Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nadpobudliwy ABS po wymianie tylnych tarcz.


S.K.G

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem jak w temacie. Po wymianie tylnych tarcz, wyczyszczeniu koronek i złożeniu tego do kupy abs cały czas wariuje. Przy normalnym hamowaniu czuje lekkie drżenie pedalu hamulca. Gdy się tocze w korku i hamuje abs czaly czas "plunka" Nieraz przy tym zapala się kontrolka. VAG cały czas pokazuje lewy tylny czujnik. Czujnik wymieniłem na nowy, ustawiłem tak samo jak prawy (w tej samej odległości) i dalej to samo.. Nie mam pojęcia już o co może chodzić.. Mechanicy twierdzą, że pompa, albo moduł abs.. Ale przed zmianą tarcz nic się nie działo. Dodam jeszcze, że kontrolka gaśnie po uruchomieniu ponownie silnika i przejechaniu kilku metrów, lecz potrafi się zapalić po wjechaniu np w dziurę, albo przy prędkości powyżej 120km/h. VAG cały czas pokazuje lewy tylny czujnik niezależnie czy kontrolka się pali czy też nie.

Pomóżcie proszę bo już mam dość tego abs..  Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może koronkę gdzieś za mocno przeczyściłeś i jest gdzieś uszkodzona, albo coś gdzieś nie łączy kostki przewody do sprawdzenia, można też sprawdzić działanie czujników, VCDS -03ABS- 08 Meas Block kanał 01, nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałbym inną koronkę. Zresztą co masz dokładnie za błąd w vagu? Jakby czujnik padł, albo nie łączył to moim zdaniem abs by w ogóle nie działał i kontrolka paliłaby się po każdym odpaleniu. Przynajmniej ja tak miałem. A tu wygląda jak błędny odczyt prędkości. Sprawdź na vagu prędkości kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem. Po wymianie tarcz i klocków ABS zaczął włączać się bez powodu przy prędkościach poniżej 10 km/h. Koronki założone nowe. Najpierw na VAGu pokazało błędną prędkość na lewym tylnym kole, podczas gdy wszystkie pozostałe koła miały prawidłowe prędkości. Wymieniłem lewy tylny czujnik na nowy i już z tym kołem nie ma problemu, ale od razu po wymianie zaczął świrować prawy tylny czujnik. Niekończąca się opowieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.06.2019 o 18:23, mszark napisał:

Dałbym inną koronkę. Zresztą co masz dokładnie za błąd w vagu? Jakby czujnik padł, albo nie łączył to moim zdaniem abs by w ogóle nie działał i kontrolka paliłaby się po każdym odpaleniu. Przynajmniej ja tak miałem. A tu wygląda jak błędny odczyt prędkości. Sprawdź na vagu prędkości kół.

Nie pamiętam dokładnie jak to w vagu jest ale coś mniej więcej "abs left rear sensor(g46)" Jakos tak to jest chyba.. Sprawdzę jeszcze prędkości kół.. A na weekend rozbiore i sprawdzę koronke. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.06.2019 o 16:06, Góral65 napisał:

Może koronkę gdzieś za mocno przeczyściłeś i jest gdzieś uszkodzona, albo coś gdzieś nie łączy kostki przewody do sprawdzenia, można też sprawdzić działanie czujników, VCDS -03ABS- 08 Meas Block kanał 01, nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Kostki są na 100% dobre bo sprawdzałem jeszcze jak wymieniałem ten lewy czujnik bo myślałem, że to on walniety.. Sprawdzę co pokazują czujniki i pomyślę co dalej. Bo pompa czy moduł abs jakby to był to pewnie widziałbym to na vagu tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...