Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepis na strokera BFB plus składniki


Kejsi

Rekomendowane odpowiedzi

a filmików żadnych jak nie było tak nie ma :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po strojeniu dam wkońcu film z przyspieszania ?

A tu coś na obudzenie wątku ?

20200229_002643.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 ale resztę osprzętu dopisze z wykresem ?

Wtrysk 980 itp itp 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to locha 500 pęknie jak nic

tłoki kute wpadły bo z 2.0 tfsi nogom nie wytrzymać tej mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mniej nie liczę ? a co do tłoków to kto nie ryzykuje to nie pije szampana jak to mówią, spieszę z wyjaśnieniem, nie jestem ignorantem, wiem co oznacza pękniety tłok ale samochód to tylko zabawka i tak ma pozostać dalej. Od samego początku to był 4fun i jestem pewien że przyjmą zakładaną moc bez zajęknięcia 

Z pozostałych gratów to kolektor baran T3, turbo gtx3071r (GTX3077R) cokolwiek to znaczy myślę że hybryda 3071 jrspec, na wolnych obrotach turbo się obraca (czytałem że przy takich i większych turbo to dobry znak ?) muszla 0.82, dv 32mm, wg 40mm, chłodnica oleju z termostatem, wstępne jazdy temp oleju 87-96 temp z miski a poniżej kilka fotek 

 

W najbliższych planach chciałbym zrobić maks na walkach bfb, potem porównanie z ADR krzywka 8,41 (tylko ssący), wrzucić czujnik ciśnienia i temp oleju (nie obd) do vfiz a w dalszych głowica aeb/adr szeroki kanał bez znaczenia na gratach super techa +1 i przywitać rodzinę 35 

PS tylko mi zbrojony wąż od zasilania turbiny płynem chłodniczym przypomina wąż od sracza? Drażni mnie to strasznie ?

Kolejny edit wywaliłem podwójne wtryski lpg, zostało tylko po jednej Hanie 2001, trzeba się pogodzić ze spokojna jazda na lpg potem sterownik sam zarzuci benzynę (taka zabawa z lpg jak na k04-64 napewno grozi awaria) 

20200229_101848.jpg

20200229_101742.jpg

20200228_222339.jpg

20200228_200750.jpg

20200227_233404.jpg

20200227_233400.jpg

20200227_224943.jpg

20200228_092905.jpg

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetna robota oby wszystko wyszło pomyślnie trzymam kciuki i czekam na kreski i filmik :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce tematu zaśmiecać ale zobaczcie co za pierdoły ludzie piszą

image;s=644x461;r=270
WWW.OLX.PL

Witam,posiadam na sprzedaż nowa turbinę K3 do tuningu audi a4b5 1.8t. miałem modyfikować swoją audi ale plany się zmieniły. Wyjście wylotowe średnica 5cm. Sprzedawca mówił że najwyższe osiągi do...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi do 480 km, nie pisze ziomek o mocy tylko że po tylu się rozwali ?

Boost przy 5k rpm, wg wonsz zdjęty, więcej strach nie pozwolił narazie bez skończonego programu ?

Z awarii jak dotychczas, spadła opaska boost, opaska maf i wy*****Lo uszczelkę spod turbo, ki diabeł podkorcil mnie wsadzać te chińskie gowno że sreberkiem po obu stronach i czarnym gownem w środku xd

20200301_200332.jpg

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kilka pytań bo w sumie planuje zbudować tez taki motor.Napisałeś ze tłoki maja wymiar 81.49 a według etki maja 82.5 wiec jak to jest oraz co do korb zwyczajne chinole? ale głowka trapezowa jak w ori korbach czy normalna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację poprawiłem wymiar ?

Korby tak chinole nie sądzę żeby w czymkolwiek ustępowały markowym 3 razy droższym, główka na sworzeń 20mm, zamawiałem z 2.0 tfsi kucizne, podobno różnią się główka w 2.0 jest lekki trapez ale nie mam porównania z kucizna z 1.8t ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update projektu przez korona.... sytojenie się opóźnia, w między czasie wychodzą usterki, pękające kolektory, dmuchniete uszczelki pod turbo itp xd

W weekend znowu poprawka kolektora i wjeżdża wałek adr na springu Supertech'a i rev na 8krpm pomiar na nieszczelnym kolektorze wykazał 450km/570nm na niestabilnym booscie 1,7-1,8 bara xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze taka sprawa co do wymiaru tłoków z axx bo własnie swoje trochę poczyściłem z nagaru i na tłoku jest nabite 82,45 niestety nie mierzyłem bo na chwile obecną nie mam czym i pytam o pasowanie bo wtedy nie jest 0,08 jakie są granice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw złożyłem a potem opisywałem, jest nadzieję że popieprzyłem wymiary tłoka ?

Pewne w tym jest to że pasowanie jest 8 setek i wymiary toczenia tłoka bo te wymiary podawałem do szlifierzy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kejsi

Tak z ciekawości. Ile +/- trzeba szykować kasy na taką moc 450km/570nm? 

Obecnie śmigam na stage 2, ale w przyszłości jak dojdzie do remontu, to jestem ciekawy jakie to koszta mogą być, bo frajda na pewno mega z jazdy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MarcinL napisał:

@Kejsi

Tak z ciekawości. Ile +/- trzeba szykować kasy na taką moc 450km/570nm? 

Obecnie śmigam na stage 2, ale w przyszłości jak dojdzie do remontu, to jestem ciekawy jakie to koszta mogą być, bo frajda na pewno mega z jazdy.

 

Od zera koło 15 nawet więcej  ?

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...