Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B6


oneskypemen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Planuję zamontować u siebie w samochodzie tempomat. Mam dylemat w wyborze odpowiednich zestawów. Mianowicie znalazłem ciekawie opisane manetki. Org nie ma aż tak szerokiego opisu. Może ktoś jest użytkownikiem i może mi wytłumaczyć zasadę działania manetki po lewej stronie świateł mijania i drogowych i drogowych. Czy owa manetka ma możliwość podniesienia zasięgu świateł ?

W załączniku zdjęcia manetek jakie chciałbym zamontować u siebie. Ponieważ nie mam możliwości dołożenia pojedynczy manetki z uwagi na inny moduł postanowiłem że kupię w całości koszt takiego zestawu to  199zł  Więc nie wiem czy to opłacalne czy też nie. Może ktoś już montował i udzieli mi paru cennych wskazówek. Jeśli tak będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam

 

TEMPOMAT-A4B6-B7-EXEO.jpg

nkcje-kierunkowskazy-swiatla-tempomat.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tempomat to przede wszystkim moduł przy kierownicy, on decyduje czy  wystarczy sama manetka czy trzeba więcej rzeczy.
zacznij od odczytania numeru sterownika 16 steering wheel
Nie musisz inwestować w pozostałe gadżety. bo to zostaje... poczytaj link co podał wyżej @luki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, GreGoriO napisał:

tempomat to przede wszystkim moduł przy kierownicy, on decyduje czy  wystarczy sama manetka czy trzeba więcej rzeczy.
zacznij od odczytania numeru sterownika 16 steering wheel
Nie musisz inwestować w pozostałe gadżety. bo to zostaje... poczytaj link co podał wyżej @luki

Oczywiście o tym pisałem w poście sprawdziłem w VCDS aktualny sterownik bo z tego co pamiętam literka na końcu numeru decydowała o możliwości montażu tempomatu. W moim przypadku konieczna jest wymiana modułu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie planujesz kierownicy multi np z B7 to zestaw ze zdjęcia jest zbędny. Skoro masz moduł S czy F to wymień na L lub N manetka tempo i wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, luki19862121 napisał:

Jak nie planujesz kierownicy multi np z B7 to zestaw ze zdjęcia jest zbędny. Skoro masz moduł S czy F to wymień na L lub N manetka tempo i wszystko. 

Właśnie zastanawiam się nad multi tylko może nie teraz. Dlatego też mam na uwadze taką możliwość. Myślałem również o podgrzewanej kierownicy. Tylko jest jedno zasadnicze pytanie czy to się uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - tempomat przestał działać - błędów brak-2ga manetka temppmagu też nie reaguje. Co się mogło spie...?

Edytowane przez MARCIN607
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Czym odczytywałeś błędy i w których sterownikach?

Znajomy u jakiegoś majstra był i nie wiadomo co i gdzie. Mam vcds toctylko podpowoedz gdzie i które kanały posprawdzać!? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robil ostatnio chipa? Jak nie to sprawdź odczyty z czujników pedału hamulca i sprzęgła... Jakie to w ogóle auto tego znajomego, w sensie silnik? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kamil-vag napisał:

Nie robil ostatnio chipa? Jak nie to sprawdź odczyty z czujników pedału hamulca i sprzęgła... Jakie to w ogóle auto tego znajomego, w sensie silnik? 

1.9 b7. 

 

Kamil Ty wiesz że jak coś to będę Cię męczył o pomoc :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin sprawdź w silniku grupę 006

Wrzuć zrzut ekranu z tej grupy najlepiej... i nie wciskaj sprzęgła ani hamulca... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat czy moduł z B7 z końcówką Q bedzię pasowac do B6 z 2002r. ? Zamontowalem ten modul do B6 i niestety nie moge zrobic przyuczenia kąta skretu, wpisuje login prawidłowy, nastepnie kodowanie, pozniej ponownie login 40168 i gdy wchodze w VCDS w basic settings, wybieram grupe 01 to nie moge kliknac "idz" a w alignment status mam "zablokowany"

Po wyjsciu z abs i ponownym wejscie nie pamieta kodowania, ma 00000. Probowalem nawet odisem zakodowac, on mi mowi ze podaje bledny login. Hamulce pierwszy raz sie spotkalem mam na wlepce 1LZ lucas, probowalem nawet kodowac pod 15 czy 16 ale to samo. Stad moje pytanie czy to nie problem z modulem Q ??

Edytowane przez kacper___
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł z b7 powinien zadziałać w b6, bo ludzie montują kierownicę od b7 lub nawet b8 do b6,a one wymagają modułu właśnie od b7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie moduł to gdzie może być problem, że nie moge zakodowac pompy abs? Login i kodowanie przyjmuje, ale nie przyucza kąta skrętu, w 08 pokazuje -2,5* nie ważne jak kręcę kierownicą, zawsze ta sama wartość. Może te hamulce C54 1LZ stanowią jakiś problem? Kodowałem już wiele pomp abs i nigdy jeszcze nie spotkalem sie z takimi hamulcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana, jest napisane wszystko pieknie w instrukcji ross tech, trzeba wpisać login, pozniej kodowanie, login 40168 odpalic silnik, na maxa kiera w lewo, na maxa w prawo, koła na wprost i dopiero zerowanie czujnika kąta skrętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...