Sebek! 0 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Witam,jestem nowym użytkownikiem forum z racji tego,że dopiero co przesiadłem się z marki Bmw i jestem zielony na temat Vagów mam parę pytań : Posiadam a4 b7 1.8 turbo Quattro bfb zrobiona na 203km i 290 nm poniżej przesyłam screeny logów które dziś zrobiłem i chciałbym się dowiedzieć czy wszystko jest w porządku. Turbo seria,wtryski seria,zmieniony intercooler na fmic . z góry dziękuję za wszystkie wskazówki LOG-01-002-115-1198.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Dodam,że odczyt był robiony na lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Turbo nie trzyma doładowania, wtryski pętlą od 6 tys i logi robimy na benzynie 2+33, 3+20 i 115+118, a na gazie tylko 2+33. Kasowanie zawsze błędów przed logami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 gdzie szukać przyczyny nie trzymającego doładowania ? zawór n75 lub dv ? czy raczej iść w innym kierunku ? robić coś z wtryskami czy tam może zostać ? ogólnie mam wrażenie,że turbo dość późno wstaje ale słyszałem,że można to zmienić regulując sztangę od turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Zrób logi te co napisałem. Zacznij od sprawdzenia dv i zrób jeszcze log 118 z odpiętą wtyczką od n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Okey około 19 tak zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 logi na odpiętej wtyczce zaworu n75 znowu na gazie ale następne logi już sa na benzynie bo zapomniałem przełączyć przy odpiętej wtyczce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Logi na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Logi na benzynie ciąg dalszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Po co wklejasz screeny jak można wrzucić logi na vaglogi.pl i wkleić link. Wszystko wtedy jest ładnie czytelne Prócz doładowania na benzynie jest ok. Doładowanie po odpięciu n75 powinno wynosić 0,3b więc pasuje sztangę trochę podciągnąć. Log 2+33 masz zrobiony na gazie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 pierwsze 3 screeny są na gazie. Log 2+33 jest na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 (edytowane) 7 minut temu, Sebek! napisał: pierwsze 3 screeny są na gazie. Log 2+33 jest na benzynie ALe potrzebny też jest 2+33 na lpg żeby zobaczyc jak jest gaz wystrojony pod pełnym obciążeniem. Pisałem jak logi należy wykonać. Zrobiłeś na lpg w pierwszym poście bez grupy 33 i c**j wie jakie są korekty. Wiadomo, że na gazie pętli więc albo trzeba to dostroić lub zmienić graty od instalacji jeśli będzie potrzeba. Prócz tego seryjne turbo k03 jak już jest zmęczone życiem to nie będzie trzymać tego doładowania co żąda program. Edytowane 18 Czerwca 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 a no racja za 5 min wrzucam Logi na gazie z grupy 33 i 02 też wrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Logi 33 i 02 LOG-01-002-033-xxxLPG.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Jakie masz graty lpg? Do ogarnięcia problem z niedoladowaniem i lpg, bo jest ubogo górą od 5,5tys. Jeśli wtryski lub reduktor nie dadzą rady to zawsze można podlać benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 wtryski barracuda 130NL , reduktor AC R01 , gdzie szukać przyczyny niedoładowania ? turbo już ma dość czy mogą być też inne przyczyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Instalacja spokojnie powinna dać radę więc tylko regulacja. Sprawdź dv, podciągnięcie sztangi, a jak to nic nie da to regeneracja i przeróbka najlepiej na k03s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Dv sprawdziłem i działa, podciągnąć sztange czyli dokrecic ją trochę ? I robić znowu logi czy są inne sposoby na jej dobre ustawienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Klapka wg ma zaczynać się uchylać przy 0,3bara. Dmuchasz w gruchę takie ciśnienie i patrzysz. Tam jest taki dostęp do tej nakrętki, że najlepiej wyjąć turbo. Dmuchnij w ogóle w wężyk od gruchy tak 0,5 bara i zobacz czy trzyma ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek! 0 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 zabiore sie za to ptzy okazji zmiany rozrządu ,dam znać co wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się