Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Od czego zacząć


Jordan98

Rekomendowane odpowiedzi

Witam więc chciałbym poprosić was o pomoc, od czego zacząć co kupić do auta na zewnątrz i do środka, jakie rzeczy kupić , co poradzicie mi? Chciałbym jakoś zadbać o swoją Audi :)

Nie znam się na tym dlatego was pytam i byłbym bardzo wdzięczny za pomoc i jakieś porady. :)

Pozdrawiam Wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim sprzętem dysponujesz? Gdzie auto będzie myte? Myjka ciśnieniowa czy bieżąca woda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze niczym nie dysponuje chce dopiero sie zabrać za kupno czego kolwiek , będę mył auto na myjni , mam jedynie 2 wiadra by mieć wodę. Nie wiem, nawet jaką miałbym kupić chemię .. jestem zielony w tym temacie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc na myjnie chemii własnej nie potrzebujesz. Jeśli chciałbyś jakoś mocniej zadbać o auto samemu to wiadomo, myjka i chemia, ale jak myjesz na myjni to po prostu poświęć na to trochę więcej czasu, przyłóż się,  po myciu wstępnym przeleć auto rękawicą z mikrofibry i będzie okej, ewentualnie możesz kupić jakiś płyn do mycia felg. Warto raz na jakiś czas nałożyć po myciu wosk. Z lepszych wosków polecam Collinite #476S którego sam używam (efekt masz u mnie w tle) albo Soft99 Fusso Coat, którego nie używałem ale jest często polecany. Na plastiki i opony jakieś czernidło, ostatnio dość często napotykam się na chemię od chłopaków z RRC, mają niskie ceny a podobno dość dobrą robotę robią. Co do wnętrza to APC od mycia kokpitu po pranie foteli, polecam ADBL APC. Po umyciu plastików jakiś dresing na to np. Shiny Garage Apple Dressing i możesz walnąć zapach z California Scents ? To tak na początek

Edytowane przez timmy41
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze to dziękuje wielkie , więc zamawiam sobie już to co poleciłeś. Pozdrawiam serdecznie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach