Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 ADR - prośba o analizę błędów


MatUSh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Vag com wywalił mi dziś następujące błędy na silniku - prośba o analizę ewentualne wskazówki przy usunięciu problemów.

Mogę podpowiedzieć ze w aucie jest problem z odpaleniem z uwagi na świecący się kluczyk na zegarach (problem z immo) czasem z 5-10 razy muszę kluczyk cofać wsadzać spowrotem zeby kontrolka zgasła i mogę wtedy odpalić auto. 

3 Znalezione:  
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
        P1602 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
        P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
        15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
 

Edytowane przez MatUSh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy błąd nieważny, bo pojawia się przy odłączaniu aku. Drugi od immo więc pewnie najlepiej się go pozbyć u jakiegoś speca jak są takie problemy. Ostatni błąd to problem z mieszanką - wina może być w przepływce, pompie paliwa, nieszczelność itp.

Jak możesz to zrób log statyczny i dynamiczny 2+7. Masz lpg? Jeśli tak to zapewne jest źle wyregulowane i to przez to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Pierwszy błąd nieważny, bo pojawia się przy odłączaniu aku. Drugi od immo więc pewnie najlepiej się go pozbyć u jakiegoś speca jak są takie problemy. Ostatni błąd to problem z mieszanką - wina może być w przepływce, pompie paliwa, nieszczelność itp.

Jak możesz to zrób log statyczny i dynamiczny 2+7. Masz lpg? Jeśli tak to zapewne jest źle wyregulowane i to przez to...

Pierwszy błąd pojawia się nawet jak wykasuje Vagcomem i po ponownym podłączeniu błąd nadal jest . Bez odłączania Aku . 

 

Drugi błąd - nie chce nic usuwać chce naprawić immo jak fabryka dała . 

 

Na pytanie czy mam lpg - nie, auto nigdy nie widziało gazu i nie bedzie widzieć;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MatUSh napisał:

Pierwszy błąd pojawia się nawet jak wykasuje Vagcomem i po ponownym podłączeniu błąd nadal jest .

Sprawdź aku, ładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Sprawdź aku, ładowanie.

Aku i lądowanie jest ok . 12.86 V Aku na spoczynku. Po odpaleniu 14.40 V wiec alternator tez ok . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być powodem poniższego błędu ????

00561 - Mixture Adaptation
        15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

Na dniach wymienione kable wysokiego napięcia, świece - błąd po wykasowaniu na VAG-Comie -  pojawił się znów.

Czy to problem z przepływomierzem ? Jak go sprawdzić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, przem8 napisał:

Log statyczny i dynamiczny 2+7. Jak jest gaz to może być przez jego złe ustawienie.

Jak wykonać logi statyczne i dynamiczne ? 
gazu nie miał i nie ma ?

Edytowane przez MatUSh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MatUSh napisał:

Jak wykonać logi statyczne i dynamiczne ?

W dziale diagnostyka jest wszystko opisane jak dla przedszkolaka. Jak masz kabel i vcds to sobie poradzisz bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, przem8 napisał:

W dziale diagnostyka jest wszystko opisane jak dla przedszkolaka. Jak masz kabel i vcds to sobie poradzisz bez problemu.

Szukałem w dziale diagnostyka niestety bez powodzenia . Mogę prosić o linka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, przem8 napisał:

Ciebie dotyczą te grupy co napisałem, a zasada wykonywania logów dla wszystkich silników jest taka sama.

Dzięki za linka . Co oznacza log 2+7 ??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MatUSh napisał:

Dzięki za linka . Co oznacza log 2+7 ??? 

W jakim sensie? Grupa 2 to przepływka, a 7 dotyczy sondy.

W tym temacie o logach dotyczy Cię ta część z przepustnicą na linkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamknięcia. Winowajcą poniższego błędu był pęknięty wężyk od podciśnienia.

00561 - Mixture Adaptation
        15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

Po wymianie wężyka na nowy błąd już się nie pokazuje.  :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...