machonis 1 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Witajcie! Ten zgrzyt to kwestia sprzęgła, skrzyni czy może zawieszenia? Występuje to szczególnie, w momencie szybkiego puszczaniu sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel1 23 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Przeguby idą, spal dobrze gumę przy skręconych kołach i będziesz pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machonis 1 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Na skręconych kołach nic nie wali więc to chyba nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machonis 1 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Na ktoś pomysł od czego może być to zgrzytanie? Po wymianie łączników doszedł nowy objaw - przy dynamicznym, gwałtownym ruszaniu coś stuka. Może poduszka silnika bądź skrzyni? Może faktycznie to maglownica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Obstawiam poduszki. Maglownica nie ma tu nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machonis 1 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Wspomniałam o tej maglownicy nie bez powodu. Przy okazji stukania, mechanik stwierdził, że maglownica nadaje się do regeneracji i to przez nią występują stuki na nierównościach. Nie zregenerowałam jej jednak, a wymieniłam łączniki i drążki kierownicze i stuki ustały. Został jednak ten stuk przy gwałtownym ruszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Jeżeli masz luzy na maglownicy (bo w tedy jest do regeneracji/wymiany) to objawia się to przy skrętach, prowadzi się samochód 'po amerykańsku' czyli co chwila kontrujesz. Przyjrzyj się dolnym wahaczom, czy tuleje się nie zerwały, bo to one lubią dźwięki wydawać przy ruszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machonis 1 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Szczerze mówiąc nie zaobserwowałam takich objawów. Nie wali mi też nic przy kręceniu kierownicą. Za to nie wraca ona do punktu zerowego po skręcie, co jest jedynym typowym objawem zajechanej maglownicy. Co do wahaczy, przyjrzę się im, tak jak radzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Przy nowych drążkach to norma że nie wraca, wszystko siedzi sztywno na sworzniach i magiel nie ma tyle siły żeby to obrócić. Chyba że miałeś tak już na starych drążkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machonis 1 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Było tak też przy starych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się