Jump to content
2 2
Kamil123456

1.8T AMB prosba o analiza logow,

Recommended Posts

Kat wywalony, włożony kątowy emulator sondy. Nie miałem z czego zrobić korka żeby włożyć w tipa i sprawdzić dolot. Sprawdziłem rozrząd i faktycznie walnięty o 1 ząbek :/ wymieniony 14tyś temu ale źle ustawili. Kompresja na wszystkich wychodzi ok 10,5 bara. Zrobiłem na szybko logi po wywaleniu kata. Po 2 dniach walki bez kanału i podnośnika nie miałem już ochoty na nic ;) 

2+32+20
https://log.malonetuning.com/chart/271328#H8KLCAAsLcKuXQIDbcKNSw7DgjAMRMOvw6LCtS0RKMKfwrtEWQRiwoVIbVzCpW5VOD1NIyEWLMOnw408wo3CtVB4wpDChSl4w7UTK8Kgw4HCk8ODf8O4WMOxQ8KGe8OKTMKxw4g8TsKAwocGeynDqcONW0TCiMKcwrl4ZWhNXsK4KMKpw5BKfk3DlWjCjg%2FCgV5fBCXDhcKnw67DisO2w7ZTWMKDHcKew7HCglfCvDkEwrNPw7zCrDLCjX3DksK6MMKdcx8MwqvCusKZw4cAAAA%3D
 

3+115+118 

https://log.malonetuning.com/chart/271329#H8KLCAAEL8KuXQIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEpw5pEPQthMcOKwoTCklRoYDDDlcOTW2jDksK4cMO5w57Dt37CjMKBR3rDnkNkw6VzwqpLARwsNnNOOXx4wpMIwp4jZxLChsKdw4QXZ1HCksOUwqpoDcKtwrF3wqbDoFg5Eiosw408wqPDpMOKw7%2FDiMOlIMOkwpx6HzPCkMKDwp%2FCpMOfbMOJH2AGw5Q4w6INT3jCtQjCukfCqEoqw4scw7rCpB7CrcO9AsKZwo%2FCrnrDjQAAAA%3D%3D

Przy poprawce rozrządu ogarnę wężyki podciśnienia nowe i zrobię logi jak należy. Teraz chciałem sprawdzić sam wpływa kata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na którym biegu te logi? Zmierz jeszcze ciśnienie paliwa podczas jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biegi 1-3 Ale automat.  Będę musiał pokombinować żeby manometr jakoś unieruchomić za szybą :) Pompa mi się nie podoba bo przy niskim stanie paliwa co jakiś czas odzywa się i auto traci moc a potwierdzają to wydłużające się czasy wtrysku. Miałem zamiar wymienić filtr paliwa przy okazji ale sprzedali mi zły.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, gosciu1 napisał:

Biegi 1-3 Ale automat.

Przerzuć na manual i na trójce rób, tylko żeby nie zbił biegu przy niskich obrotach jak mu dasz gazu. Tak to bez sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, tak też robiłem poprzednie ;) ale oczywiście poprawię jak znajdę chwilę ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak poogarniasz to zrób, bo teraz nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem ;) Chciałem zobaczyć jaka będzie róznica po usunięciu kata. Może w tym tygodniu uda mi się rozrząd ogarnąć i wtedy zrobię je jak należy. Jakiś magik tak sobie poznaczył że nie trafil w znaki :facepalm:

20191020_135625.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuki się trochę zmniejszyły ale bez szału. Powodzenia w dalszych pracach :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę lepiej jedzie i teraz przynajmniej słychać że turbo żyje.  165 tyś przebiegu i tak wyglądał kat. Dzięki,  przyda się ;)

20191020_173829.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie polecam pałować w tym stanie auta, ewidentnie brakuje paliwa . moze to byc przyczyna spalania stukowego. 


Profesjonalny montaż instalacji LPG Lublin, PW. Galeria montaży goo.gl/hCW2af
Silniki benzynowe - Strojenie, chip tuning, poprawki. o2-sai-kat/fazator off - zdalnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, soul87 napisał:

Nie polecam pałować w tym stanie auta, ewidentnie brakuje paliwa . moze to byc przyczyna spalania stukowego. 

Przeczytaj poprzednie posty  ;) nie było pałowane, normalna spokojna jazda na automacie do 3 tyś obrotów. Kata już nie ma ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała aktualizacja tematu. 
Rozrząd założony nowy i ustawiony tak jak powinien być, w gr 93 jest +1 i tak samo w gr 90. Auto zdecydowanie odżyło ale stuki pozostały, fakt że stuka trochę mniej ale nadal :/ Nie mam zbytnio czasu ani warunków żeby grzebać w wolnej chwili. Filtr paliwa który miałem wymienić poprzednio okazał się zły i chwilę czekałem na właściwy. Co jakiś czas wywala błęd sondy 1 mieszanka uboga/bogata. Pozostaje mi chyba jeszcze tylko przepływka do podmiany/wymiany. Teraz mogłem sprawdzić tylko interfejsem bez opcji logowania. Logi zrobię dopiero po nowym roku jak będę miał kabel od viakena bo chińczyków to by xxxxxj zaxxxxl skxxxxxny. 2 kabel który działał miesiąc a miał dożywotnio... Miałem poblokowane wszystko i wyłączoną kartę sieciową a i to nie pomogło więc nie polecam chinoli! 

Edited by gosciu1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciezko cos wywrozyc bez poprawnych logow. 

Poprzednie raczej wskazują po prostu na brak paliwa.

Przeplywka w miare ok . 


Profesjonalny montaż instalacji LPG Lublin, PW. Galeria montaży goo.gl/hCW2af
Silniki benzynowe - Strojenie, chip tuning, poprawki. o2-sai-kat/fazator off - zdalnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może w weekend będzie pogoda i uda mi się sprawdzić ciśnienie paliwa w trakcie jazdy i wymienić filtr bo na postoju pokazuje blisko 5 barów. Przy niskim stanie paliwa (1/4 zbiornika) co jakiś czas odzywa się pompa. Póki co warunki na drodze mam takie że nie ma szans na logowanie ;)

Edited by gosciu1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poległem na próbie wymiany filtra :) Myślałem że robota będzie szybka i przyjemna.... Ale już jakiś serwis ACO łapska wtykał, filtr chyba wymieniony wcześniej więc trzeba będzie zajrzeć do pompy. 
 

81253633_575638193232506_3851469947972616192_n.jpg

80072048_2448313112048353_686032768253034496_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Odgrzeję temat ;)
Było trochę czasu i warunków więc grzebałem. Śniegi i lody puściły to zrobiłem logi.
Wymieniony filtr paliwa na filtrona którego kupiłem sporo wcześniej dlatego założyłem ale czekam na ori, ten pokazuje tak samo jak i stary 5,5 bara na wolnych. Pod obciążeniem nie mam jak sprawdzić.

Podmieniałem i odpinałem przepływkę ale ostatecznie logi zrobiłem na tej samej co wcześniej tylko brutalnie wyczyszczonej :D 
Statyczne:

Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_d47kd.html
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_Vbz0B7.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_iS4y6o.html


Dynamiczne:

Grupy 003, 020, 120: http://vaglogi.pl/log-003_020_120_K1O8r.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_NH4QoHF.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4M0T1.html

Na innej przepływce przy odcince było lekko ponad 180mg/s i korekty długoterminowe po kilku km dobijały do -25% ale stuków nie było żadnych w pełnym zakresie obrotów. Na wyczyszczonej przy normalnej jeździe stuki są rzadko i max do 3 

Edited by gosciu1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie,  jakieś sugestie? Szukać dalej czy jest do przyjęcia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup nową org przepływkę boscha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Latest Registered Members

×
×
  • Create New...