kubacz00 0 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Siemanko, mam b7 1.8t BFB (163ps) i wiele os mi mowi żeby ją zczipować no więc tak przymierzam się do tego ale mówi się też żeby cooler wymienić a to mi się już nie widzi. I tu pojawia się moje pytanie jaką zdrową moc uzyskam przy czipie + wtryskach z bexa bez wymiany colera. I czy w ogole ma to sens i jest bezpieczne dla silnika. Jeden tuner powiedział mi że 200koni z tego wyjdzie a jak wy o tym sądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Można zrobić na seryjnym coolerze, wtryski z bex napewno sie przydadzą, jest to bezpieczne jesli ten kto bedzie to robił zrobi to dobrze . Poprostu będzie wiekszy spadek mocy w ciepłe dni. Na 200 km bym raczej nie liczył chyba że zimą. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacz00 0 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 2 minuty temu, Łukasz13 napisał: Można zrobić na seryjnym coolerze, wtryski z bex napewno sie przydadzą, jest to bezpieczne jesli ten kto bedzie to robił zrobi to dobrze . Poprostu będzie wiekszy spadek mocy w ciepłe dni. Na 200 km bym raczej nie liczył chyba że zimą. To ile ty uważasz że z tego wyjdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 To zależy od stanu silnika i osprzętu, przy założeniu że wszystko ok mozna uderzać pod 280-300 nm i ok 190 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacz00 0 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 1 minutę temu, Łukasz13 napisał: To zależy od stanu silnika i osprzętu, przy założeniu że wszystko ok mozna uderzać pod 280-300 nm i ok 190 km I jak odczucia ? Duża różnica ? szczerze mówiąc nigdy nie jechałem zczipowaną bfb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Sporo na plus względem serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacz00 0 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 38 minut temu, Łukasz13 napisał: Sporo na plus względem serii. Ok dzięki czyli niema co sie bac o silnik latem po prostu go nie upalać zabardzo tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 69 2 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Łukasz ma rację chociaż przy seryjnej K-03 raczej obstawiał bym ciut mniejsze wyniki.Cooler w takie dni jak ostatnio raczej nie wydoła a to już jest odczuwalne pod "butem".Pozdro ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Hej, ja mam bfb z guattro , zmienione były wtryski i turbo z bexa . Moc podniesiona na 210koni. Różnica mega , później dołożyłem drugi IC . Teraz ciepło czy zimno wciska w fotel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacz00 0 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 16 godzin temu, benyA4 napisał: Hej, ja mam bfb z guattro , zmienione były wtryski i turbo z bexa . Moc podniesiona na 210koni. Różnica mega , później dołożyłem drugi IC . Teraz ciepło czy zimno wciska w fotel Przy wymianie turbo i ic daje ci tylko 210km coś mi się wierzyć nie chce myśle że przy takich modach spokojnie na 240-250 można celowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 3 minuty temu, kubacz00 napisał: Przy wymianie turbo i ic daje ci tylko 210km coś mi się wierzyć nie chce myśle że przy takich modach spokojnie na 240-250 można celowac Na wtryskach i turbo z bexa 250 koni? Powodzenia...chyba, że wynik zawyży o 20-30 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacz00 0 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 13 minut temu, przem8 napisał: Na wtryskach i turbo z bexa 250 koni? Powodzenia...chyba, że wynik zawyży o 20-30 KM Turbina i ic również wymienił do tego program i serio uważasz ze nie idzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Godzinę temu, kubacz00 napisał: serio uważasz ze nie idzie ? Serio, poprzeglądaj sobie projekty z samych remapów 1.8t bex to zobaczysz jakie "wielkie" przyrosty się osiąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Ja mam tylko lub aż 210 koni bo więcej nie potrzebuje, poza tym nie chciałem zbyt mocno zylowac silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 6 godzin temu, kubacz00 napisał: Przy wymianie turbo i ic daje ci tylko 210km coś mi się wierzyć nie chce myśle że przy takich modach spokojnie na 240-250 można celowac Niestety rzeczywistość jest troche inna niż myślisz, jesli rozmawiamy o faktycznej mocy to 230 km to juz bardzo dobry wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padas 0 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 14 godzin temu, Łukasz13 napisał: Niestety rzeczywistość jest troche inna niż myślisz, jesli rozmawiamy o faktycznej mocy to 230 km to juz bardzo dobry wynik. O ile dolot i motor sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 W BFB okolice 190-195 koni.Dzięki lepszemu niutonowi po tym powinien jeździć lepiej od serii BEX.Mam ASN dla porównania i BEX serię.ASN jeździ wyraźnie lepiej.BEX po programie na 210 będzie już szybszy.Realnie,po wywaleniu kata i DP w BEX osiągniesz te 225-230 koni i niuton okolice 330. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastiv40 3 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 U mnie program robiony w marcu, więc niewiele powyżej 0 na termometrze. Z DP i wtryskach z bexa, bez wymiany intercoolera i na seryjnym K03 (w naprawdę dobrym stanie) wyszło 203KM i 313Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padas 0 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Czyli przy prawym ic bex jeszcze dojdzie kilka KM/Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się