Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pilne!!!Rysy na podporach wałka rozrządu


JarekST202

Rekomendowane odpowiedzi

Po zdjęciu wałków na 4 podwójnej podporze zauważyłem spore rysy,coś tam musiało się przydarzyć.Co z tym zrobić bo jest wyczuwalne pod paznokciem, na wałku też jest wyczuwalny ślad. Smarowanie było idealne więc albo coś dostało się w okolice tego miejsca razem z olejem i porysowało albo przy okazji płukania coś się oderwało i porysowało. 

20190504_190009.jpg

Naprawdę nikt mi nie pomoże ??Nikt nie miał takiego przypadku, myślałem że w 1.8 t już wszystkie awarie zostały opisane a tutaj nowość. Czekam na jakąkolwiek decyzję co zrobić i mogę składać. Obdzwoniłem już wszystkich znajomych którzy mają jakąś wiedzę w tym temacie i tak mi doradzono:

- składaj jak jest,ułoży się 

- załóż papier 500 odwrotnie na wałek,połóż na podporach i delikatnie obracać,następnie papier w drugą stronę na wałek, trochę oleju i przepolerować

- zawieź do zakładu regenerującego głowice żeby na to spojrzeć bo możesz pogorszyć,przy okazji zdemontuj pompę oleju i sprawdź pod kątem rys.

Ostatnia podpowiedź jest najbardziej rzeczowa ale dzisiaj nigdzie się nie dodzwonię a nie wiem czy wyciągać głowicę z auta bo muszę zawieźć cały komplet?

Edytowane przez JarekST202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś strasznie ciężko otrzymać pomoc na tak przyjaznym forum.....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie oleju jakie było przed demomtazem? Bo że są rysy to powiedzmy przejdzie ale jak gubi tam olej to zostaje regeneracja

Broń boże czym kolwiek to trzec xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie było niby według tego co podał Przem8 wzorowe,wręcz idealne a tego czy gubi bądź będzie gubił olej to nie wiem. Nie wiem czy to już było czy wydarzyło się przy okazji płukanki, ale jest. Na innym forum gdzie szukałem pomocy polecili mi aby to zostawić ale mnie to będzie męczyć że coś takiego mam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiec jeździł na longlife norma jak to Cb będzie męczyć to lepiej nie zaglądaj na panewki od wału ?

Skladaj to, kontrola ciśnienia oleju i śmigaj. Może brzmi to nie fachowo i wiele osób zakuje to w oko ale ludzie na gorszych rzeczach śmigaja i wszystko jest okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę mieć wszystko idealnie bo przygotowuje do stage'a 2.Podobno takie rysy nie powinny się pogłębić i miałem taką samą podpowiedź że ludzie gorsze rzeczy mają na głowie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam od siebie ze każde auto z de jezdzi na longl....... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Patryk94 napisał:

Dodam od siebie ze każde auto z de jezdzi na longl....... 

Nie tylko z DE, w PL też już jest tego masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dodam od siebie siebie kolego że miałem taki przypadek w swojej audi ale wałek był cały bez rys a kolega który robi głowice powiedział mi żeby delikatnie przetrzeć to papierem ściernym i nic więcej z tym nie robić tak zrobiłem i jeżdżę tak dwa lata ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje obawy o te rysy były chyba nie potrzebne bo nic się nie dzieje,nie gubi oleju bo ciśnienie trzyma idealnie.Według mnie ta rysa jest teraz jak dodatkowy kanał smarujący ?.Także temat uważam za zamknięty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...