Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi dynamiczne


Piotr920310

Rekomendowane odpowiedzi

Coś jeszcze można wywnioskować z tych logów ? Falują mi obroty na zimnym silniku.. ksztusi się a po chwili ustaje i jest git.. aż do następnego razu jak silnik ostygnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że masz w c**j ubogą mieszankę przez brak przepływu. Wymień przepływomierz na boscha, potem pewnie lpg do regulacji i powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przepływomierz na 100% do wymiany? i ile powinien mieć nowy g/s przy max obciążeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dlaczego takie rzeczy mogą sie dziać tylko na zimnym silniku a na ciepłym wszystko ok..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Piotr920310 napisał:

i ile powinien mieć nowy g/s przy max obciążeniu?

W okolicach 105. Po logu ewidentnie widać, że przepływka niedomaga i różne może mieć objawy.

Pytanie czy były jeszcze przy okazji jakieś błędy zapisane w sterowniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były i po usunięciu pojawiają:

 

16523 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
        P0139 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent
16804 -  Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent
16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg.

ok dzięki za porady, dam znać jak będzie po zabiegu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2019 o 22:19, Piotr920310 napisał:

ok dzięki za porady, dam znać jak będzie po zabiegu ;)

przem8 zrobiłem tak jak poleciłes.. kupiłem używkę na sprawdzenie i to było to. Obroty nie falują i jest git. Jutro jadę do gazownika na regulację i wymianę filtrow. Dzięki za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2019 o 22:16, przem8 napisał:

Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg.

 

 

logi dynamiczne po wymianie przepływomierza:

https://log.malonetuning.com/chart/258100#H8KLCADCk8O9AF0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

jest widoczna poprawa, od czasu do czasu jeszcze sobie minimalnie bujnie obrotami.

także byłem na regulacji LPG.

jednak na VCDS pojawiają się błędy:

16523 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
        P0139 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent
16804 -  Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent

proszę o jakieś naprowadzenie ;)

pozdrawiam!

Edytowane przez Piotr920310
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...