Jump to content
2 2
Kamil123456

1.8T AMB prosba o analiza logow,

Recommended Posts

Kat wywalony, włożony kątowy emulator sondy. Nie miałem z czego zrobić korka żeby włożyć w tipa i sprawdzić dolot. Sprawdziłem rozrząd i faktycznie walnięty o 1 ząbek :/ wymieniony 14tyś temu ale źle ustawili. Kompresja na wszystkich wychodzi ok 10,5 bara. Zrobiłem na szybko logi po wywaleniu kata. Po 2 dniach walki bez kanału i podnośnika nie miałem już ochoty na nic ;) 

2+32+20
https://log.malonetuning.com/chart/271328#H8KLCAAsLcKuXQIDbcKNSw7DgjAMRMOvw6LCtS0RKMKfwrtEWQRiwoVIbVzCpW5VOD1NIyEWLMOnw408wo3CtVB4wpDChSl4w7UTK8Kgw4HCk8ODf8O4WMOxQ8KGe8OKTMKxw4g8TsKAwocGeynDqcONW0TCiMKcwrl4ZWhNXsK4KMKpw5BKfk3DlWjCjg%2FCgV5fBCXDhcKnw67DisO2w7ZTWMKDHcKew7HCglfCvDkEwrNPw7zCrDLCjX3DksK6MMKdcx8MwqvCusKZw4cAAAA%3D
 

3+115+118 

https://log.malonetuning.com/chart/271329#H8KLCAAEL8KuXQIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEpw5pEPQthMcOKwoTCklRoYDDDlcOTW2jDksK4cMO5w57Dt37CjMKBR3rDnkNkw6VzwqpLARwsNnNOOXx4wpMIwp4jZxLChsKdw4QXZ1HCksOUwqpoDcKtwrF3wqbDoFg5Eiosw408wqPDpMOKw7%2FDiMOlIMOkwpx6HzPCkMKDwp%2FCpMOfbMOJH2AGw5Q4w6INT3jCtQjCukfCqEoqw4scw7rCpB7CrcO9AsKZwo%2FCrnrDjQAAAA%3D%3D

Przy poprawce rozrządu ogarnę wężyki podciśnienia nowe i zrobię logi jak należy. Teraz chciałem sprawdzić sam wpływa kata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na którym biegu te logi? Zmierz jeszcze ciśnienie paliwa podczas jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biegi 1-3 Ale automat.  Będę musiał pokombinować żeby manometr jakoś unieruchomić za szybą :) Pompa mi się nie podoba bo przy niskim stanie paliwa co jakiś czas odzywa się i auto traci moc a potwierdzają to wydłużające się czasy wtrysku. Miałem zamiar wymienić filtr paliwa przy okazji ale sprzedali mi zły.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, gosciu1 napisał:

Biegi 1-3 Ale automat.

Przerzuć na manual i na trójce rób, tylko żeby nie zbił biegu przy niskich obrotach jak mu dasz gazu. Tak to bez sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, tak też robiłem poprzednie ;) ale oczywiście poprawię jak znajdę chwilę ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak poogarniasz to zrób, bo teraz nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem ;) Chciałem zobaczyć jaka będzie róznica po usunięciu kata. Może w tym tygodniu uda mi się rozrząd ogarnąć i wtedy zrobię je jak należy. Jakiś magik tak sobie poznaczył że nie trafil w znaki :facepalm:

20191020_135625.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuki się trochę zmniejszyły ale bez szału. Powodzenia w dalszych pracach :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę lepiej jedzie i teraz przynajmniej słychać że turbo żyje.  165 tyś przebiegu i tak wyglądał kat. Dzięki,  przyda się ;)

20191020_173829.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie polecam pałować w tym stanie auta, ewidentnie brakuje paliwa . moze to byc przyczyna spalania stukowego. 


Profesjonalny montaż instalacji LPG Lublin, PW. Galeria montaży goo.gl/hCW2af
Silniki benzynowe - Strojenie, chip tuning, poprawki po tunerach :) o2-sai-kat off 

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, soul87 napisał:

Nie polecam pałować w tym stanie auta, ewidentnie brakuje paliwa . moze to byc przyczyna spalania stukowego. 

Przeczytaj poprzednie posty  ;) nie było pałowane, normalna spokojna jazda na automacie do 3 tyś obrotów. Kata już nie ma ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...