Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CR CFFB


Skeeber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegow,

Mam 2 problemy z Tiguanem mojej zony z silnikiem CFFB, obecnie 207000 przebiegu, full historia i serwis ASO. Mam nadzieje ze bedziecie mnie w stanie nakierowac na przyczyne, wszystkie naprawy przy aucie wykonuje osobiscie i to pierwsze powazniejsze problemy z dieslami ktore mialem. 

1) Silnik ma metaliczny stukot w gornej czesci i lekko poszarpuje na zimnym. Podejrzewalem wtryski, dzis poszla wymiana filtra ON, zalany plukanka Liqui Moly. W filtrze brak opilkow metalu. Korekcje na zimnym przed plukanka

IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 1.76 mg/stroke
IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 -0.72 mg/stroke
IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 -0.31 mg/stroke
IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.72 mg/stroke

Po plukance po kilku minutach pracy(metaliczny stukot ciagle obecny) 

IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 0.87 mg/stroke
IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 -0.53 mg/stroke
IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 -0.41 mg/stroke
IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 0.07 mg/stroke

Czy i jesli tak ile wtryskow do wymiany? Na cylindrze nr1 wg kwalifikuje sie do wymiany

2) po odkreceniu korka oleju jest spory pulsujacy wyziew gazow, napewno wiekszy duzo niz standardowo. Czy mozliwe ze padly podkladki pod wtryskami czy moze przyczyna moze byc  inna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...