Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepis na strokera BFB plus składniki


Kejsi

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Adamek4119 napisał:

Ale gadałem tunerem to mówił za 340km powinno być.

Na seryjnym k04-064 czy hybrydzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Adamek4119 napisał:

Na seryjnej nowej 

To nawet nie myśl o 340 hp, tyle to można zrobić w 2.0tfsi. W 1.8t osiągnięcie 320 hp będzie świetnym wynikiem.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bfb nie da rady bo alt to konstrukcja na starym bloku 058 i jest inny napęd pompy oleju, za to możesz zastosować tłoki z alt tyle że na wyższym Cr coś koło 10:1

Tylko sworzeń 19mm

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno ? Numer wału w ALT zaczyna sie na 06A, po sama pompa jest inna ale zebatka na wale wydaje sie byc w tym samym miejscu w alt i bfb 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FORUMS.VWVORTEX.COM

A friend of mine is wanting to do a 2.0/2.1 conversion but is finding it hard to get a good TDI crank. I know that other crankshafts can be used cast or forged but all we need to know is what engine code are these crankshafts...

 podobno ALT pasuje wg tej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.08.2019 o 08:52, bartez90 napisał:

To nawet nie myśl o 340 hp, tyle to można zrobić w 2.0tfsi. W 1.8t osiągnięcie 320 hp będzie świetnym wynikiem.

A ile  Nm?

Edytowane przez Adamek4119
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Adamek4119 napisał:

A ile  Nm?

Może 450 jak dobrze pójdzie. Kolega składał kiedyś 1.8t na k04-064 i wyszło 320 hp i 450 nm. A silnik był odprężony, głowica po regeneracji, kuta korba, nowe panewki, wałki adr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wału z ALT bym nie stosował jest to odlew a nie kuty seryjnie alt ma moc 130km i wał przy dużym niucie morze pęknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do mojego projektu panowie. 

Zapadła decyzja o dorzuceniu drugiego parownika w szeregu z tym, układ płynu wrzuciłem w szeregu z chłodnica olejowa. 

Oraz robię coś z wydechem, jest za glsony ale jedynie jak schodzi z obrotów, słychać takie buczenie i farcie ryja, strasznie to męczy... Jak myślicie wrzucenie przelotu zaraz za downpipem ograniczy trochę ten duden? 

I chodzi mi chlowie wrzucenie sportowego kata 200cmi czy coś takiego, jakie zdania? 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykła harmonijka z fmic ?

Jeśli mowa o ograniczeniu przepływu to jedyne do czego można się doczepic to zwykły filtr papierowy, ale narazie tak zostaje Eaton m62 wjeżdża niedługo przed turbine i filtr bd przeniesiony na drugą stronę

W ten weekend ogarniam drugi parownik i estetykę lpg bo działa i można się postarać o wygląd. Za dwa tygodnie ogarniam ten wydech bonie w********a już te buczenie przy zejściu z obrotów a po następnej wypłacie wjeżdża kompreosr 

Odma prowizorycznie w przeplywke sai nie zaslepione 

20190720_115043.jpg

Sprawne oko zauważy różne długości wężykow od wtrysków i tak na wolnych ma ciężko wysterowac, jak wyżej pisałem wchodzi to w pracę estetyczne i wężyki będą tej samej długości, jedna listwa będzie leżeć na kolektorze druga na deklu ?

 

@edit taki nius, ori poduszki już wyrwalem (zmienione narazie okej) , przeguby zaczynają bić (niedługo wymiana) 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za foty.

Jakiej firmy parowniki do gazu?

Takie listwy może zastosuj mniejsza najeba będzie. Ja gadałem z gazownikiem  to mówi że na tych wtryskach co ja mam to 340 da radę parownik km gold gt20190819_212040.jpg

Edytowane przez Adamek4119
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...