Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie dotyczące zmiany zaworów


Makaronek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, u siebie w aucie mam różne bajerki typu anty lag, procedura startu, ogólnie, pop Corn.  To podobno między innymi szkodzi zaworom wydechowym które zawierają sód... Gdzie albo jakie zawory dostanę żeby wytrzymywały taki zabieg? Moze oddać je do jakiejś obróbki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory Paradowski albo supertecha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te bajery na k03 ? Co w piecu zmieniane ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K03 zimna strona k04, słupek seria wtryski 440 Dolot 3 cale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

? odpuść te zawory wywal ognie... pedalskie k03 dobre do jazdy na codzień a "bajery" jak na garett.... zastanów sie bo na taka zabawe seryjny silnik i inne graty to glupota. Zmienisz zawory a korby seria..... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o jakie zawory a nie porady na życie..  jeżdżę tyle czasu nic się nie dzieje z korbami, i oszczędzać też go nie oszczędzam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supert zmien odrazu zapinki i uszczelniacze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MakaronekKoledze raczej o to chodzilo ze w ktoryms temacie twierdzisz ze auto ma 450 nm, a tu piszesz o k03, procedurze, pop corn itp, co jest niemozliwe na seryjnych korbach... Ani na takiej turbinie, nawet hybrydzie. Korby wychodza bokiem przy maks 420, a przy Twoich ogniach jeszcze szybciej, takze cos pewnie masz zle pomierzone.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar hamownia na kołach, dosyć wiarygodna, nigdy nie było że coś zawyża czy zaniża,  dokładnie mam 300,9 km i 452nm jeżdżę już parę tysięcy kilometrów bez problemu, auto Daily Ale często używane na kreskę itd, napęd seryjny, aż dziwne bo dwumasa się nie odzywa, ale żeby nie wykrakać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bd robić zawory to dorzuc kute korby będzie na zapas. Jak będziesz chciał wykorzystać potencjał zaworów i wyżej kręcić to bd spokojnie spał xd 

Ale jak pisali wyżej napewno nie na tym turbo, góra już zapchane i przepływu ni ma i wstaw jakiś filmik 0-100, 0-160 ciekawy jestem jak to się odpycha przy 450 niutach ?

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...