Jump to content
0
M@teo

[B6 AWX] Ubywa oleju - 1l/2000 km

Recommended Posts

Witam wszystkich mam problem z a4 b6 silnik awx po przejechaniu 2000 km ubyło litr oleju . W dolocie też jest go trochę . Turbo Może się kończyć czy to odma ?? Auto mam od niedawna A poprzedni właściciel mówił że turbo jest po regeneracji. 

20190608_151827.jpg

20190608_151402.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj na próbę na jakiś czas rurkę od odmy w butelkę, króciec przy turbo zaślep. Pojeździj i zobacz czy zbiera się olej. Jak nie odkręć rurę od turbo i zobacz stronę gorącą jak wygląda, czy nie jest oblepiona...

Regeneracja to zazwyczaj robota po kosztach... na słabej jakości zamiennikach, więc nie wykluczone, że już to regenerowane turbo popuszcza olej... i trzeba uważać bo w końcu może się rozbiegać bo 1l na 2000km to już sporo...

Zostają jeszcze uszczelniacze zaworowe.

Nie widzisz jakiegoś kopcenia po odpaleniu ? Albo przy mocniejszym deptaniu ? 

 

 


A4 B6 Mingblau AVFant by kamil-vag

Audi A6 C5 2.4 ALF > Audi A4 B5 1.9 TDI AFN > Audi A3 8L 1.9 TDI ALH > VW Passat B5 FL 2.0 ALT > Audi A4 B6 1.9TDI AVF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jak rano odpalam I tak sobie chodzi na wolnych obrotach z 2 min to jak depne przy ruszaniu widzę chmurę dymu A później już tego nie ma do kolejnego zatrzymania I gdy znowu ruszam to jest dym . Dzięki  za zainteresowanie 

Edited by [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo pierscionki , ale to juz musiało być nabite miliony ;) , ale dokładnie tak jak mowił kamil odkreć wydech za turbo i zobacz czy nie ma oleju . Mi jak turbo padało to też diametralnie zwiekszyło sie spalanie oleju . poranny rozruch dym na niebiesko przez okoo minute az sie wypaliło , no i potem przy ruszaniu tez lubiało puścic na niebiesko . A jesli wszystko bedzie jak na te lata auta wporzątku to dodam od siebie że olej też ma duże znaczenie . marka marce nierówna , na jednym oleju pali 1l a na innym 300ml . osobiście odradzam castrola a polecam motula ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wydaje mi się że jak by to były pierścienie to by stracil na dynamice .  Jak zdjąlem rure tą przed turbo od strony zimnej to jest zaolejona a z weza który idzie od odmy do dolotu kapie olej . Właśnie najwięcej oleju jest w dolocie rozłączyłem rury między intercoolerem A kolektorem I tam było widać że jest go znacznie więcej  załączyłem wcześniej zdjęcie na którym to widać . Też odpaliłem i odkręciłem korek wlewu oleju to jakas chmurka dymu z niego poleciała z bagnetu to samo . A gdyby turbo padało po gorącej stronie to chyba by nie było oleju w dolocie 

Edited by [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...