Makaronek 1 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Witam, u siebie w aucie mam różne bajerki typu anty lag, procedura startu, ogólnie, pop Corn. To podobno między innymi szkodzi zaworom wydechowym które zawierają sód... Gdzie albo jakie zawory dostanę żeby wytrzymywały taki zabieg? Moze oddać je do jakiejś obróbki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Zawory Paradowski albo supertecha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94 4 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Te bajery na k03 ? Co w piecu zmieniane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaronek 1 Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 K03 zimna strona k04, słupek seria wtryski 440 Dolot 3 cale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94 4 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 ? odpuść te zawory wywal ognie... pedalskie k03 dobre do jazdy na codzień a "bajery" jak na garett.... zastanów sie bo na taka zabawe seryjny silnik i inne graty to glupota. Zmienisz zawory a korby seria..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaronek 1 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Pytałem o jakie zawory a nie porady na życie.. jeżdżę tyle czasu nic się nie dzieje z korbami, i oszczędzać też go nie oszczędzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94 4 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Supert zmien odrazu zapinki i uszczelniacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) @MakaronekKoledze raczej o to chodzilo ze w ktoryms temacie twierdzisz ze auto ma 450 nm, a tu piszesz o k03, procedurze, pop corn itp, co jest niemozliwe na seryjnych korbach... Ani na takiej turbinie, nawet hybrydzie. Korby wychodza bokiem przy maks 420, a przy Twoich ogniach jeszcze szybciej, takze cos pewnie masz zle pomierzone. Edytowane 9 Maja 2019 przez bartez90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaronek 1 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Pomiar hamownia na kołach, dosyć wiarygodna, nigdy nie było że coś zawyża czy zaniża, dokładnie mam 300,9 km i 452nm jeżdżę już parę tysięcy kilometrów bez problemu, auto Daily Ale często używane na kreskę itd, napęd seryjny, aż dziwne bo dwumasa się nie odzywa, ale żeby nie wykrakać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 (edytowane) Jak bd robić zawory to dorzuc kute korby będzie na zapas. Jak będziesz chciał wykorzystać potencjał zaworów i wyżej kręcić to bd spokojnie spał xd Ale jak pisali wyżej napewno nie na tym turbo, góra już zapchane i przepływu ni ma i wstaw jakiś filmik 0-100, 0-160 ciekawy jestem jak to się odpycha przy 450 niutach ? Edytowane 10 Maja 2019 przez Kejsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się