Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie Multitronic do 2 tyś


0g0N

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem po wymianie oleju u mechanika. Pojawił się problem szarpanie/skaczących obrotow. Dzieje się tak tylko do 2 tyś obr/min. Powyżej wszystko jest okej. Co to może być? Jutro przeprowadze nowa adaptacje (odlacze Aku, podłącze VAG'a i pojeżdżę przód tyl). Czy może mechanik dał za mało oleju? Chyba, że problem nie leży po stronie skrzyni a "silnika", a raczej jego osprzętu. Odczucie jest jakby skrzyni ale, może to szarpie silnik. Vag nie pokazuje żadnych bledow ani na skrzyni ani na silniku. 

Edytowane przez 0g0N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy mechanik wlał do skrzyni właściwy olej do skrzyń CVT czy taki od zwykłego automatu. Ten od CVT jest rzadszy i droższy. Miałem ten sam problem w A6 w multitroniku i sam robiłem remont skrzyni. Czego to ludzie nie wymyślą żeby opchnąć brykę?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej kupowałem sam, do skrzyni cvt więc raczej wątpię, żeby to był olej. Jest to strasznie irytujące gdy jedziesz 80-90kmh obroty poniżej 2 tys i szarpie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...