Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AMB prosba o analiza logow,


Kamil123456

Rekomendowane odpowiedzi

44 minuty temu, soul87 napisał:

Nie polecam pałować w tym stanie auta, ewidentnie brakuje paliwa . moze to byc przyczyna spalania stukowego. 

Przeczytaj poprzednie posty  ;) nie było pałowane, normalna spokojna jazda na automacie do 3 tyś obrotów. Kata już nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja tematu. 
Rozrząd założony nowy i ustawiony tak jak powinien być, w gr 93 jest +1 i tak samo w gr 90. Auto zdecydowanie odżyło ale stuki pozostały, fakt że stuka trochę mniej ale nadal :/ Nie mam zbytnio czasu ani warunków żeby grzebać w wolnej chwili. Filtr paliwa który miałem wymienić poprzednio okazał się zły i chwilę czekałem na właściwy. Co jakiś czas wywala błęd sondy 1 mieszanka uboga/bogata. Pozostaje mi chyba jeszcze tylko przepływka do podmiany/wymiany. Teraz mogłem sprawdzić tylko interfejsem bez opcji logowania. Logi zrobię dopiero po nowym roku jak będę miał kabel od viakena bo chińczyków to by xxxxxj zaxxxxl skxxxxxny. 2 kabel który działał miesiąc a miał dożywotnio... Miałem poblokowane wszystko i wyłączoną kartę sieciową a i to nie pomogło więc nie polecam chinoli! 

Edytowane przez gosciu1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko cos wywrozyc bez poprawnych logow. 

Poprzednie raczej wskazują po prostu na brak paliwa.

Przeplywka w miare ok . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w weekend będzie pogoda i uda mi się sprawdzić ciśnienie paliwa w trakcie jazdy i wymienić filtr bo na postoju pokazuje blisko 5 barów. Przy niskim stanie paliwa (1/4 zbiornika) co jakiś czas odzywa się pompa. Póki co warunki na drodze mam takie że nie ma szans na logowanie ;)

Edytowane przez gosciu1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poległem na próbie wymiany filtra :) Myślałem że robota będzie szybka i przyjemna.... Ale już jakiś serwis ACO łapska wtykał, filtr chyba wymieniony wcześniej więc trzeba będzie zajrzeć do pompy. 
 

81253633_575638193232506_3851469947972616192_n.jpg

80072048_2448313112048353_686032768253034496_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję temat ;)
Było trochę czasu i warunków więc grzebałem. Śniegi i lody puściły to zrobiłem logi.
Wymieniony filtr paliwa na filtrona którego kupiłem sporo wcześniej dlatego założyłem ale czekam na ori, ten pokazuje tak samo jak i stary 5,5 bara na wolnych. Pod obciążeniem nie mam jak sprawdzić.

Podmieniałem i odpinałem przepływkę ale ostatecznie logi zrobiłem na tej samej co wcześniej tylko brutalnie wyczyszczonej :D 
Statyczne:

Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_d47kd.html
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_Vbz0B7.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_iS4y6o.html


Dynamiczne:

Grupy 003, 020, 120: http://vaglogi.pl/log-003_020_120_K1O8r.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_NH4QoHF.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4M0T1.html

Na innej przepływce przy odcince było lekko ponad 180mg/s i korekty długoterminowe po kilku km dobijały do -25% ale stuków nie było żadnych w pełnym zakresie obrotów. Na wyczyszczonej przy normalnej jeździe stuki są rzadko i max do 3 

Edytowane przez gosciu1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,  jakieś sugestie? Szukać dalej czy jest do przyjęcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...