Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Migajace świece


susource

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Mam pewien problem z swoją audi b8 3.0tdi. Wyskoczyła mi kontrola migajacych świec, auto straciło moc i po ponownym uruchomieniu silnika doszedł check engine. Auto było już z tym problemem u mechanika i przez 1tys km było ok dopiero po drugim tankowania pojawił się ten sam problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie to przyczyna gruszki (zawór) od turbosprężarki jest do regulacji albo do wymiany. One lubią się przytrzeć. Miałem taki sam problem w poprzednim aucie też Audi. Identyczne obiawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 3.0 nie ma gruszki . Jest sterowana elektryzcznie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie chce zakładac nowego tematu a więc podepne się pod ten. Temat dotyczy Audi Q7 3.0. Wczoraj podczas jazdy dwa razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Również dwa razy auto straciło ducha, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jechał dobrze. Po podłączeniu vcds pojawiły się błędy jak na foto. Czy te błędy mogą mieć związek z jedną rzeczą? Gdzieś na forum A6 wyczytałem że błąd związany z nastawnikiem kolektora może się przyczynić do błędów z turbiną. Oprócz tych błędów mam jeszcze trzy ale związane ze świecami żarowymi. 

20190803_181333-800x450.jpg

20190803_181358-800x450.jpg

20190803_181410-800x450.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2019 o 10:08, resiak82 napisał:

Witam. Nie chce zakładac nowego tematu a więc podepne się pod ten. Temat dotyczy Audi Q7 3.0. Wczoraj podczas jazdy dwa razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Również dwa razy auto straciło ducha, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jechał dobrze. Po podłączeniu vcds pojawiły się błędy jak na foto. Czy te błędy mogą mieć związek z jedną rzeczą? Gdzieś na forum A6 wyczytałem że błąd związany z nastawnikiem kolektora może się przyczynić do błędów z turbiną. Oprócz tych błędów mam jeszcze trzy ale związane ze świecami żarowymi. 

20190803_181333-800x450.jpg

20190803_181358-800x450.jpg

20190803_181410-800x450.jpg

Miałem takie same błędy jak mechanik źle pozakładał osłony termiczne pomiędzy turbo a nastawnikami, sztanga lewego nastawnika zapierała się o te blachy i podobnie sztanga od turbo nie miała pełnego ruchu. Po poprawieniu już jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, luk330 napisał:

Miałem takie same błędy jak mechanik źle pozakładał osłony termiczne pomiędzy turbo a nastawnikami, sztanga lewego nastawnika zapierała się o te blachy i podobnie sztanga od turbo nie miała pełnego ruchu. Po poprawieniu już jest ok.

Dzięki. U mnie nic nie było robione przez mechanika a więc nie sądzę żeby coś blokowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...