Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AMB prosba o analiza logow,


Kamil123456

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, gosciu1 napisał:

to przełożę przepływkę na próbę

Zapomnij. Tylko z 1.8t pasi i jak będziesz kupować to tylko z boscha. Co do rozrządu to może być jeszcze rozciągnięty łańcuch ale posprawdzaj czy zgadzają się znaki na rozrządzie z przodu na pasku i na łańcuchu z tyłu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, z tego co patrzyłem to wygląda identycznie, a tak z resztą to mam na 99% nie oryginalną. Numery obudowy przepływki zgadzają sie z etką ale wkład mam F 00C 2G2 049 a wg etki jest 06A 906 473a. Jedyne co mam pewne to o dziwo przebieg 160tyś  :D

Edytowane przez gosciu1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, gosciu1 napisał:

Hmm, z tego co patrzyłem to wygląda identycznie, a tak z resztą to mam na 99% nie oryginalną.

Kupuj ori dedykowaną z boscha. Wyglądem nie jeździ musi być dedykowana, a jak chcesz mieć problemy to kombinuj dalej.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że wyglądem nie jeździ ale próbę nic mnie nie kosztuje żeby przełożyć na 5 minut.  Jeżeli bym brał to na pewno w aso i to co pokazuje etka a nie internety czy to co mam. Dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, gosciu1 napisał:

Wiem że wyglądem nie jeździ ale próbę nic mnie nie kosztuje żeby przełożyć na 5 minut.

Nie będzie to dobrze jeździć, już nie jeden próbował albo jeździł na takiej i o tym nie wiedział. Ale Ty jesteś uparty :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano tak już mam ;) po prostu jestem ciekaw co pokaże inna. Nie mówię o tym żeby na niej jeździć bo drugie auto mam z którego chcę przełożyć jest sprawne i tak musi zostać. Czysta ciekawość. Nie znalazłem żadnych informacji o tej przepływce którą mam obecnie w audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie odnośnie cofnięcia rozrządu,  czy możliwe że przez zatkany katalizator będzie tak korygować do -11' ? W weekend może będę miał czas żeby grzebać. Kata chcę wywalić w pierwszej kolejności. Ściągać od razu cały przód i dekiel z góry żeby sprawdzić rozrząd? Tak kupiłem,  pali dobrze ciepły/zimny, obroty w normie i nic podejrzanego się nie dzieje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przem8 napisał:

Kat nie ma nic do wskazań w gr.93. Będzie dobrze palić nawet jak tam będzie pokazywać 15. 

 

Ok, muszę jakoś robotę rozplanować od czego zacząć bo już sam nie wiem w co ręce włożyć ;) Najgorsze jest że mam bardzo ograniczoną dostępność części :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wywalony, włożony kątowy emulator sondy. Nie miałem z czego zrobić korka żeby włożyć w tipa i sprawdzić dolot. Sprawdziłem rozrząd i faktycznie walnięty o 1 ząbek :/ wymieniony 14tyś temu ale źle ustawili. Kompresja na wszystkich wychodzi ok 10,5 bara. Zrobiłem na szybko logi po wywaleniu kata. Po 2 dniach walki bez kanału i podnośnika nie miałem już ochoty na nic ;) 

2+32+20
https://log.malonetuning.com/chart/271328#H8KLCAAsLcKuXQIDbcKNSw7DgjAMRMOvw6LCtS0RKMKfwrtEWQRiwoVIbVzCpW5VOD1NIyEWLMOnw408wo3CtVB4wpDChSl4w7UTK8Kgw4HCk8ODf8O4WMOxQ8KGe8OKTMKxw4g8TsKAwocGeynDqcONW0TCiMKcwrl4ZWhNXsK4KMKpw5BKfk3DlWjCjg%2FCgV5fBCXDhcKnw67DisO2w7ZTWMKDHcKew7HCglfCvDkEwrNPw7zCrDLCjX3DksK6MMKdcx8MwqvCusKZw4cAAAA%3D
 

3+115+118 

https://log.malonetuning.com/chart/271329#H8KLCAAEL8KuXQIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEpw5pEPQthMcOKwoTCklRoYDDDlcOTW2jDksK4cMO5w57Dt37CjMKBR3rDnkNkw6VzwqpLARwsNnNOOXx4wpMIwp4jZxLChsKdw4QXZ1HCksOUwqpoDcKtwrF3wqbDoFg5Eiosw408wqPDpMOKw7%2FDiMOlIMOkwpx6HzPCkMKDwp%2FCpMOfbMOJH2AGw5Q4w6INT3jCtQjCukfCqEoqw4scw7rCpB7CrcO9AsKZwo%2FCrnrDjQAAAA%3D%3D

Przy poprawce rozrządu ogarnę wężyki podciśnienia nowe i zrobię logi jak należy. Teraz chciałem sprawdzić sam wpływa kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegi 1-3 Ale automat.  Będę musiał pokombinować żeby manometr jakoś unieruchomić za szybą :) Pompa mi się nie podoba bo przy niskim stanie paliwa co jakiś czas odzywa się i auto traci moc a potwierdzają to wydłużające się czasy wtrysku. Miałem zamiar wymienić filtr paliwa przy okazji ale sprzedali mi zły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, gosciu1 napisał:

Biegi 1-3 Ale automat.

Przerzuć na manual i na trójce rób, tylko żeby nie zbił biegu przy niskich obrotach jak mu dasz gazu. Tak to bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem ;) Chciałem zobaczyć jaka będzie róznica po usunięciu kata. Może w tym tygodniu uda mi się rozrząd ogarnąć i wtedy zrobię je jak należy. Jakiś magik tak sobie poznaczył że nie trafil w znaki :facepalm:

20191020_135625.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę lepiej jedzie i teraz przynajmniej słychać że turbo żyje.  165 tyś przebiegu i tak wyglądał kat. Dzięki,  przyda się ;)

20191020_173829.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...