Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi vs 1.8t


kubacz00

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka miałem dzisiaj mega dziwna sytuacje bo wyszła taka sytuacja że pojawiła się chwila  prostej no to pewien Pan wariacik  w a4 b7 2.0tdi postanowił lekko się ściągnąć (żadnego zagrożenia prosta droga pusta na conajmniej 2km) no i powiem wam ze mialem na blacie 80km/H w momencie startu wyścigu 4bieg 3tys obrotow a 2.0 lyklo mnie bez najmniejszego problemu :o dodadodam że moja to bfb 163 quatro i pytanie cos nie tak moze byc autem moim czy 2.0tdi mocniejsze od 1.8t też mam b7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie 100nm różnicy i 4 bieg, to jak miałeś wygrać?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, MarcinL napisał:

prawie 100nm różnicy i 4 bieg, to jak miałeś wygrać?

To 1.8t bez szans ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierdo**** Weźcie 1.9 TDI i 2.0 ALT. Oba 131 km... ALT niecałe 200Nm 1.9 TDI ponad 100 niuta więcej i TDI nie ma podejścia do ALT i na przyspieszeniu (no do 130 idą równo) i na v-maxie.

BFB 163 kunie, a 2.0 TDI zrobisz chipsa i masz 200 koni. Już wiesz czemu mogłeś mu wachać tylko smród diesla z rury?

 

Zresztą jakie 100 niuta różnicy... Od kiedy to niutrami się jeździ? A myślałem, że moc to niuty razy obroty (w dużym uproszczeniu).. Tam gdzie TDI się kończy to dobra benzyna zaczyna... Dodajcie do tego inne przełożenia biegów i wychodzi, że taka sama moc w klekocie i benzynie to niebo a ziemia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kubacz00 napisał:

To 1.8t bez szans ?

 

Wystarczy że to 2.0tdi to było 170 KM, a tym bardziej w ośce i takie bfb w Q jadąc z rolki faktycznie będzie bez szans.

Druga sprawa j/w przełożenia. Zaczynałeś jazdę z 3tys rpm, gdzie seryjne 1.8t jedzie bardzo słabo.

Trzecia sprawa to niektórzy mają jakieś dziwne wyobrażenie, że to 1.8t bfb to jakiś super dynamiczny samochód. A taki nie jest, bo w dzisiejszych czasach jest zupełnie przeciętny, do tego jak na benzynę z turbo ma niski moment i dosyć wysoko dostępny. Po chipie, nawet na to 210KM i 320 NM to zupełnie inne auto. Tak więc rób chipa:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kubacz00 napisał:

Siemka miałem dzisiaj mega dziwna sytuacje bo wyszła taka sytuacja że pojawiła się chwila  prostej no to pewien Pan wariacik  w a4 b7 2.0tdi postanowił lekko się ściągnąć (żadnego zagrożenia prosta droga pusta na conajmniej 2km) no i powiem wam ze mialem na blacie 80km/H w momencie startu wyścigu 4bieg 3tys obrotow a 2.0 lyklo mnie bez najmniejszego problemu :o dodadodam że moja to bfb 163 quatro i pytanie cos nie tak moze byc autem moim czy 2.0tdi mocniejsze od 1.8t też mam b7

Nie ma się co dziwić jak ty benzyną na 4 biegu i 3 tys obrotów chciałeś się ścigać z dieslem, redukcja na 3 i ogień :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, cysiek18 napisał:

Nie ma się co dziwić jak ty benzyną na 4 biegu i 3 tys obrotów chciałeś się ścigać z dieslem, redukcja na 3 i ogień :)

Ja słyszałem że przy 3tys  obrotów jest największa moc jak dałem 3bieg to już mialem 4tys

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kubacz00 napisał:

Ja słyszałem że przy 3tys  obrotów jest największa moc jak dałem 3bieg to już mialem 4tys

 

Hehe, dobre, a gdzie to słyszałeś?

Zobacz sobie jak wygląda wykres mocy i momentu przeciętnego 1.8t:

http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-214km-325nm/

Przy 3tys to nic się nie dzieje jeszcze. U mnie po mocniejszym programie i wywaleniu kata to rzeczywiście przy 3tys jedzie ładnie, ale na serii z katem tak nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób chipa. Te 160km w B6 to trochę mało nawet w ośce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mówią coś ze jak chce robic chipa to musze wtryski bexa montowac i intelcoler...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kubacz00 napisał:

Ale mówią coś ze jak chce robic chipa to musze wtryski bexa montowac i intelcoler...

No musisz, musisz bo seryjny smic to ledwo daje rade w serii. Do tego wtryski bex i masz ponad 200 KM spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bartez90 napisał:

No musisz, musisz bo seryjny smic to ledwo daje rade w serii. Do tego wtryski bex i masz ponad 200 KM spokojnie.

To jaki to jest + - koszt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy w ile mocy celujesz. Program u Łukasza z forum ok 350-400zl, wtryski z BEX jakieś 150. Zostaje kwestia IC. Nie wiem ile obrabia ori smic z B6 taki jak u Ciebie. Obstawiam że przydałby się dsmic z BEX. Niech inni się wypowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie by sie przydal dsmic. Czyli jakies 500zl. Ori w b6 obrabia podobnie jak w b5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli smic z B6 ma wydajność tego z B5 to radze założyć drugi z BEX. No już chyba wiesz jaki to koszt. Licz jakieś 1200zł + niespodzianki po drodze no i strojenie lpg od nowa. Według mnie warto.  Przy normalnej jeździe nawet spalanie jest deko mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kubacz00 napisał:

na blacie 80km/H w momencie startu wyścigu 4bieg 

:facepalm:

W 1.8T przy 80km/h to się wbija 3 bieg i na nim ciągnie do 140km/h

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...