Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7] 1BA + H&R


papadziordzio

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Prośba o informację jak wygląda dobór sprężyn H&R do sedana B7.

Czy można zastosować taki sam myk jak przy Eibach PRO-KIT czyli  bez zmiany amortyzatora założyć H&R? Wiem, że podział jest tak na prawdę tylko na sedana i avanta i na tym moja wiedza się kończy. 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak założysz sprężyny obniżające do OEM amortyzatorów to amor Ci szybko padnie (tak jak u mnie to było). Do sprężyn obniżających musisz zastosować amortyzatory o obniżonym skoku. 

Mam nadzieję, że o taką informację Ci chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Eibach PRO KIT nie ma tego problemu i bez najmniejszego zająknięcia wspólpracują z 1BA.

Pytanie jak to wygląda przy H&R.

Napisz proszę jaką miałeś konfigurację (kod zawiechy+ jakie sprężyny) i po ilu kilometrach padły.

Amortyzatory mam w bardzo dobrym stanie dlatego nie chcę ich wymieniać i stąd pytanie.

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jak dobrać sprężyny H&R dla 2.0 TDI sedan B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, papadziordzio napisał:

Przy Eibach PRO KIT nie ma tego problemu i bez najmniejszego zająknięcia wspólpracują z 1BA.

Pytanie jak to wygląda przy H&R.

Napisz proszę jaką miałeś konfigurację (kod zawiechy+ jakie sprężyny) i po ilu kilometrach padły.

Amortyzatory mam w bardzo dobrym stanie dlatego nie chcę ich wymieniać i stąd pytanie.

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jak dobrać sprężyny H&R dla 2.0 TDI sedan B7.

Chciałem po prostu obniżyć samochód i na grupie FB jeden gostek sprzedawał akurat sprężyny Eibach Pro Kit nowe. Przeczytałem, że sprężyny dobiera się pod zakres mas na przód i tył, dlatego po długich poszukiwaniach wziąłem od tego gościa kody ze sprężyn Eibach i na jakiejś stronie znalazłem zakres mas w PDF w kg. Okazało się, że pasowały do mojego samochodu, więc kupiłem (zgodnie z numerami pasowały też w konfiguratorze na stronie Eibach).

Amortyzatory wymieniłem z przodu na MONROE (wcześniej miałem założone Sachs prawdopodobnie jeszcze z produkcji, bądź zmieniane w ASO -samochód do mojej sprzedaży był serwisowany na bieżąco). Na tył nadal miałem Sachs. Na tych MONROE-przód przejechałem 50k/km i w tym momencie założyłem sprężyny, a przy okazji padły amorki na tył więc wszędzie miałem już MONROE. Przód i tył padł po 10k/km (na stacji kontroli miały poniżej 50% i auto w ogóle nie trzymało się drogi).

Obecnie zdjąłem wszystko i założyłem gwint, na którym przejechałem sezon i jest nawet spoko :) Sprężyny mam na sprzedaż.

PS. zawieszenie 1BA komfort oczywiście zapomniałem dopisać

Edytowane przez kuba.tkn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może pomóc w temacie jak dobrać sprężyny H&R?

Jak rozpoznać, które będą pasować z poniższych linków - czym się kierować?

https://inter-rally.pl/product-pol-30267-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html

https://inter-rally.pl/product-pol-30275-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html

https://inter-rally.pl/product-pol-30273-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html

Edytowane przez papadziordzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...