Jano8504 1 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Pytanie dotyczy wymiany licznika VDO na taki sam z takimi samymi numerami i teraz co dalej żeby odpalić i kluczyki żeby działały?? Czy coś trzeba robić i co dokładnie, proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Przy AFNie będzie immo 2 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Key_Matching_(Cluster) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 17 minut temu, Fazii napisał: Przy AFNie będzie immo 2 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Key_Matching_(Cluster) Wszystko fajnie ? ale nie mam kodu pin, a w nowym liczniku który kupiłem też raczej nie będzie, jak go wyciągnąć ?? Skąd , vag ?? A licznik jak zaadaptować?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Niech się wypowie ktoś i doradzi , kupiłem licznik o tych numerach, stary miał te same i żeby zaadaptować licznik potrzebuje pin czy inaczej trzeba, pomóżcie ludziska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 (edytowane) Potrzebujesz pin żeby zakodować pompę centralnego i immo. Edytowane 7 Czerwca 2019 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 3 godziny temu, Langista napisał: Potrzebujesz pin żeby zakodować pompę centralnego i immo. Ok rozumiem , kabel zamówiony i po niedzieli będę działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Sklonuj wsad i nic więcej nie będziesz musiał robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 43 minuty temu, Fazii napisał: Sklonuj wsad i nic więcej nie będziesz musiał robić Potrzebuje bardziej po polsku, sorry ale dopiero pilnie się uczę a zdzierusom nie będę płacił po 200 zł, zamówiłem vag commander i w poniedziałek będę działał. Jeżeli możesz to proszę wytłumacz mi to jaśniej ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Zgrywasz wsad z uszkodzonego licznika i wrzucasz do sprawnego. Po tym nic nie będzie trzeba adaptowac ani kodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Licznik został zmieniony i wydawało się być ok. Tylko że już po krótkiej jeździe widać że obrotomierz zaniża, na jałowym jest 600 obr. Czy prędkościomierz zaniża ciężko powiedzieć. Na aukcji allegro widziałem że był z automata wyjęty a ja mam manuala. Licznik został zmieniony na taki sam a tu taka lipa , co trzeba zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Temat ogarnięty , przekodowalel licznik , bo wcześniej był na automat 2,5 tdi . Teraz hula aż miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się