Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB Proszę o analizę logów


3r4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zrobiłem niedawno logi i zwracam się z pytaniem o jakieś informację czy nie dzieje się coś złego ?‍♂️

Z powracających błędów
- Niska efektywność katalizatora
- problemy z łącznością termostatu (ale to raczej nie wpływa na pracę silnika)

Robiłem logi już jakiś czas temu, ale wiem że nie do końca była wtedy sprawny DV

grudzień
002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_4bCCrxs.html
003+020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_o60YUVm.html
115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_t62Om.html

w międzyczasie wymieniony DV i eżektor, który kiedyś był już klejony i uszczelka w grodzi do serva

maj (aktualne)
002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_Kks0t3D.html
003+ 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_M8b29M.html
115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_hQxtg62.html
011 ?  - http://vaglogi.pl/log-011_007_h9N58tg.html

Na coś zwrócić uwagę, coś niepokojącego może widzicie i gdzie szukać przyczyny?
Pozdrawiam

Edytowane przez 3r4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie nic sie nie zmieniło od poprzednich logów, w obu przypadkach niedoładowuje turbina i tym trzeba by się zając, zrób loga 118 z odpieta wtyczką n75, wywal kata jeśli i tak masz błąd, wpłynie to pozytywnie na logi i dynamikę auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2019 o 09:24, Łukasz13 napisał:

W zasadzie nic sie nie zmieniło od poprzednich logów, w obu przypadkach niedoładowuje turbina i tym trzeba by się zając, zrób loga 118 z odpieta wtyczką n75, wywal kata jeśli i tak masz błąd, wpłynie to pozytywnie na logi i dynamikę auta.

Hej trochę czasu zeszło, na wszelki wypadek powtórzyłem cały komplet :)

002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_5jMT09.html
003+020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_6GD6Y0P.html
115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_Ei4127o.html
115+118 (n75) - http://vaglogi.pl/log-115_118_ZRkaK7p.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę stuków, jak świece, kata wywalałeś/sprawdzałeś? Po odpięciu n'ki za mało wskazuje więc pasuje podkręcić sztangę wg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały bump

Mam wrażenie, że auto słabo się zbiera. Niedawno walczyłem z n75 (zakleiło się trochę i jest nowe). Później była nieszczelność przy fmicu

Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-032_1P7AT.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_5v7JwW.html
http://vaglogi.pl/log-090_093_OCT7Pw.html


Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-003_020_9qs2P2Q.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_sMvCRn9.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_vqnUAQ.html


Błąd:
-


93 był wymieniany łańcuch i napinacz i zmieniło się z 4 na 6 ale to i tak pewnie pasek jak już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...