Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie mogę zebrać map po ostatniej kalibracji, brak odczytów lambda LPGTECH


buzek17

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Miałem ostatnio problem z błędem "Pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego 1-2-3-4" i postanowiłem zrobić nową kalibrację oraz zebrać mapy. Kalibracja przeszła pomyślnie lecz nie mogę zebrać poprawnie map. Jeszcze widzę, że brakuje wskazań sondy lambda w gas setting. Problemem zająłem się od tego czasu jak ostatnio przy pedale gazu w podłodze przy jeździe na lpg pojawiało się szarpnięcie w górnym zakresie obrotów. Zrobiłem logi na pb. Może ktoś coś...

http://vaglogi.pl/log-003_033_Qwv8l.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_n7Qr5.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_660a9.html

Błedy LPG.png

GAZ ustawienia.png

mapa beny.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od doprowadzenia auta do ładu na pb, turbo prawie wogóle nie wstaje, na sondzie ubogo, szczelność i podstawy, dopiero potem strój lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ostatnio zauważyłem lekkiego "muła". Pewnie zacznę od sprawdzenia szczelności i ciśnienia paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, buzek17 napisał:

ciśnienia paliwa.

Jakbyś zrobił grupę 2 zamiast dwa razy 3 to można by coś się poejrzewać na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Taka mała gafa...za późno o tym pomyślałem. Jutro coś podziałam w temacie. Póki co dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przem8 napisał:

Jakbyś zrobił grupę 2 zamiast dwa razy 3 to można by coś się poejrzewać na ten temat ?

Jest i log z grupy 002 :) miałem zakręt po drodze także powstał chwilowy przerywnik

http://vaglogi.pl/log-033_002_H7tlD.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski górą pętlą więc ciśnienie pasuje sprawdzić. Jak będzie ok to program do poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie paliwa 3,9 i spada do 3,5 bara pod obciążeniem. Takie jaja włącznie z wolno wstającym turbem przez pompę paliwa ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny news. DV nie trzyma. Kupię oryginał z końcówką N używany :) na chwilę włożę chiński blow off i zobaczę co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa też do wymiany, bo powinno trzymać 4 bary. Po wymianie dv turbo powinno lepiej wstawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest nieszczelność przy IC także od 0,5 bara już syczy...

Jak poprawie to napiszę co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi po wymianie pompy na Magneti Marelli MAM00015 i wymianie filtra paliwa na Knechta. W listopadzie 2018 wymieniłem pompkę na MTM i zamontowałem filtr paliwa Manna. To co z niego dziś wyszło było czarne ?

Ciśnienie paliwa trzyma się na minimalnym obciążeniu około 4,4 bara, a przy maksymalnym trzyma się na 4 barach.

Szczelność dolotu poprawiona i zamontowany DV 06A145710N z BAM.

Jeszcze jedna rzecz przykuwała moją uwagę od dłuższego czasu. Po puszczeniu gazu coraz bardziej było słyszalne takie metaliczne terkotanie (coś w stylu luźniej nakrętki, która sobie lata po śrubie). Byłem pewny, że to może ze skrzyni. Dziś dokładnie się wsłuchałem i okazało się, że dźwięk wydobywa się z gruchy od turba. Lekkie uderzenie metalu poczułem dotykając właśnie gruchy. Sztanga na tyle na ile mogłem ją dotknąć jest trochę luźna. Muszę zabrać się za demontaż turba to się okaże co jest grane. Turbo regenerowane (od bexa) na nowym żeliwie kupione było w październiku..

Czy ten problem z turbem będzie owocował takimi wskazaniami sondy? Dalej do 25% dobija. Auto jedzie dużo lepiej po wymianach, ale to dalej nie jest to.

Miejscami musiałem nogę z gazu puścić, ale i tak wszystko w miarę widać.

Dynamiczny:
Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_mBRniJq.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_E8etbk.html
Grupy 002, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_9DTuJm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do tego turbo, bo w ogóle nie osiąga zadanego doładowania. Możesz zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 ale zapewne klapka jest luźna i to będzie przyczyna.

Te logi na pewno były na benzynie i kasowałeś przed nimi błędy? :D

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie robiłem logi. Na pewno problem będzie z klapka wg. Czytałem trochę o tym i wszystkie objawy się zgadzają. Dziś zabieram się za turbo także cdn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbosprężarka zdemontowana i wysłana na reklamację.

Materiał wideo z luźnym WG:

https://www.youtube.com/watch?v=i2BizDstE_k&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie szukałem na chińczykach i nie namierzyłem grr masz jakiś dowód na poparcie swojej tezy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogi.pl/log-033_002_uh812.html

Log po ostatnich naprawach. Turbo lepiej teraz ciągnie, ale dalej jak wejdzie na większe obciążenie wywala 25% ubogo. Wtryski mogą padać czy może faktycznie program do poprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogi.pl/log-033_002_uh812.html

Log po ostatnich naprawach. Turbo lepiej teraz ciągnie, ale dalej jak wejdzie na większe obciążenie wywala 25% ubogo. Wtryski mogą padać czy może faktycznie program do poprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...