Damianos07 0 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Witam wszystkich mam problem z audi a4 b7 1.9 tdi bke 116km 2005r. Problem polega na tym że po nocy auto odpali i zaraz zgasnie kręci się rozrusznikiem i nic zero odzewu dopiero po podaniu Plaka w dolot auto odpali i chodził ładnie, zgasze i odpala odrazu po 2 czy 5 godzinach ładnie odpala ale gdy zostawię go na noc problem znów się pojawia rano, błędów żadnych nie ma bo sprawdzałem filtr paliwa wymieniałem z miesiąc temu proszę pomóżcie mi coś z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Kiedy rozrząd ostatnio wymieniałeś? Możliwe że na zimnym za duże korekty daje i nie potrafi zapalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos07 0 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 32 tys temu byl rozrząd wymieniany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Sprawdzałeś korekty kompem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos07 0 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Sprawdzałem korekty pompowtryskow widać jak na zdjęciu problem pojawia sie rano tylko jak chce odpalić takto w dzień od strzała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Grupa 23 to ustawienie rozrządu? Jak tak to już wiesz skąd ten problem, na moje różnica powyżej 20 robi problemy, a Ty masz 33 na jednym z cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos07 0 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Napisałem że to są korekty pompowtryskow A nie ustawienie rozrzadu i tak widze że na jednym mam 33 czyli mozna probowac wymienic uszelki na tym jednym wtrysku? Czy raczej to nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Tutaj widzę że na trzecim będzie trzeba zastosować zestaw naprawczy. Czasami te grzybki się wyrabiają i robią za duże luzy. Pokrywa zaworów w górę i sprawdzić jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos07 0 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Ok dzięki za radę w najbliższym czasie zajmę się tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 4 minuty temu, Damianos07 napisał: Ok dzięki za radę w najbliższym czasie zajmę się tym Nie kupuj jeszcze żadnego zestawu naprawczego. Sprawdzałeś zaworek zwrotny na filtrze paliwa? Szukałeś nieszczelności w układzie paliwowym? Jakieś błędy zapisane w sterowniku? Spróbuj zaparkować auto na noc tak aby tył był wyżej niż przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 i zrób log statyczny grupy 04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 12 minut temu, Langista napisał: Tutaj widzę że na trzecim będzie trzeba zastosować zestaw naprawczy. Czasami te grzybki się wyrabiają i robią za duże luzy. Pokrywa zaworów w górę i sprawdzić jak to wygląda. Wytłumacz mi na jakiej podstawie stwierdzasz że trzeba zastosować zestaw naprawczy na trzecim pompowtrysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Bo najprawdopodobniej pękła tulejka, na której pracuje. Jak pisałem pokrywa w górę, spróbuj wyregulować i zwróć uwagę czy wszystko jest całe. "wśród zestawów naprawczych znajdziemy sprężyny, grzybki (zabezpieczenia) i zaczepy wchodzące w skład części tłoczącej. Znajdujące się w najbardziej obciążonej części pracującej pompowtryskiwacza, zużywające się części, konieczność wymiany, najczęściej sygnalizują poprzez spadek osiągów silnika bądź poprzez trudności z uruchomieniem zimnego silnika." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos07 0 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Tracer39 żadnych błędów nie mam bo sprawdzałem co do zaworka też nie zwracałem uwagi jutro sprawdzę jak to wygląda wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 5 godzin temu, Damianos07 napisał: Sprawdzałem korekty pompowtryskow widać jak na zdjęciu problem pojawia sie rano tylko jak chce odpalić takto w dzień od strzała Na tym screenie nic niepokojącego nie widać W BKE i nowszych BIP-y do +/- 60 jednostek są dopuszczalne i na pewno nie będą miały wpływu na odpalanie . Objawy o których piszesz świadczą że paliwo się cofa ( układ się zapowietrza ), a to że odpala na chwilę i dopiero gaśnie znaczy że w szynie głowicy paliwo zostaje , czyli raczej nie ma problemu z uszczelnieniami pompek Pierwszym podejrzanym jak dla mnie jest szczelność pompy tandemowej ., a konkretnie jej części odpowiedzialna za pompowanie paliwa . Żeby to potwierdzić to trzeba by podłączyć zasilanie silnika w paliwo z bańki, zostawiając ją na jedną noc z bańką stojącą na glebie , a na drugą z bańką stojącą na dachu auta. Jeżeli problem będzie występował tylko jak Bańka stoi na glebie to jest problem ze szczelnością tandemu albo jego uszczelką ... Jak to podłączyć do testu widać na tym filmiku z audi A2.: Trzeba tylko pamiętać by na czas testu połączyć ze sobą zdjęte z tandemu przewody paliwowe tandempompy, albo wyjąć bezpiecznik pompy paliwa w zbiorniku ( nr 28 jak mnie pamięć nie myli ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 U mnie też łapał, po chwili gasł (nieraz pomagało dodanie gazu żeby nie zdechł) a potem było dość długie kręcenie żeby się uruchomił. Tak samo jak u Ciebie po kilku godzinach było ok, ale po nocy bardzo marnie. Korekcje również były przyzwoite. Nie pomogła wymiana zaworka zwrotnego ani filtra paliwa, dopiero wymiana uszczelnień rozwiązała problem. Jaki jest przebieg auta i czy uszczelnienia były kiedykolwiek robione? Oczywiście tak jak piotrsob1 pisze warto też sprawdzić pompę tandemową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos07 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 bobikos uszczelnienia były wymieniane ponad 2 lata temu z tego co mechanik mówił to wymieniał przebieg 320tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos07 0 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Pompa tandemowa też była wymieniana tzn była dawana druga na podmianke lecz problem też się pojawia po 8 godzinach odpali bez problemu tylko jak już stoi np. 14 godzin to już zapali i zgasnie ma tej czy na tej pompie problem jest ten sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Dwa lata to trochę krótko (ja zmieniałem po 4) ale mimo wszystko sprawdziłbym je jeśli wyczerpiesz inne rozwiązania (filtr, zawór zwrotny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 W dniu 4.06.2019 o 13:18, Damianos07 napisał: Pompa tandemowa też była wymieniana tzn była dawana druga na podmianke lecz problem też się pojawia po 8 godzinach odpali bez problemu tylko jak już stoi np. 14 godzin to już zapali i zgasnie ma tej czy na tej pompie problem jest ten sam Za każdym razem podczas montażu pompy tandemowej dawałeś nową podkładkę metalową pod nią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się