Skocz do zawartości
IGNOROWANY

K03 Hybryda vs GT28


shogu

K03 Hybryda vs GT28  

13 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Moc ok 300km jakie turbo wybrałbyś?

    • K03 hybryda
      10
    • GT28 nie oryginał
      3


Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, bartez90 napisał:

Na seryjnym k03-073 to takie 230 hp realne. Jak chcesz na wiecej to hybryda, wysylasz swoja i bedzie zrobiona na hybryde, taka z potencjalem na np 260-270 hp, a ile potem dokladnie bedzie to okaze sie po strojeniu.

I tak chyba zostanie :) Przeróbka na hybryde oczywiście, a w późniejszym czasie wmontujemy coś większego, projektów jest naprawdę wiele na różnych turbach, tylko większość z nich zbiera się powyżej 3000rpm. Nie przerobiłem jeszcze tematu który podsunął @DivaynEays z td04 - zabieram się do lektury. Pora poszukać kogoś od hybryd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiując wszelkie źrodła internetu i rozmawiając z warsztatami robiącymi hybrydy powiedziany mi że to nie ma znaczenia czy to będzie moja sprężarka z bfb czy też z bex ponieważ na obu robią te same moce ok 280KM - jeżeli dorzucę żeliwo to 300KM udźwignie.

Czyli wyszło na to że jednak k03 hybryda aniżeli gt28 :)

PS. Wiecie może czy Perun Turbo jeszcze egzystuje, tylko do nich nie dzwoniłem a chciałbym mieć porównanie gwarancyjne i cenowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, shogu napisał:

jeżeli dorzucę żeliwo to 300KM udźwignie.
 

Wątpię, bo do tego musisz mieć silnik w perfekcyjnym stanie, a taki jest może 1 na 10. Do tego kolektor wydechowy baran najlepiej, duży tip, przepływka 3 cale. Większość 1.8t nieotwieranych nawet na dużych sprężarkach kończy się na okolicach 260 hp.

Perun jak najbardziej jeszcze działa:-)

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, shogu napisał:

Studiując wszelkie źrodła internetu i rozmawiając z warsztatami robiącymi hybrydy powiedziany mi że to nie ma znaczenia czy to będzie moja sprężarka z bfb czy też z bex ponieważ na obu robią te same moce ok 280KM - jeżeli dorzucę żeliwo to 300KM udźwignie.

Czyli wyszło na to że jednak k03 hybryda aniżeli gt28 :)

PS. Wiecie może czy Perun Turbo jeszcze egzystuje, tylko do nich nie dzwoniłem a chciałbym mieć porównanie gwarancyjne i cenowe 

Wal do Geremiego po hybrydę. Do tego baran od turboworks (ten o grubszej ściance), tip i maf3" i atakować ta 3 z przodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni się zgadzam z Tobą wszystko wyjdzie na hamowaniu, jak silnik pracuje i na ile pozwoli. Jestem pozytywnej myśli po wynikach serii, prawda pokaże.

Został mi tylko Perun do sprawdzenia i działamy, chociaż kto wie czy nie są na urlopie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, DivaynEays napisał:

Wal do Geremiego po hybrydę. Do tego baran od turboworks (ten o grubszej ściance), tip i maf3" i atakować ta 3 z przodu ;)

Przegladam te kolektory, sa wersje extreme i tez barany - roznia sie one tak naprawde czyms, ksztaltu , ceny i wykonania - chodzi o wplyw na moc, przeplyw spalin ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, bartez90 napisał:

Wątpię, bo do tego musisz mieć silnik w perfekcyjnym stanie, a taki jest może 1 na 10. Do tego kolektor wydechowy baran najlepiej, duży tip, przepływka 3 cale. Większość 1.8t nieotwieranych nawet na dużych sprężarkach kończy się na okolicach 260 hp. 

Perun jak najbardziej jeszcze działa:-)

Dobrze że choć jeden głoś rozsądku w tej dyskusji. :)

 

6 godzin temu, DivaynEays napisał:

Wal do Geremiego po hybrydę. Do tego baran od turboworks (ten o grubszej ściance), tip i maf3" i atakować ta 3 z przodu ;)

Tak zapytam z ciekawości ile tych aut 300+ na hybrydzie z k03 juz jezdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Łukasz13 napisał:

Tak zapytam z ciekawości ile tych aut 300+ na hybrydzie z k03 juz jezdzi?

W skali calego kraju slyszalem o calych kilku, ale nie ma to jak byc optymista:-)

Abstrahujac od tego, to robienie na sile 3ki z przodu na seryjnej korbie jest po prostu glupota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Łukasz13 napisał:

Dobrze że choć jeden głoś rozsądku w tej dyskusji. :)

 

Tak zapytam z ciekawości ile tych aut 300+ na hybrydzie z k03 juz jezdzi?

Nie wiem ile. Znam dwie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Jesli chodzi o hybrydy z K03 zrobione na K04-064 tyle, że w A4 B7 2.0 TFSI zrobione na 300+ PS znane mi jest 4-5 sztuk w kraju. 

Pozdrawiam

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, black4 napisał:

Hey,

Jesli chodzi o hybrydy z K03 zrobione na K04-064 tyle, że w A4 B7 2.0 TFSI zrobione na 300+ PS znane mi jest 4-5 sztuk w kraju. 

Pozdrawiam

Wiesz, tu nie chodzi o zrobienie samego turbo bo wiadomo że się da, ale o to aby seryjny nieotwierany słupek przyjął taką moc, a to już inna sprawa.

Tfsi to inna technologia, tu na seryjnym k04-064 robi się 360 hp, gdzie w 1.8t do takich mocy potrzeba hybrydy i najlepiej strokera. W tfsi 300+ na hybrydzie robi się bez większego problemu.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby ktoś mocno potrzebował, to mam na zbyciu nowego ori garretta GT 2876r   w cenie 3500 PLN  normalna cena 4350 PLN na FMIC.pl

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam się, które turbo lepiej wybrać k064 od tfsi wraz z kolektorem od sidmotorspots  czy dokupić kolektor z turboworks i  Turbo GT28 Dual Ball Bearling.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, krzychupower napisał:

Zapytam się, które turbo lepiej wybrać k064 od tfsi wraz z kolektorem od sidmotorspots  czy dokupić kolektor z turboworks i  Turbo GT28 Dual Ball Bearling.

To nic nie mowi. Po pierwsze jakie gt28? Daj linka. A po drugie jesli chinczyk to bylo juz chyba walkowane ze nie ma sensu? A ori garrett z kolektorem nie wyjdzie taniej niz k04-064.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, bartez90 napisał:

To nic nie mowi. Po pierwsze jakie gt28? Daj linka. A po drugie jesli chinczyk to bylo juz chyba walkowane ze nie ma sensu? A ori garrett z kolektorem nie wyjdzie taniej niz k04-064.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, krzychupower napisał:

Ori garrett to to nie jest. Może wstawać przy 4k rpm. Jak chcesz gt28 to kolega wyżej dał dobrą propozycje.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2019 o 20:55, bartez90 napisał:

Za 5000 to ciezko bedzie z glowa setup na 250hp na hybrydzie k03 ulozyc.

 

TIP 500

Wtryski 800

Hybryda K03s 2000

FMIC + DP + montaż turba 2500

Tyle ja płaciłem, w sumie wychodzi niecałe 6k za mody + strojenie. Jeśli ktoś robi sam to da radę bez problemu w 5k się zmieścić. Jeśli motór igła i mamy wy*bane na hamulce :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tomek1192 napisał:

 

Jeśli motór igła i mamy wy*bane na hamulce :)

 

Jeśli masz wywalone na bezpieczeństwo swoje i innych to gratuluje. Nie chciałbym Cię spotkać na drodze. Na szczęście w Twoich rejonach PL nie bywam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj ze zrozumieniem, zanim zaczniesz kogoś obrazać. Nigdzie nie stwierdziłem, że mam wywalone na bezpieczeństwo. To samo tyczy się ceny za same mody - setup można wsadzić za takie pieniądze, ale na tym się nie skończy zabawa w silniku, który ma z reguły nalatane +300k km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...