Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[2.5 TDI AKE] wysokie obroty na biegu jałowym, długie grzanie świec.


kamilocs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z moim 2.5 tdi, w silniku ostatnio były regenerowane głowice i wymieniany rozrząd. Po złożeniu auta pojawił się problem długiego grzania świec żarowych nawet przy rozgrzanym silniku, po ich zgaśnięciu silnik trzeba kręcić kilka sekund zanim odpali i przez jakiś czas po zapaleniu utrzymuje wysokie obroty (ok. 1200) po czym powoli schodzi na prawidłowe i już chodzi elegancko, czyli ma moc, nie kopci, szybko nagrzewa się do 90 stopni. Ktoś spotkał się z czymś takim? jakie mogą być tego przyczyny?

Z góry dzięki za odpowiedzi,

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz komputer, sprawdź błędy i wskazania czujnika temperatury silnika z rana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

ostatnio znajomy odłączył mi kostke od czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 (komputer pokazywał jego błąd), bez niego silnik pali od strzała, od razu trzyma prawidłowe obroty. Myślałem że juz jestem w domu, ale po wymianie tego czujnika auto nadal trzeba długo kręcić i łapie wysokie obroty zaraz po uruchomieniu. Jakieś pomysły co jeszcze mogę sprawdzić? Dodam że świece cały czas długo świecą, więc problem z nimi jest raczej spowodowany czymś innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że ktoś coś kombinował z temperaturą z G-62 widzianą przez ECU .

Zrób loga grupy pokazującej temperatury ( z G62, powietrza w dolocie i paliwa ).

Loguj od momentu po włączeniu stacyjki przed porannym odpalaniem do chwili osiągnięcia temperatury roboczej przez silnik .

Najlepiej jakby to było logowanko na biegu jałowym, bez dotykania gazu .

Wrzuć go na vaglogi.pl i daj linka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

dopiero teraz udało mi się zrobić logowanie, link tutaj: 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Robiłem to pierwszy raz, więc prosze o info czy można cokolwiek z tego wyczytać, jeżeli tak to proszę o info co jest tam nie tak 

Z góry dzięki :)

Edytowane przez kamilocs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z czujnikiem temperatury powietrza doładowującego .

Dopiero po prawie 19-stu minutach  logowania zaczyna pokazywać wiarygodne wartości :decayed:

Gdzie on się znajduje w Twoim silniku to nie wiem ,  musisz sam to sobie ustalić ,  przeważnie jest zespolony z czujnikiem  ciśnienia doładowania :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp. powietrza zasysanego w moim silniku znajduje się w przepływce, namierzyłem go po tym, że odłączyłem kostke i od razu na kompie pokazało mi błąd czujnika temp. powietrza zasysanego. Podmieniłem całą przepływkę na inną używaną i nic to nie dało :( . Już mi ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...