Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy Audi A4 B7 1.8T 2007r.


Kubal2216

Rekomendowane odpowiedzi

Tak każdy pisze ze korby bokiem poleca przy k04-64 a ja zadam pytanie czy jest gdziekolwiek udukomentowany przypadek pokazania kopyta w niezakutym 1.8t z cywilnym turbo które nie wstaje na czerwonym polu? 

I nie mówię tu o stukowym bo swożnie zużywają się też w kuciznie xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Kejsi napisał:

Tak każdy pisze ze korby bokiem poleca przy k04-64 a ja zadam pytanie czy jest gdziekolwiek udukomentowany przypadek pokazania kopyta w niezakutym 1.8t z cywilnym turbo które nie wstaje na czerwonym polu? 

I nie mówię tu o stukowym bo swożnie zużywają się też w kuciznie xd

Tak, jak wejdziesz na racingforum i tam w projektach jest sporo o tym. Natomiast trzeba szukać, ja kilka dni kiedyś nad tym spędziłem więc nie piszę tego ot tak z palca.

Leciały już nawet poniżej 400nm na k04-064, ale też na td05 w różnych wersjach. Nie mówię że od razu oczywiscie, ale np po 20 tys km przebiegu, a czasami dużo szybciej.

Wiele też zależy od tunera, przebiegu silnika, stopnia jego wyeksploatowania itp.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, bartez90 napisał:

Tak, jak wejdziesz na racingforum i tam w projektach jest sporo o tym. Natomiast trzeba szukać, ja kilka dni kiedyś nad tym spędziłem więc nie piszę tego ot tak z palca.

Leciały już nawet poniżej 400nm na k04-064, ale też na td05 w różnych wersjach. Nie mówię że od razu oczywiscie, ale np po 20 tys km przebiegu, a czasami dużo szybciej.

Wiele też zależy od tunera, przebiegu silnika, stopnia jego wyeksploatowania itp.

Oj to ja nie wiem czy chce większą moc :). Jeżeli stworzy to potencjalne problemy to chyba nie ma sensu kombinować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Kubal2216 napisał:

Oj to ja nie wiem czy chce większą moc :). Jeżeli stworzy to potencjalne problemy to chyba nie ma sensu kombinować 

Ale też już nie przesadzaj w drugą stronę. Górę silnika masz ogarnięta, poza tym wrzucasz tylko hybrydę.

Ktoś musiałby porządnie spartolić Ci program żeby cokolwiek się działo. Pojedź do dobregu tunera, zrób te bezpieczne 280 km i nie ma się czym przejmować. A jak hybryda dobra to i trwałość będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, bartez90 napisał:

Ale też już nie przesadzaj w drugą stronę. Górę silnika masz ogarnięta, poza tym wrzucasz tylko hybrydę.

Ktoś musiałby porządnie spartolić Ci program żeby cokolwiek się działo. Pojedź do dobregu tunera, zrób te bezpieczne 280 km i nie ma się czym przejmować. A jak hybryda dobra to i trwałość będzie.

OK, ale tak czy inaczej muszę najpierw ogarnąć Fmic i wydech. Bo pewnie bez tego 280 kM to się nie osiągnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, fmic, wydech, większe wtryski u tunera i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kubal2216 napisał:

Fmic 180 będzie ok czy lepiej 230? 

180 Ogarnie, u mnie jest okolice 250 i spokojnie daje rade, u kolegi  DivaynEays jest ponad 300 i też bez zastrzeżeń. Jak miejsce jest ładuj 230

Edytowane przez ELLIOTT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...