Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korozja na podwoziu


kamil1998koszyk

Rekomendowane odpowiedzi

 Witam mam następujący problem po kupnie a4 b6. Mianowicie zakupiłem audi za nie male pieniądze a niedługo po tym wyszlo takie coś  dodam ze samochód sprowadzony ze Szwecji bezwypadkowy z potwierdzonym przebiegiem 275tys rok producji 2004 kombi. Rdza odchodzi platami jako tako dziur nie ma ale oszlifowanie i obsrukanie 2 nadkoli tylnych zajelo 2 pelne dni pracy. Nastepnie rdze kwasze nakladam pędzlem podkład epoksydowy oraz mase uszczelniająca bitumiczna do konserwacji podwozia. Mysle ze zabezpiecznie na dobrym poziomie ale czy to normalne w tym modelu i roczniku. Jeśli chodzi i blache kompletie nie ma korozji i czujnik nie wychodzi popokazer dobre wartości. Prosze o porady czy ktos tak mial jakies możliwości tego czy zdanie na ten temat. Dodam jeszcze że nadkola z przodu są prawie bez rdzy oraz podwozie również nie najgorzej l. Najgorsza jest tylna część podowozia i tylne nadkola. Pozdrawiam i licze na odpowiedzi i sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Szwedach to jak najbardziej normalne. To że ta rdza teraz wychodzi to pewnie efekt słabego zabezpieczenia po poprzedniej robocie blacharza i lakiernika, a była na pewno :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Langista napisał:

W Szwedach to jak najbardziej normalne. To że ta rdza teraz wychodzi to pewnie efekt słabego zabezpieczenia po poprzedniej robocie blacharza i lakiernika, a była na pewno :)

Okej a zakładając tą teorie jeśli teraz zrobię to w ten sposób moim zdaniem solidny to będzie dalej wyłaziło na zewnątrz czy operacja raczej bez sensu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, jak teraz zrobisz jak należy, czyli wyzbędziesz się rudej z pokładu, i dobrze zabezpieczysz to musi być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca zgodzę się, jak już była ruda to nigdy jej nie wytępisz, po prostu musisz obserwować i zaglądać tam rok po roku jak to wygląda, dlatego ja nigdy nie kupię auta ze skandynawii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, masz rację. Teraz są jednak środki, które wyżerają z blachy korozję, i zostawiają w niej środek, który cały czas z nią walczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam auto ze Szwecji i też miałem rudej na nadkolach, ale nie tylko ruda jest na nadkolach z aut ze Szwecji, a z Anglii, czy Niemiec również...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. odświeżę temat mam to samo po zdjęciu nakładek na progi pokazała się tam rdza. czym to smarowałeś i czy dało efekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...