec!) rzeczy za grosze. Tuning 1.8t oplaca sie do pewnej wartosci (230-250 km moze), potem to jest skarbonka, a efekty mizerne.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jakiś azjata co po zmianie wałków kręci się do 10k. Tam filtr na stożkowy zmienisz i masz +10 kunia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak byscie nie zgadli:-) 

E36 2.5tds. Seryjnie 143 km. Teraz miedzy 290-300 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moja bajka ale to nieistotne. Każdy dłubie w czym lubi. Ja lubię B5q. Wyścigówki z tego nie zrobię ale te 250km brzmi bdb. I tak już teraz odpycha się wystarczająco. Żaden swap w grę nie wchodzi więc zostaje mi dłubanie 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, nikt tu o swapach nie mówi, po prostu pisałem co jest opłacalne, a co nie jest. Dłubanie 1.8t nawet na 250 km po prostu nie jest i tyle, bo z jednej strony dostajesz w d... od nowszego tfsi po zwykłym chipie, a z drugiej od starego strupka z tuningiem za ułamek kwoty przeznaczonej na tuning 1.8t. A każdy robi i wydaje kasę jak chce.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak tak tanim kosztem uzyskał tyle kuni w starym tds'ie. Jakiś cudotwórca chyba albo wszystko ulepił z plasteliny :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

Jestem ciekaw jak tak tanim kosztem uzyskał tyle kuni w starym tds'ie. Jakiś cudotwórca chyba albo wszystko ulepił z plasteliny :P

Td04-19t, wydech pełen przelot głośny, sprzęgło p&p z nowszego 330d, ic pasujące z jakiegoś busa. Po czasie dołożony stożek. Cała reszta seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył napęd i taka moc, sam miałem beemkę i jakoś mnie nie przekonują kompletnie. W dodatku czytając wiadomości o zdarzeniach drogowych szczególnie zimą również włącza się STOP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.09.2019 o 08:14, bartez90 napisał:

Ja rozumiem, nikt tu o swapach nie mówi, po prostu pisałem co jest opłacalne, a co nie jest. Dłubanie 1.8t nawet na 250 km po prostu nie jest i tyle, bo z jednej strony dostajesz w d... od nowszego tfsi po zwykłym chipie, a z drugiej od starego strupka z tuningiem za ułamek kwoty przeznaczonej na tuning 1.8t. A każdy robi i wydaje kasę jak chce.

Kolego @bartez90 przecież to wszystko, co my tutaj wyprawiamy przy swoich "oczkach w głowie", jest nieopłacalne! To czysta pasja:yes2:
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...