Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja ciśnienia doładowania


michas760

Rekomendowane odpowiedzi

Siemaneczko mam problem z furą ano stracił moc ,dymi na czarno .Po podłączeniu kompa błąd  5171 - Regulacja ciśnienia doładowania 
          P0299 00 [096] - Przekroczona granica regulacji
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

można to jakoś sprawdzić vcds co podło ? turbo czy któryś zawór?

może jakieś inne sposoby?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na vcdsie to sprawdzisz w nastawach podstawowych. Świeci się kontrolka na desce? Silnik bierze olej? Jest olej w intercoolere? Zdejmij wąż ssacy od turbo i zobacz czy sprężarka ma luz.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, michas760 napisał:

Siemaneczko mam problem z furą ano stracił moc ,dymi na czarno .Po podłączeniu kompa błąd  5171 - Regulacja ciśnienia doładowania 
          P0299 00 [096] - Przekroczona granica regulacji
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

można to jakoś sprawdzić vcds co podło ? turbo czy któryś zawór?

może jakieś inne sposoby?

 

Geometria się przycina, albo gruszka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaświeciła się raz po wykasowaniu sie nie pojawia,oleju nie bierze,olej jest w inter tylko że znikome ilości,luz na ośce też znikomy,wymieniłem dziś zawór od podciśnienia i egru i nadal to samo.a jeszcze zauważyłem że jak puszcze gaz to obroty bardzo szybko spadają do ok 800-900.Auto pali na dotyk i trzyma równe obroty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź turbo spreżarkę i regulację ciśnienia doładowania w vcdsie.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vcds czyli nastawy podstawowe tak.? Bo do bloków pomiarowych nie mogę się dostać nie wiem dlaczego. 2.0 caga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślady oleju w IC i przepustnicy to nic nadzwyczajnego bo w tych silnikach nie ma suchej odmy czy chociaz separatora oleju. Gdyby przycinala Ci się geometria sprężarki to nie dymil by na czarno. Jeśli dymi na czarno jak lokomotywa to szukaj nieszczelności w dolocie, od turbo po przepustnice. Może któreś połączenie jest nieszczelne lub pekniety wąż. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, michas760 napisał:

Vcds czyli nastawy podstawowe tak.?

Tak. Ja też mam caga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UkladVcds czyli nastawy podstawowe tak.? Bo do bloków pomiarowych nie mogę się dostać nie wiem dlaczego. 2.0 caga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc układ odlotowy szczelny więc albo gruszka lub turbina jutro jadę sprawdzić turbo na maszynie i dam znać co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc jestem po sprawdzeniu turbiny brak zastrzeżeń do pracy turbiny jak i gruszki.Wyczyszczony egr, przepustnica ,niestety problem nadal ten sam :(

Dpf ? kontrolka od filtra nie zaświeciła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zamykam...!! Diagnoza Dpf zatkany przed zaswieceniem się kontrolki o błędzie dpf. Czyli jak ktoś ma takie objawy odrazu dpf do czyszczenia. Pozdrawiam i dzięki za rady mam nadzieję że może komuś się przyda ta wskazówka. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...