Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów, ponieważ wyświetla błąd 17536


sebaindy

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy pewnie wyregulowac gaz. Zrób kilkuminutowego loga na lpg 2+33 z przejazdu. Tylko żeby silnik miał 90stopni. 

Powtórz jeszcze logi na benzynie po kasowaniu błędów 2+33 i 115+118 do 6tys. obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak to wygląda, znowu delikatną obsuwa ale nie miałem gdzie zrobić logów. 

Benzyna po kasowaniu błędów

002+033

115+118

Logi z jazdy 

002+033 gaz jazda

002+033 jazda2 gaz

002+033 jazda 3 gaz

Mam pytanie odnośnie sondy jakie powinna mieć ona napięcie bo ciekawi mnie dlaczego czasami te napięcie skacze nawet do 4v

 

Edytowane przez sebaindy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sebaindy napisał:

Mam pytanie odnośnie sondy jakie powinna mieć ona napięcie bo ciekawi mnie dlaczego czasami te napięcie skacze nawet do 4v

Tak jest przy hamowaniu silnikiem. Na benzynie jest wszystko ok.

Gaz masz za bogato głównie dla czasów wtrysku od 6-14ms. W tym przedziale trzeba sporo obniżyć mnożnik. Robiłeś coś z regulacją od wcześniejszych logów po poprawce gazownika? Jeśli nie to przy pełnym obciążeniu też trzeba się pobawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem się bawić ale, po pierwszym tankowaniu przywrocilem ustawienia do tego co ustawił gazownik. Samemu się nie da, a sadzając dziewczynę za kółkiem nie umiała trzymać mi równych czasów wtryskiwaczy. I korekta sondy tak skakała nie ogarnialem gdzie  zmniejszyć a gdzie podniesc. Spróbuję jeszcze tak jak mówisz zmniejszyć mnożnik w przedziale który podałeś. Dzięki za pomoc  ?

Edytowane przez sebaindy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można samemu, korzystasz z programu do nagrywania pulpitu lub robisz logi z przejazdu po wprowadzeniu poprawek i tak do skutku. Trochę dłużej się schodzi ale do ogarnięcia. Będziesz musiał się też raczej pobawić korektą po obrotach, bo jak ustawisz podczas normalnej jazdy na prawidłowe korekty to przy pełnym bucie w pewnym zakresie obrotów może być za ubogo lub bogato dla tych samych czasów wtrysku. Z resztą widać to we wcześniejszym logu, który robiłeś po regulacji gazownika.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...